Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Datta A$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Datta A. K. 
B chromosomes in angiosperm - a review = B-хромосомы у покрытосеменных / A. K. Datta, A. Mandal, D. Das, S. Gupta, A. Saha, R. Paul, S. Sengupta // Цитология и генетика. - 2016. - 50, № 1. - С. 68-79. - Бібліогр.: 155 назв. - англ.

В обзоре представлены результаты исследований B-хромосом у покрытосеменных. Рассмотрено распространение, морфология, полиморфные формы, гетерогенность фаз деления, организация хроматина и типы генов, результаты ссквснирования, происхождение, эволюционные аспекты и значение в клетках хозяина с целью предсказать эволюционные перспективы, которые все еще остаются загадкой. Вне зависимости от происхождения B-хромосом они, очевидно, претерпели ряд модификаций, таких как инсерции центромерных и теломерных последовательностей, структурные реорганизации, ход митоза и мейоза, но вместе с тем проявляют генетическую инертность и присутствуют в клетках хозяина как "эгоистичная" ДНК. В этом отношении поднимается несколько вопросов. В дальнейшем научный поиск может расшифровать неизвестную информацию о B-хромосомах, чтобы определить их эволюционные перспективы, если они существуют.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е522.9*551.234

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж60216 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Sengupta D. 
Validation of optimal electric vehicle charging station allotment on IEEE 15-bus system / D. Sengupta, A. Datta // Електротехніка і електромеханіка. - 2021. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 15 назв. - англ.

Зменшення традиційних енергетичних ресурсів та їх несприятливий вплив на навколишнє середовище змусили дослідників і галузі промисловості перейти до нетрадиційних енергетичних ресурсів. Отже, в енергетичному та транспортному секторах спостерігається кардинальна зміна парадигми від традиційного викопного палива до технологій, що базуються на відновлюваних джерелах енергії. Беручи до уваги розповсюдження електромобілів, енергетичні компанії постійно працюють над розширенням потужностей для зарядки електромобілів. Проблема. Включення зарядних станцій для електромобілів до електричної мережі викликає ускладнення, оскільки вимоги до зарядки мають випадковий характер по всій електромережі, і, в свою чергу, незапланована установка зарядної станції для електромобілів може призвести до погіршення профілю системи. Мета. Щоб полегшити проблему, оптимальне розміщення зарядних станцій в існуючій системі розподілу електроенергії стратегічним чином є питанням надзвичайно важливого значення для підтримки стабільності системи та якості електроенергії. У цій роботі вивчається оптимальне розміщення зарядних станцій для електричних транспортних засобів в 15-шинній системі IEEE з метою мінімізації найвищих відхилень напруги вгору та донизу. Методологія. В першу чергу, проводиться аналіз стабільності напруги для ідентифікації відповідних вузлів системи для інтеграції. Показники чутливості до напруги всіх вузлів системи обчислюються шляхом введення поступової зміни подачі реактивної потужності та відмітки відповідної зміни вузлової напруги для всіх вузлів. Надалі динамічний аналіз потоку навантаження виконується за допомогою швидкого та ефективного методу аналізу потоку потужності, використовуючи метод оптимізації рою частинок для пошуку оптимальних місць розташування. Результати. Результати, отримані при застосуванні зазначених методів на 15-шинній системі IEEE, не тільки дають оптимально можливе розташування зарядних станцій електромобілів, але також забезпечують максимальну кількість таких зарядних станцій встановлених розмірів, які можна включити, зберігаючи профіль напруги. Оригінальність. Оригінальність запропонованої роботи полягає у розвитку цільової функції; у аналізі стабільності напруги; у алгоритмах аналізу та оптимізації потоку потужності. Практичне значення. Запропонована робота демонструє детальну процедуру оптимального розподілу станцій зарядки електромобілів. Результати експериментів можуть бути використані для подальшої реалізації за реальних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: З15 + О333.2-082.057

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23986 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського