Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Gaivoronski A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
1.

Gaivoronski A. 
Digital platforms to close the information asymmetry GAPS = Цифрові платформи для звуження розривів асиметрії інформації / A. Gaivoronski, V. Gorbachuk, M. Dunaievskyi, S.-B. Suleimanov // Міжнар. наук.-техн. журн. Проблеми керування та інформатики. - 2022. - № 6. - С. 67-82. - Бібліогр.: 19 назв. - англ.

Ринкові посередники координують дії покупців і продавців. Цифрові платформи, у тому числі платформа як послуга, беруть на себе роль ринкових посередників із деякими новітніми ролями. У світі з декількома посередниками споживачі та постачальники продовжують зазнавати витрат часу пошуку внаслідок реагування на кількох посередників. Споживачі та постачальники знижують майбутні чисті виграші завдяки монетизації витрат часу пошуку. Споживачі мають різний рівень готовності платити, постачальники мають різні альтернативні витрати, а фірми-посередники мають різні трансакційні витрати. Ці фірми встановлюють як ціни продажу, так і ціни купівлі (є ціновстановлювачами). Споживачі шукають фірми, які пропонують нижчу ціну купівлі, а постачальники - фірми, які пропонують вищу ціну продажу. Через таку неоднорідність і витрати пошуку ринкова рівновага є розподілом цін продажу та розподілом цін купівлі. Ця рівновага залежить від ставки дисконту споживачів і постачальників, для яких вища ставка дисконту означає зменшення активності (кількості активних споживачів і постачальників), позаяк вища ставка дисконту означає збільшення активності фірм-посередників (кількості активних фірм): вища ставка дисконту збільшує витрати трудомісткого пошуку для споживачів і постачальників. Тоді фірми-посередники підвищують свої ціни купівлі та знижують свої ціни продажу, оскільки споживачі та постачальники готові платити надбавку, щоб уникати подальшого пошуку, таким чином збільшуючи віддачу від посередництва для фірм і стимулюючи зростання кількості фірм-посередників, активних за ринкової рівноваги. Таким чином, ставка дисконту визначає витрати пошуку. Коли ця ставка спадає до нуля, витрати пошуку зникають, виявляючи зв'язки між величиною спреду купівлі-продажу та транcакційними витратами. Тоді рівновага Вальраса буде граничним випадком посередницького ринку, коли трансакційні витрати спадають, а модель попиту та пропозиції може вважатися ідеальним випадком, сумісним із вищезазначеним ринком за наявності витрат пошуку та фірм-ціновстановлювачів. Хмарні технології економлять загальні витрати пошуку. Двома основними випадками постачальників таких технологій є монополістичний і конкурентний ринки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-861 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського