Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Яшкіна О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Окландер М.  
Маркетингові дослідження перспектив науково-технологічного розвитку України / М. Окландер, О. Яшкіна // Економіка України. - 2008. - № 11. - С. 47-56. - укp.

Розроблено науково-методичне забезпечення стратегічних маркетингових досліджень в Інтернет-середовищі, щоб виявити перспективи впливу наукових досліджень і розробок на інноваційний розвиток національної економіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Яшкіна О. І. 
Методи прогнозування взаємопов'язаних показників соціально-економічного розвитку України : Автореф. дис... канд. екон. наук / О. І. Яшкіна; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2006. - 19 c. - укp.

Розглянуто методи прогнозування взаємопов'язаних показників соціально-економічного розвитку України, наведено класифікацію економічних показників всіх рівнів управління. Розроблено методику отримання системних прогнозів для народногосподарського комплексу країни. Висвітлено прогноз ВВП і розвитку промислового виробництва на основі методу збереження лагової кореляції. Визначено показники промислового виробництва, зокрема, сталі, готового прокату, машинобудування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)230.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341682 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Окландер М. А. 
Маркетингові технології економічного зростання : [монографія] / М. А. Окландер, О. І. Яшкіна, І. Л. Литовченко, А. О. Губерник, Н. М. Андрєєва; ред.: М. А. Окландер. - О. : Астропринт, 2012. - 375 c. - Бібліогр.: 101 назв - укp.

Досліджено історію модернізації концепції маркетингу у XXI ст. Висвітлено маркетингові дослідження перспектив науковотехнологічного розвитку України. Вирішено наукову проблему розробки теоретико-прикладних положень формування маркетингових технологій економічного зростання. Проаналізовано методику вибору цільових сегментів ринку збуту у маркетингових дослідженнях інновацій. Запропоновано напрямки модернізації концепції маркетингу. Показано теоретико-методичні особливості Інтернет-маркетингу, фінансового маркетингу. Наведено математичні моделі, які дозволяють оцінити вплив факторів маркетингового середовища на обсяги збуту продукції підприємства і зменшити ризики.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1 + У9(4УКР)290-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА752604 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Яшкіна О. І. 
Маркетингові дослідження інновацій в машинобудуванні : [монографія] / О. І. Яшкіна. - Луганськ : Ноулідж, 2013. - 290 c. - Бібліогр.: с. 230-239 - укp.

Дослідження присвячено розробці теоретико-методологічного інструментарію системи маркетингових досліджень інновацій на машинобудівному підприємстві (МП). Розглянуто стан наукової думки щодо сучасних напрямів, методів та методик проведення маркетингових досліджень. Вдосконалено класифікацію маркетингових досліджень інновацій на МП. Проаналізовано науковий та інноваційний потенціал МП. Виявлено фактори впливу на показники результативності інноваційної діяльності МП. Сформульовано концепцію функціонування системи маркетингових досліджень інновацій на МП. Запропоновано методологічний інструментарій щодо маркетингових досліджень ринкового та маркетингового потенціалу інновацій на МП. Обгрунтовано необхідність створення національної системи стратегічних маркетингових досліджень. Наведено її концепцію, методологію функціонування та програмне забезпечення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Яшкіна О. І. 
Статистичні інструменти визначення узгодженості думок експертів в маркетингових дослідженнях / О. І. Яшкіна // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 10. - С. 442-449. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто методи статистичного аналізу результатів експертних опитувань. Експертні опитування є інструментом зниження ризику в прийнятті управлінських рішень за умов невизначеності. Наведено класифікацію етапів інноваційного процесу і зміст стратегічних маркетингових досліджень в рамках кожного етапу. Виділено основні напрямки проведення експертних опитувань на кожному з етапів. Систематизовано методи проведення експертних опитувань залежно від цілей і задач етапу. Обгрунтовано вибір статистичних показників, які характеризують відповіді експертів залежно від обраного дослідником методу шкалювання. Систематизовано методи визначення узгодженості думок експертів однієї групи залежно від застосованих в опитуваннях шкал на основі рекомендованих статистичних показників. Наведено методики оцінки узгодженості експертних оцінок для декількох груп експертів. Розроблено систему оцінки ризиків у прийнятті управлінських рішень на основі результатів експертних опитувань.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-55-211.1 в611

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яшкіна О. І. 
Система маркетингових досліджень інновацій машинобудівних підприємств : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / О. І. Яшкіна; Одес. нац. політехн. ун-т. - Одеса, 2015. - 39 c. - укp.

Наведено теоретичне узагальнення та запропоновано нове вирішення науково-практичної проблеми - відсутності системи маркетингових досліджень інновацій для виявлення найбільш перспективних інноваційних розробок машинобудівних підприємств (МБП), їх впровадження та просування на ринок. Розроблено концепцію формування системи маркетингових досліджень інновацій МБП, яка грунтується на поєднанні трьох підсистем: організаційно-управлінської, інформаційно-аналітичної, програмно методичної. Доведено, що система маркетингових досліджень інновацій має функціонувати на всіх етапах інноваційного циклу на підприємстві. Розроблено науково-методологічні підходи до маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності, маркетингових досліджень інноваційного продукту та досліджень маркетингового потенціалу інновацій МБП. Запропоновано механізми визначення перспективних напрямків розвитку науки та техніки за багатоетапними експертними опитуваннями, які грунтуються на спеціальних анкетах та підходах до визначення внутрішньо- та міжгрупової узгодженості думок експертів. Обгрунтовано науково-методичний підхід щодо оцінювання цінової еластичності попиту на інноваційну продукцію, який враховує різний характер поведінки функції цінової еластичності попиту для різних регресійних моделей залежності попиту від ціни.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413095 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Яшкіна О. І. 
Маркетингові дослідження перспектив інноваційної діяльності машинобудівного підприємства / О. І. Яшкіна // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13. - С. 445-451. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено етапи маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності машинобудівного підприємства. Запропоновано визначення маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності як визначення можливості підприємства щодо розроблення та впровадження інноваційного продукту (технології) та випуску інноваційної продукції. Обгрунтовано порядок проведення маркетингових досліджень перспектив інноваційної діяльності: дослідження основних ринкових закономірностей та тенденцій за динамікою макроекономічних показників; дослідження майбутньої інноваційної технології (визначення перспективних дослідно-технічних розробок, які можуть бути в найближчий час реалізовані та/або впроваджені на машинобудівному підприємстві); дослідження кон'юнктури ринку; дослідження ділових тенденцій; дослідження зовнішнього бізнес-середовища; прогнозні дослідження. Для кожного етапу розроблено науково-методичне підгрунтя дослідження, визначені джерела інформації та методи аналізу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.851.1-55-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Яшкіна О. І. 
Онлайн-маркетингове дослідження факторів конкурентоспроможності підприємств на ринку комп'ютерних аксесуарів / О. І. Яшкіна, А. В. Мельник // Бізнес Інформ. - 2017. - № 4. - С. 417-421. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Мета роботи - виявлення факторів конкурентоспроможності підприємств на ринку комп'ютерних аксесуарів (КА) (на прикладі магазину "ЗОНА51") та пропозиція певних дій щодо створення та посилення конкурентних переваг. Досліджено основні конкуренти підприємства, які пропонують КА, та основні вподобання споживачів під час вибору КА ігрової спрямованості. У результаті дослідження було з'ясовано, що головними факторами конкурентоспроможності підприємств на ринку КА є ціна й активні інтернет-комунікації. Також для специфічних видів товарів важливо використовувати такі види комунікативних каналів, як "сарафанне радіо". Цільова аудиторія продукції, яка аналізувалася, є молоддю, тому для активних комунікацій також важливо розміщувати рекламу ресурсів біля місць скупчення молоді. У подальших дослідженнях варто розглянути фактори конкурентоспроможності Інтернет-магазинів, які мають іншу спрямованість.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.33-13 ф

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського