Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (11)Книжкові видання та компакт-диски (24)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Ягупов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ягупов В. В. 
Військова дидактика : Навч. посіб. / В. В. Ягупов; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 399 c. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Викладено основи, тенденції та особливості військово-дидактичного процесу у Збройних силах України. Комплексно розглянуто основні компоненти навчання військових. Проаналізовано їх зміст і напрямки удосконалення в сучасних дидактичних концепціях. Висвітлено методи навчання воїнів та обгрунтовано їх методику. Наведено тести та завдання для самоконтролю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605611 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ягупов В. В. 
Військова й соціальна психологія : Навч. посіб. / В. В. Ягупов; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2000. - 522 c. - Бібліогр.: 129 назв. - укp.

Висвітлено історію розвитку загальної та військової психології. Викладено основні питання психології та спілкування малої групи. Наведено психологічні аспекти підготовки військовослужбовців до бойових дій. Особливу увагу приділено розкриттю практичних аспектів діяльності офіцера в мирний та воєнний час.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942 я73 + Ю95 я73 + Ц4,8(4УКР)301 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ягупов В. В. 
Теорія і методика військового навчання / В. В. Ягупов; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К. : Тандем, 2000. - 380 c. - Бібліогр.: 193 назв. - укp.

Проаналізовано методологічні, теоретичні та методичні засади навчання військовослужбовців, тенденції його розвитку й особливості здійснення за сучасних умов розбудови та будівництва Збройних сил України. Розглянуто сучасну модель військово-дидактичного процесу та її основні компоненти, їх зміст і основні напрямки удосконалення в сучасних дидактичних концепціях. Висвітлено основні методи та форми навчання військовослужбовців строкової служби й обгрунтовано їх методику. Визначено особистісний аспект військово-дидактичного процесу. Обгрунтовано напрямки його гуманізації, гуманітаризації та демократизації. Розроблено шляхи встановлення суб'єкт-суб'єктних взаємин у соціально-педагогічному процесі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 2(14) / ред.: В. В. Ягупов; Департамент кадр. політики та війск. освіти, Наук.-метод. центр війск. освіти, Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2004. - 216 с. - укp.

Розкрито зміст поняття ідеалу виховання військовослужбовців. Розглянуто особливості особистісно-орієнтованої підготовки фахівців у вищих військових навчальних закладах на засадах сучасної парадигми військової освіти як квазідіалектичної єдності соціальної, ціннісної, пізнавальної, особистісно-орієнтованої та дидактичної складових. Висвітлено проблему моделювання військово-професійної діяльності фахівців інформаційно-пропагандистського забезпечення у Збройних Силах України. Наведено сучасні методи ведення психологічної війни, а також основні напрями психологічної підготовки військовослужбовців.

Раскрыто содержание понятия идеала воспитания военнослужащих. Рассмотрены особенности личностно-ориентированной подготовки специалистов в высших военных учебных заведениях на принципах современной парадигмы военного образования как квазидиалектического единства социальной, ценностной, познавательной, личностно ориентированной и дидактической составляющих. Освещена проблема моделирования военно-профессиональной деятельности специалистов информационно-пропагандистского обеспечения в Вооруженных Силах Украины. Приведены современные методы ведения психологической войны, а также основные направления психологической подготовки военнослужащих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8р(4УКР)39-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ягупов В. В. 
Військове виховання: історія, теорія та методика : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / В. В. Ягупов, С. Г. Єрохін, О. В. Кожедуб, В. Л. Кирик, О. В. Копаниця; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. Військ. ін-т. - К., 2002. - 560 c. - укp.

Висвітлено історичні аспекти розвитку теорії та практики військового виховання в історії людства та українського суспільства. Розкрито зміст поняття виховання як суспільно-історичного явища. Наведено сучасні психолого-педагогічні підходи щодо організації та проведення виховної роботи у Збройних силах України, а також концептуальну модель виховання військовослужбовців, визначено її складові та функціональні компоненти. Висвітлено зарубіжний досвід діагностики та корекції психологічних наслідків участі військовослужбовців у бойових діях. Розглянуто методи військового виховання, зокрема, спостереження, експерименту, запитань, тестування. Викладено методику прогнозування та розрахунку психогенних втрат серед особового складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)42я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА621079 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ягупов В. В. 
Морально-психологічне забезпечення : Курс лекцій / В. В. Ягупов; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2002. - 349 c. - Бібліогр.: с. 328. - укp.

Висвітлено концептуальні засади організації морально-психологічного забезпечення у Збройних силах України в мирний і воєнний час. Запропоновано методики прогнозування і розрахунку психогенних втрат серед особового складу, а також аналізу та підведення підсумків стану військової дисципліни у військовій частині та підрозділі. Охарактеризовано історичні аспекти порушень статутних правил взаємовідносин між військовослужбовцями.

Освещены концептуальные основы организации морально-психологического обеспечения в Вооруженных силах Украины в мирное и военное время. Предложены методики прогнозирования и расчета психогенных потерь среди личного состава, а также анализа и подведения итогов состояния военной дисциплины в военной части и подразделении. Охарактеризованы исторические аспекты нарушений уставных правил взаимоотношений между военнослужащими.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942-8 + Ц4,8(4УКР)390-5 + Ц4,8(4УКР)301я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635757 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ягупов В. В. 
Педагогіка : Навч. посіб. для студ. пед. спец. вищ. навч. закл. / В. В. Ягупов. - К. : Либідь, 2002. - 559 c. - Бібліогр.: с. 549-552. - укp.

Висвітлено теоретико-педагогічні засади педагогіки, а також проблеми дидактики та теорії виховання. Наведено базові структурні елементи навчально-виховного процесу, проаналізовано їх зміст. Розглянуто особистість як предмет дослідження психологічної та педагогічної наук, визначено основні фактори її формування та розвитку. Наведено методи педагогічного дослідження, зокрема, спостереження, експерименту, запитань та тестування. Охарактеризовано педагогічний та навчальний процеси, визначено їх функції. Запропоновано класифікацію методів навчання, а також процесів активізації навчально-пізнавальної діяльності. Розглянуто види та методи контролю й оцінки підготовленості учнів.

Изложены теоретико-педагогические основы педагогики, освещены проблемы дидактики и теории воспитания. Приведены базовые структурные элементы учебно-воспитательного процесса, проанализировано их содержание. Рассмотрена личность как предмет исследования психологической и педагогической наук, определены основные факторы ее формирования и развития. Приведены методы педагогического исследования, в частности, наблюдения, эксперимента, вопросов и тестирования. Охарактеризованы педагогический и учебный процессы, определены их функции. Предложены классификации методов обучения, а также процесса активизации учебно-познавательной деятельности. Рассмотрены виды и методы контроля и оценки подготовленности учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31я73

Шифр НБУВ: ВА630274 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ягупов В. В. 
Педагогіка : Навч. посіб. для студ. пед. спец. вищ. навч. закл. / В. В. Ягупов. - К. : Либідь, 2003. - 559 c. - Бібліогр.: с.549-552. - укp.

Викладено теоретико-метологічні основи педагогіки, ключові проблеми дидактики і теорії виховання. Детально розглянуто методи, а також закони, закономірності та принципи навчання. Комплексно проаналізовано базові структурні елементи навчально-виховного процесу, обгрунтовано їх зміст і напрями вдосконалення. Висвітлено вплив соціального середовища на особистість, сутність та методи самовиховання.

Изложены теоретико-методологические основы педагогики, ключевые проблемы дидактики и теории воспитания. Рассмотрены методы, а также законы, закономерности и приципы обучения. Комплексно проанализировано базовые струкурные елемены учебно-воспитательного процесса, обоснованы их содержание и пути усовершенствования. Освещены влияние социальной среды на личность, сущность и методы самовоспитания.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я73 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ягупов В. В. 
Військова психологія : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Ягупов. - К. : ВК ТОВ "Тандем", 2004. - 649 c. - Бібліогр.: 158 назв. - укp.

Розглянуто завдання та структуру військової психології, питання психології особистості військовослужбовця, описано його психічні властивості. Викладено методику вивчення психічних якостей військовослужбовців, розкрито психологічні аспекти їх підготовки до бойових дій. Значну увагу приділено питанням суїцидальної поведінки військовослужбовців, її діагностики та профілактики.

Рассмотрены задания и структура военной психологии, вопросы психологии личности военнослужащего, описаны его психические свойства. Изложена методика изучения психических качеств военнослужащих, раскрыты психологические аспекты их подготовки к боевым действиям. Значительное внимание уделено вопросам суицидального поведения военнослужащих, его диагностики и профилактики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942я73 + Ц4,8(4УКР)301я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652371 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 1(15) / ред.: В. В. Ягупов; Департамент військ. освіти та науки, Наук.-метод. центр військ. освіти, Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2005. - 208 с. - укp.

Висвітлено питання військової педагогіки та психології, науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, кадрової політики у Збройних Силах України (ЗСУ). Розглянуто проблеми вдосконалення змісту військової освіти, зокрема, фундаментації математичної підготовки майбутніх військових фахівців. Розкрито деякі аспекти проблеми адаптації курсантів-льотчиків до умов навчання у вищому військовому навчальному закладі авіаційного профілю, технологій мовної підготовки військових фахівців у ЗСУ. Проаналізовано особливості соціальної фрустрованості військовослужбовців як передумови психофізіологічного забезпечення управлінської діяльності.

Освещены вопросы военной педагогики и психологии, научно-методического обеспечения учебно-воспитательного процесса, кадровой политики в Вооруженных Силах Украины (ВСУ). Рассмотрены проблемы усовершенствования содержания военного образования, в частности, фундаментации математической подготовки будущих военных специалистов. Раскрыты некоторые аспекты проблемы адаптации курсантов-летчиков к условиям обучения в высшем военном учебном заведении авиационного профиля, технологий языковой подготовки военных специалистов в ВСУ. Проанализированы особенности социальной фрустрованности военнослужащих как предпосылки психофизиологического обеспечения управленческой деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301я43 + Ю942я54(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 1(17) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2006. - 276 с. - укp.

Висвітлено аспекти формування педагогічної системи підготовки персоналу миротворчих контингентів Збройних Сил України, теоретико-методологічний аспект гуманізації та гуманітаризації військової освіти. Викладено методику проведення експериментального дослідження формування психолого-педагогічної компетентності офіцерів-зв'язківців. Розглянуто проблеми вдосконалення системи педагогічної підготовки та підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників військових ВНЗ. Проаналізовано роль педагогічної складової професійної діяльності офіцерів-радіоінженерів. Визначено передумови становлення системи підготовки військових фінансистів в Україні, роль активних методів навчання у формуванні педагогічної компетентності магістрів військового управління.

Освещены аспекты формирования педагогической системы подготовки персонала миротворческих контингентов Вооруженных Сил Украины, теоретико-методологический аспект гуманизации и гуманитаризации военного образования. Изложена методика проведения экспериментального исследования формирования психолого-педагогической компетентности офицеров-связистов. Рассмотрены проблемы усовершенствования системы педагогической подготовки и повышения квалификации научно-педагогических сотрудников военных ВУЗ. Проанализирована роль педагогической составной профессиональной деятельности офицеров-радиоинженеров. Определены предпосылки становления системы подготовки военных финансистов в Украине, роль активных методов обучения в формировании педагогической компетентности магистров военного управления.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Військова освіта : Зб. наук. пр. N 2(16) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2005. - 241 с. - укp.

Проаналізовано педагогічні умови ефективного функціонування системи військово-патріотичного виховання особового складу Збройних Сил України, а також педагогічні та психологічні особливості адаптації військовослужбовців до умов миротворчих операцій. Розглянуто гуманістичну парадигму військової освіти як основу моделювання процесу підготовки військових фахівців. Висвітлено проблеми формування професійної культури у офіцерів за умов інформатизації освіти, розробки та використання комп'ютерних навчальних програм. Наведено результати експериментального дослідження формування професійного інтелекту у фахівців. Розкрито зміст проектувальної діяльності викладачів у процесі стандартизації підготовки військових фахівців у контексті вимог Болонського процесу. Визначено шляхи підвищення фундаменталізації математичної освіти на етапі переходу від шкіл різних типів до військових навчальних закладів.

Проанализированы педагогические условия эффективного функционирования системы военно-патриотического воспитания личного состава Вооруженных Сил Украины, а также педагогические и психологические особенности адаптации военнослужащих к условиям миротворческих операций. Рассмотрена гуманистическая парадигма военного образования как основа моделирования процесса подготовки военных специалистов. Освещены проблемы формирования профессиональной культуры у офицеров в условиях информатизации образования, разработки и использования компьютерных учебных программ. Приведены результаты экспериментального исследования формирования профессионального интеллекта у специалистов. Раскрыто содержание проектировочной деятельности преподавателей в процессе стандартизации подготовки военных специалистов в контексте требований Болонского процесса. Определены пути повышения фундаментализации математического образования на этапе перехода от школ разных типов до военных учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Військова освіта : зб. наук. пр. N 2(20) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2007. - 223 с. - укp.

Розкрито дидактичні засади оцінювання знань, навичок і вмінь курсантів. Розглянуто проблему формування позитивного іміджу військовослужбовців Збройних сил України. Проаналізовано особливості організації військово-педагогічного процесу на кафедрах військової підготовки цивільних ВНЗ. Викладено системний підхід до визначення критеріїв професійної компетентності викладачів військових ВНЗ. Визначено динаміку формування професійної етики магістрів військово-соціального управління на основі освітніх технологій, психолого-педагогічні умови формування професійних умінь офіцерів-психологів, організаційно-педагогічні умови впровадження засобів дистанційного навчання в систему професійної підготовки військових фахівців. Описано технології навчання в системі військової освіти. Висвітлено перспективи переходу Збройних сил України до комплектування військовослужбовцями контрактної служби.

Раскрыты дидактические основы оценки знаний, навыков и умений курсантов. Рассмотрена проблема формирования положительного имиджа военнослужащих Вооруженных сил Украины. Проанализированы особенности организации военно-педагогического процесса на кафедрах военной подготовки гражданских ВУЗ. Изложен системный подход к определению критериев профессиональной компетентности преподавателей военных ВУЗ. Определены динамика формирования профессиональной этики магистров военно-социального управления на основе образовательных технологий, психолого-педагогические условия формирования профессиональных умений офицеров-психологов, организационно-педагогические условия внедрения средств дистанционного обучения в систему профессиональной подготовки военных специалистов. Описаны технологии обучения в системе военного образования. Освещены перспективы перехода Вооруженных сил Украины к комплектованию военнослужащими контрактной службы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)39я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Костриця Н. М. 
Методика навчання студентів спілкуванню в управлінській діяльності : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Н. М. Костриця, В. І. Свистун, В. В. Ягупов. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 267 c. - укp.

Наведено загальну характеристику спілкування як соціально-психологічного явища, визначено його структуру та основні механізми соціальної перцепції. Показано особливості спілкування між суб'єктом та об'єктом управління, розкрито індивідуально-психологічні засади ділової взаємодії керівника. Проаналізовано проблеми управління, розглянуто різні способи управлінського впливу, висвітлено питання організації ділової наради, бесіди, переговорів і кадрової співбесіди. Запропоновано методи управління конфліктними ситуаціями. Розроблено тестові завдання та психологічний практикум щодо спілкування та дослідження соціально-психічних феноменів прояву особистості керівника.

Приведена характеристика общения как социально-психологического явления, определена его структура и основные механизмы перцепции. Показаны особенности общения между субъектом и объектом управления, раскрыты индивидуально-психологические основы делового взаимоотношения руководителя. Проанализированы проблемы управления, рассмотрены различные способы управленческого влияния, освещены вопросы организации делового совещания, беседы, преговоров и кадрового собеседования. Разработаны тестовые задания и психологический практикум по общению и исследованию социально-психологических феноменов проявления личности руководителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-926 + Ю959.18 + Ю787.11 + У010.321 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Галаган В. Я. 
Основи психології і педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Я. Галаган, В. Ф. Орлов, В. В. Ягупов; ред.: Ягупов; Київ. ун-т економіки і технології трансп. - К., 2005. - 232 c. - Бібліогр.: 39 назв. - укp.

Розглянуто основні положення педагогіки та психології, необхідні для організації виробництва, створення виробничих груп і колективів. Висвітлено психологічну структуру та психічні властивості особистості, питання їх врахування у професійній діяльності. Охарактеризовано динаміку розвитку колективу, умови виникнення і шляхи розв'язання міжособистісних конфліктів. Викладено особливості спілкування у професійній діяльності, теорію та методику професійного виховання та навчання.

Рассмотрены основные положения педагогики и психологии, необходимые для организации производства, создания производственных групп и коллективов. Освещены психологическая структура и психические свойства личности, вопросы их учета в профессиональной деятельности. Охарактеризованы динамика развития коллектива, условия возникновения и пути решения межличностных конфликтов. Изложены особенности общения в профессиональной деятельности, теория и методика профессионального воспитания и обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА672251 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Військова освіта : зб. наук. пр. N 1(21) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2008. - 196 с. - укp.

Викладено концептуальні основи розвитку професійної суб'єктності у фахівців розвідувальної діяльності в системі післядипломної освіти. Розглянуто питання підготовки військових фахівців у ВНЗ за умов запровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Проаналізовано роль і місце тактики в системі підготовки кадрів для проходження служби у військовому резерві. Висвітлено моральну культуру офіцерів у контексті військово-національних традицій, роль мовленнєвої культури у формуванні особистості військового фахівця. Описано технологію формування психолого-педагогічної компетентності у курсантів військових ВНЗ. Визначено шляхи вирішення проблемних питань переходу на контрактну форму комплектування офіцерським складом Збройних сил України.

Изложены концептуальные основы развития профессиональной субъектности у специалистов разведывательной деятельности в системе последипломного образования. Рассмотрены вопросы подготовки военных специалистов в ВУЗ в условиях внедрения кредитно-модульной системы организации учебного процесса. Проанализированы роль и место тактики в системе подготовки кадров для прохождения службы в военном резерве. Освещены моральная культура офицеров в контексте военно-национальных традиций, роль речевой культуры в формировании личности военного специалиста. Описана технология формирования психолого-педагогической компетентности у курсантов военных ВУЗ. Определены пути решения проблемных вопросов перехода на контрактную форму комплектования офицерским составом Вооруженных сил Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр)39 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ягупов В. В. 
Компетентнісний підхід до підготовки фахівців у системі вищої освіти / В. В. Ягупов, В. І. Свистун // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Пед., психол. науки та соц. робота. - 2007. - Т. 71. - С. 3-19. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано компетентнісний підхід до підготовки фахівців у системі вищої освіти; обгрунтовано зміст понять "компетенція", "компетентність", "компетентнісний підхід"; з'ясовано характерні ознаки та структуру професійної компетентності фахівця з вищою освітою.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ягупов В. В. 
Загальнодидактичні основи навчання військовослужбовців строкової служби Збройних Сил України : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / В. В. Ягупов; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 34 c. - укp.

Обгрунтовано загальні теоретико-методологічні та методичні засади навчання військовослужбовців строкової служби Збройних сил України, визначено його концептуальну основу. З'ясовано сучасний стан військового навчання, висвітлено основні проблеми й тенденції. Виявлено сучасний зміст поняття "військово-дидактичний процес" і на підставі сучасних гуманістичних концепцій навчання досліджено в структурному, динамічному та функціональному аспектах. Для функціонування та розвитку такої моделі передбачено базуватись на гуманістичній парадигмі військового навчання, основною ідеєю якої має бути суб'єктність військовослужбовця у військово-навчальному процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА322474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Військова освіта : зб. наук. пр. N 2(22) / ред.: В. В. Ягупов; Київ. юрид. ін-т МВС України. - К., 2008. - 176 с. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні засади розвитку професійної суб'єктності у магістрів військового управління в системі післядипломної освіти. Розглянуто питання формування професійної компетентності офіцерів-керівників. Викладено компетентнісний підхід до професійної підготовки військових фахівців. Проаналізовано особливості формування психологічної готовності магістрів військово-соціального управління до керування процесом виховання військовослужбовців у військових ВНЗ. Описано методичну систему підготовки персоналу миротворчих контингентів Збройних Сил України.

Раскрыты психолого-педагогические основы развития профессиональной субъектности у магистров военного управления в системе последипломного образования, содержание образования при их подготовке. Рассмотрены вопросы формирования профессиональной компетентности офицеров-руководителей. Изложен компетентностный подход к профессиональной подготовке военных специалистов. Проанализированы особенности формирования психологической готовности магистров военно-социального управления к управлению процессом воспитания военнослужащих в военных ВУЗ. Описана методическая система подготовки персонала миротворческих контингентов Вооруженных Сил Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)301 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70632 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ягупов В. В. 
Інформаційно-аналітичне управління освітніми системами : посібник / В. В. Ягупов, Т. В. Волкова, Д. О. Закатнов, Л. В. Нестерова, Н. О. Величко, І. В. Гириловська, Л. А. Майборода, І. М. Савченко; ред.: Т. В. Волкова; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 175 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади розвитку та завдання професійно-технічної освіти (ПТО) в інформаційному суспільстві, концептуальні підходи до створення системи інформаційно-аналітичного забезпечення управління ПТО. Розкрито структуру взаємодії й інформаційних потреб органів управління ПТО різних рівнів, організаційно-правові засади фунціонування інформаційно-аналітичної системи ПТО. Розглянуто сучасні підходи до визначення якості ПТО, теоретичні аспекти ефективної діяльності ПТНЗ, теоретичні основи рейтингового оцінювання якості ПТО. Досліджено питання інформаційно-аналітичного забезпечення управління навчально-виробничим процесом у ПТНЗ, застосування засобів інформаційно-комунікаційних технологій в аналітичній діяльності управління ПТНЗ. Викладено методику організації управління процесом підготовки методиста ПТНЗ до аналітичної діяльності, запропоновано технологію аналізу результативності системи ПТО на основі засобів інформаційно-аналітичної системи управління ПТО "ПРОФТЕХ".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.41 + Ч461 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА762060 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського