Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Яромич С$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
|
| | | | |
1. |
Яромич С. А. Проектування, розроблення і впровадження програм дистанційного навчання / С. А. Яромич // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. Дистанц. навчання у ХХІ ст.: Щорічник наук. пр. - 2001. - Вип. 27. - С. 84-88. - укp.Визначено переваги дистанційної форми навчання над традиційною системою здобуття освіти. Розглянуто процес проектування та впровадження системи дистанційного навчання в Українській академії державного управління. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Укр)764
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Рудинская Е. В. Корпоративный менеджмент : учеб. пособие / Е. В. Рудинская, С. А. Яромич; Одес. регион. ин-т гос. упр. Нац. акад. гос. упр. при Президенте Украины, Одес. нац. ун-т им. И.Мечникова. - К. : КНТ ; Эльга-Н, 2008. - 416 c. - Библиогр.: с. 400-403 - рус.Рассмотрены теоретические основы корпоративного менеджмента. Описаны организационные формы корпоративных структур, в частности, финансово-промышленные группы, холдинги, парахолдинговые организации, банковские объединения, концерны, ассоциации, консорциумы, акционерные общества, международные корпорации. Раскрыты алгоритмы и принципы формирования стратегического планирования, методы оценки финансового состояния и капитальниих активов корпораций. Освещены сущность и основные элементы корпоративной культуры, особенности группового поведения и стили лидерства. Індекс рубрикатора НБУВ: У582.916-212.1я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА694044 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Яромич С. А. Маркетинг : навч. посіб. / С. А. Яромич, Н. Е. Красностанова, П.А. Петриченко, О. І. Воронов; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України, Одес. регіон. ін-т держ. упр. - О. : Вид-во ОРІДУ НАДУ, 2011. - 187 c. - (Б-ка магістра). - Бібліогр.: с. 160-163. - укp.Розглянуто маркетинг як філософію підприємництва та відкриту мобільну систему. Увагу приділено аналізу ринкових можливостей та методам дослідження ринку. Висвітлено сучасні проблеми розвитку інформаційної маркетингової системи на підприємствах та психологічні аспекти поведінки покупців. Проаналізовано основні підходи до визначення торгової, цінової, комунікаційної політики та політики розподілу на підприємствах. Визначено основні напрями та елементи формування маркетингової стратегії. Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА756421 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|