Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Goncharenko A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Dmitruk N. L. 
Optics of Smail Particles and Composite Media / N. L. Dmitruk, A. V. Goncharenko, E. F. Venger; V.Lashkarev Inst. for Physics of Semiconductors. - K. : Nauk. Dumka, 2009. - 386 p. c. - Библиогр.: с. 343-382 - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: В343.6,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ213442 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Goncharenko A. V. 
Conductivity of two-phase composite: an approach based on bounds / A. V. Goncharenko // Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. - 1999. - 2, № 4. - С. 46-50. - Бібліогр.: 26 назв. - англ.

Використовуючи теорію про межі, запропоновано загальне представлення для ефективної провідності двофазного композита. Представлення містить два параметри, що залежать від топології композита і можуть бути визначені експериментально.


Індекс рубрикатора НБУВ: В377.12

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Goncharenko A. V. 
Dispersion of natural modes of a many-layer planar system / A. V. Goncharenko, B. A. Snopok, Yu. M. Shirshov, E. F. Venger, S. N. Zavadskii // Semiconductor Physics, Quantum Electronics and Optoelectronics. - 2000. - 3, № 3. - С. 389-393. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Отримано рекурентні дисперсійні співвідношення для власних мод багатошарової планарної системи. Для ілюстрації розглянуто деяку 5-шарову систему і знайдено розв'язки у вигляді хвилеводних поляритонів. Проаналізовано поведінку та властивості цих розв'язків.


Індекс рубрикатора НБУВ: В372.314.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Kasianov V. O. 
Invariants and first integrals for a special case of a controlled process in an active aviation system / V. O. Kasianov, A. V. Goncharenko // Вост.-Европ. журн. передовых технологий. - 2013. - № 3/3. - С. 10-13. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

Знайдено гамільтоніани теоретично розглянутого частинного випадку варіаційної задачі керування в активній авіаційній системі, діючій за умов багатоальтернативності та конфліктів. Виконано математичне моделювання: для канонічних розподілів індивідуальних переваг, одержаних за допомогою рівнянь Ейлера - Лагранжа; для диференційних рівнянь другого порядку, з метою відшукати екстремалі керуючих функцій. Побудовано відповідні діаграми.


Індекс рубрикатора НБУВ: О5 с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24320 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Goncharenko A. V. 
Тhe optimal commercial speed of a transport vessel with respect to operators' subjective preferences / A. V. Goncharenko // Наук. вісн. ХДМІ. - 2011. - № 2. - С. 12-20. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

Согласно техническим данным на судно и его двигатель рассмотрены экономичные режимы эксплуатации судовой энергетической установки, оборудованной главным двигателем 6L42MC. Проведено математическое моделирование оптимальной коммерческой скорости судна. В качестве критериев оптимизации выбраны минимальные эксплуатационные расходы и максимальная прибыль за рейс. В учет принимались удельный эффективный расход топлива, субъективные предпочтения эксплуатационников. Получены аналитические выражения параметров, используемых при оптимизации. Зависимости проиллюстрированы графиками.


Індекс рубрикатора НБУВ: О480.33

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Kasjanov V. O. 
Models of competitors preferences influence upon the number of seafarers on board and ashore / V. O. Kasjanov, A. V. Goncharenko // Наук. вісн. ХДМІ. - 2010. - № 2. - С. 231-237. - Бібліогр.: 5 назв. - англ.

Осуществлена попытка промоделировать, с помощью теории субъективного анализа, распределение количества моряков на тех, кто в определенный момент времени находится в море, и на тех, кто ожидает отправки в рейс. По нескольколетним статистическим данным крюинговой компании "Marlow Navigation", при общей численности рекрутированных ими моряков (приблизительно в одиннадцать тысяч человек), для стабильного экономического периода характерным является распределение этого количества в соотношении приблизительно: в море вдвое больший контингент, чем на берегу, тех, кто ожидает отправки в рейс. По прогнозным данным той же компании, вследствие имеющегося финансово-экономического кризиса, ожидается прямо противоположная пропорция: на берегу вдвое больше моряков, чем на борту судов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 п

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Goncharenko A. V. 
Subjective entropy extremization principle as a tool of an aircraft maximal duration horizontal flight control / A. V. Goncharenko // Авиац.-косм. техника и технология. - 2013. - № 8. - С. 229-234. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

This paper continues researches of optimal control in active systems started before. In application to an aircraft maximal duration horizontal flight control problem solution, it is proposed to use the individualіs subjective preferences entropy extremization principle as a helpful tool. Basing oneself upon that principle alone, one can reveal the optimal mode of operational control even without knowing the extremal one. Since the subjective entropy extremization principle allows; independently on the conditions of transversality, Weierstrass-Erdmann, principle of maximum by L.S. Pontryagin (USSR), as well as principle of optimality by R. Bellman (USA); finding the extremals, their optimal conjunctions of all kinds: either breaks with shifts, or both at smooth and corner points, for closed and restricted areas; stipulated by obeying the only a priory condition of the Euler-Lagrange equations; it is suggested to call this principle by the name of its author, professor V. A. Kasianov, National aviation university (Kyiv, Ukraine). The necessary calculations are fulfilled. Plotted corresponding diagrams.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Kasianov V. A. 
Subjectively preferred optimally controlled modes of operation for an aircraft maximal duration horizontal flight / V. A. Kasianov, A. V. Goncharenko // Авиац.-косм. техника и технология. - 2013. - № 10. - С. 112-117. - Бібліогр.: 11 назв. - англ.

It is researched the operation of an aircraft on the modes of horizontal flight with the maximal duration. Extremals of the functional on the basis of the traditional form of the integral acquired with respect to the equations of motion of a material point with the changeable mass by I. V. Mescherskiy (1893 - 1897), T. Levi-Civita (1928) with the addition of the entropy of the controlling element's of the active system individual subjective preferences has been obtained as a solutions of the variational problem on the necessary conditions for the extremums existence in the view of the system of the Euler's - Lagrange's equations. Canonical distributions of the preferences and the optimal mode of the horizontal flight for the maximal duration have been got also in the case when the extremal speed cannot be reached or realized for one reason or another. The control in such a case implies preferences of the greater derivatives or differentials as the functions of effectiveness. The optimal modes of operation are being obtained on the basis of the subjective entropy extremum only and no other restrictions, except normalizing condition, has been imposed in the problem formulation. The necessary calculations are conducted. Plotted corresponding diagrams.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-015.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24839 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Goncharenko A. V. 
A concept of entropy approach to the problem of multi-alternative operational modes control / A. V. Goncharenko // Наук. вісн. ХДМА. - 2013. - № 2. - С. 26-34. - Бібліогр.: 9 назв. - англ.

Розв'язано проблему оптимального керування для ситуації багатоальтернативності та конфліктності індивідуальних переваг експлуатаційних режимів активним елементом. Розглянуто обгрунтування частинного випадку вибору оптимального режиму для морської електрогідравлічної рульової машини. Оптимальний режим керування знайдено без накладення будь-яких обмежень на кут повороту пера руля судна. Запропоновано вимірювання позитивності конфлікту індивідуальних переваг із використанням псевдоентропійної функції. Виконане належне математичне моделювання проілюстровано відповідними діаграмами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О424.1-082.02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Goncharenko A. V. 
Rational modes of operation for a four-arm tiller electro-hydraulic steering gear with respect to multi-alternativeness and preferences / A. V. Goncharenko // Наук. вісн. ХДМА. - 2013. - № 1. - С. 28-34. - Бібліогр.: 6 назв. - англ.

It is investigated the expediency of application of a four-arm tiller electro-hydraulic steering gear equipped with piston hydro-cylinders instead of the plunger steering engine 4EP220, Stork (the Netherlands), for a general dry cargo vessel, 13,500 t DWT and 18,2 knots speed. Substantiation of the effectiveness of the retrofitted steering gear is fulfilled with the help of suitable mathematical modeling illustrated with corresponding plots. It is shown the role of multi-alternativeness, preferences, entropy, and conflicts in the process of operational control.


Індекс рубрикатора НБУВ: О425.141-047

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Goncharenko A. V. 
Control of flight safety with the use of preferences functions / A. V. Goncharenko // Електроніка та системи упр.. - 2013. - № 3. - С. 113-119. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Запропоновано математичну модель для комбінованого техніко-економічного критерію керування безпекою польотів (експлуатаційною ефективністю) на основі "Принципу екстремізації суб'єктивної ентропії", для грубо спрощеної постановки задачі, проблеми керування безпекою польотів (можливо для двох літаків, або доцільності застосування безпілотних літальних апаратів порівняно до традиційних літаків). Одержані розв'язки формульованої варіаційної задачі показують оптимальний керуючий вплив у вигляді канонічних розподілів індивідуальних переваг, як для дискретних, так і безперервних альтернатив. Теоретичні міркування проілюстровано прикладами розрахункових експериментів. Побудовано необхідні діаграми.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082.022

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Goncharenko A. 
Aircraft maximal distance horizontal flights in the conceptual framework of subjective analysis = Горизонтальні польоти літака на максимальну дальність у концептуальних рамках суб'єктивного аналізу / A. Goncharenko // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2013. - 57, № 4. - С. 56-62. - Бібліогр.: 61 назв. - англ.

Розглянуто аспекти оптимального вибору для горизонтальних польотів літака на максимальну дальність на основі багатоальтернативності керування експлуатаційними режимами польотів та за можливості конфліктів суб'єктивно переважних керувань у концептуальних межах суб'єктивного аналізу (теорії переваг) у застосуванні до процесу прийняття рішень за умов невизначеності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-028.125

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Goncharenko A. V. 
Optimal managerial and control values for active operation = Оптимальні значення керування для активної експлуатації / A. V. Goncharenko // Електроніка та системи упр.. - 2016. - № 3. - С. 112-115. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Розглянуто розроблений на основі принципу максимуму суб'єктивної ентропії метод визначення оптимальних значень керування для періодичності регламентного обслуговування літаків або авіаційної техніки та лінійного безінерційного об'єкта, керованого дією пропорційного регулятора, в одновимірному випадку. Введено математичні моделі для одержаних розподілів щільностей переваг неперервних альтернатив. Виконано розрахункові експерименти, побудовано необхідні діаграми.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-08-6

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Goncharenko A. V. 
Extremality of control and preferences distributions "goodness" = Экстремальность управления и "качество" распределений предпочтений / A. V. Goncharenko // Електроніка та системи упр.. - 2014. - № 4. - С. 84-90. - Бібліогр.: 13 назв. - англ.

An attempt to check the "Subjective Entropy Extremization Principle" on the basis of the necessary and sufficient conditions is proposed. The maximizing preferences density distribution for a combined continuous alternative is obtained. Mathematical models for the distributions "goodness" are introduced. Calculation experiments are carried out. The necessary diagrams are plotted.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Goncharenko A. 
Aeronautical engineering maintenance periodicity optimization with the help of subjective preferences distributions = Оптимізація періодичності технічного обслуговування авіаційної техніки за допомогою розподілів суб'єктивних переваг / A. Goncharenko // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2017. - 71, № 2. - С. 51-56. - Бібліогр.: 12 назв. - англ.

Мета роботи - дослідити можливість визначення об'єктивно існуючої оптимальної періодичності технічного обслуговування авіаційної техніки іншим від ймовірнісних методів шляхом. У роботі міститься науково доведене пояснення для оптимізації вищезгаданої періодичності за допомогою розподілів суб'єктивних переваг. Описаний підхід пропонує розглядати функціонування системи авіаційної техніки із можливою поступовоювідмовою на основі багатоальтернативності. Об'єктивні функції ефективності у такому разі - це параметри потоків ушкоджень та відмов, що відповідає множині експлуатаційних альтернатив, яка розглядається. Це дозволяє отримати відповідні функції суб'єктивних переваг за умов пропорційності тих переваг до альтернативних параметрів потоків ушкоджень та відмов. Знайдений вираз для оптимізованої періодичності технічного обслуговування є таким самим, як і отриманий через ймовірнісні методи, а функції суб'єктивних переваг доставляють екстремальне (максимальне) значення експлуатаційному цільовому функціоналу технічного обслуговування. У той час, коли такий цільовий функціонал перебігає свого максимуму, у випадку як канонічного, так і пропонованого виду розподілу переваг, суб'єктивна ентропія тих переваг не має жодного екстремуму поблизу взагалі. Інтерпретація параметрів моделі, що стосується запропонованого підходу, за допомогою виконаних розрахункових експериментів та побудови необхідних діаграм, означає, що параметри потоків ушкоджень та відмов то є самовимірні суб'єктивні переваги, отримані із використанням принципу максимуму суб'єктивної ентропії. Вони таким чином виражаються в термінах теорії суб'єктивного аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О53-082

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Goncharenko A. V. 
Alternativeness of control and power equipment repair versus purchasing according to the preferences of the options = Альтернативність ремонту контрольного та енергетичного обладнання проти придбання відповідно до переваг такого варіанту вибору / A. V. Goncharenko // Електроніка та системи упр.. - 2016. - № 4. - С. 98-101. - Бібліогр.: 14 назв. - англ.

Considered a method of determining the optimal managerial strategies for the multi-alternative operational situationi effectiveness. The options of the equipment maintenance and repair versus purchasing and replacement with the new one are taken into account. Polytropic process index value has been found on the basis of the subjective entropy extremization principle application. Required mathematical models for obtaining the alternatives preferences distributions are introduced. Calculation experiments are carried out. The necessary diagrams are plotted.


Індекс рубрикатора НБУВ: О562

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Goncharenko A. 
A hybrid approach to the optimal aeronautical engineering maintenance periodicity determination = Гібридний підхід до визначення оптимальної періодичності технічного обслуговування авіаційної техніки / A. Goncharenko // Вісн. Нац. авіац. ун-ту. - 2017. - 72, № 3. - С. 42-47. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Мета роботи - дослідити можливість визначення об'єктивно існуючої оптимальної періодичності технічного обслуговування авіаційної техніки іншим від повністю ймовірнісних методів шляхом. Науково доведене пояснення для оптимізації вищезгаданої періодичності за допомогою розподілів спеціально введених гібридних функцій опціонно-ймовірнісного підходу. Описаний підхід пропонує скомбінувати ймовірнісний метод, залучений до визначення функцій ефективності, із подальшим складанням варіаційно-опціонного функціоналу, а також розглядати функціонування системи авіаційної техніки, із можливими поступовими відмовами та відновленнями з ушкодженого до працездатного стану, на основі багатоопційності. Це дозволяє отримати бажані оптимальні періодичності оминаючи визначення ймовірностей відповідних станів та їх подальшу екстремізацію. Опціонні об'єктивні функції ефективності у такому разі - це корені характеристичного рівняння системи диференційних рівнянь Ерланга ймовірностей відповідних станів, що відповідає множині експлуатаційних опцій, яка розглядається. Поворотні пункти тут є у методах, що дають описані результати. Дані методи є також застосовуваними до коренів параметру матриці перетворень Лапласа. Попередньо розглянутий випадок, обговорений у статті, що передувала, виявився частинним випадком представленого дослідження, що означає крок в узагальненні та еволюції ентропійних екстремізаційних принципів. Проведене комп'ютерне моделювання доводить, що означені корені є самовимірними спеціальними гібридними опціонно-ймовірнісними функціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О52-082

Шифр НБУВ: Ж70861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Goncharenko A. V. 
A concept of multi-optional optimality at modeling ideal gas isothermal processes = Концепція оптимальності багатоопційності при моделюванні ізотермічних процесів ідеального газу / A. V. Goncharenko // Електроніка та системи упр.. - 2017. - № 2. - С. 94-97. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Розглянуто багатоопційний метод знаходження відношення між параметрами ідеального газу для такого, що може бути проведений у зворотному напрямку рівноважного ізотермічного процесу. Гібридні опційні функції питомого об'єму взято до уваги при оптимізації цільового функціоналу, котрий включає міри невизначеності типу ентропії для тих гібридних опційних функцій питомого об'єму. Введено потрібні математичні моделі для отримання оптимальних багатоопційних розподілів. Виконано розрахункові експерименти. Побудовано необхідні діаграми.


Індекс рубрикатора НБУВ: В365.521в641

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Goncharenko A. V. 
An example of an alternative method of the normal distribution density derivation via a concept of a multi-optional optimality = Приклад альтернативного методу виводу щільності нормального розподілу через концепцію оптимальності багатоопційності / A. V. Goncharenko // Електроніка та системи упр.. - 2017. - № 3. - С. 95-99. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Розглянуто багатоопційний метод знаходження щільності нормального розподілу ймовірності випадкової величини. Специфічні гібридні опційні функції взято до уваги при оптимізації цільового функціоналу, котрий включає ентропійну міру невизначеності для тих специфічних гібридних опційних функцій. Потрібні математичні моделі для отримання оптимальних багатоопційних розподілів містять припущення про існування першого та другого моментів щільності розподілу випадкової величини. Щільність нормального розподілу отримується у такий спосіб, що не має справи із виведенням ймовірності, але застосовує натомість концепцію багатоопційної оптимальності. В результаті, виявляється, що щільність нормального розподілу є тією гібридною багатоопційною функцією ефективності, яка доставляє екстремальне значення даному цільовому функціоналу. Це є новим поглядом на наукове обірунтування добре знаної залежності, виведеної в інший спосіб; також це є новим поясненням дуже поширеного природного явища.


Індекс рубрикатора НБУВ: В171.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72727 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Goncharenko A. V. 
Optimal controlling path determination with the help of hybrid optional functions distributions = Определение оптимальной траектории управления с помощью распределений гибридных опционных функций / A. V. Goncharenko // Радіоелектроніка. Інформатика. Управління. - 2018. - № 1. - С. 149-158. - Бібліогр.: 27 назв. - англ.

Решена задача определения оптимального значения коэффициента усиления пропорционального регулятора, включенного в систему управления безынерционного линейного объекта, на основе синтезированной модели. Цель работы - создание метода для отыскания решения при наличии проблемной ситуации связанной с определением и оценкой оптимума в системе управления. Предложены грубая модель явления, и упрощенная зависимость оптимальной траектории управления от стоимости, управления в безынерционной линейной системе управления оснащенной пропорциональным регулятором. Точность поведения исследуемого линейного объекта управления выбрана в данном рассмотрении в качестве начальной целевой величины нуждающейся в минимизации. Предложен метод построения модели с учетом затратного принципа, который обеспечивает расчет стоимости контролируемого процесса, что позволяет найти оптимальное управляющее значение на мульти-опционной основе. Применен некоторый аналог принципа максимума субъективной энтропии из субъективного анализа с целью получения специфичных оптимальных распределений для целевой величины взятой в виде составленного функционала. Метод экстремизации степени неопределенности опций усовершенствован посредством введения непрерывной опционной величины, что позволяет сформировать плотность распределения этой величины. Построена опционная синтезированная модель процесса управления. Разработанные теоретические модели позволяют получить, и были внедрены при ее нахождении, гибридную опционную плотность в качестве оптимального решения вариационной задачи с двумя независимыми переменными, чье максимальное значение является искомой оптимальной траекторией управления, доставляющей минимум интегральным расходам присущим данному процессу. Выводы: проведены численные эксперименты по исследованию предложенных методов в данной задаче оптимизации. В результате этих экспериментов выявленные зависимости являются обоснованными, их применение на практике позволяет выполнять, и является рекомендуемым при необходимости определять, оптимальное управление в описанных системах. Перспективы дальнейших исследований могут заключаться в создании моделей для определения оптимальных траекторий управления, в условиях предусматривающих скорости изменений рассматриваемых величин, а также в вероятностной, стохастической, недетерминированной постановке.


Індекс рубрикатора НБУВ: З965-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16683 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського