Пошуковий запит: (<.>A=Шишко Л$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
|
|
| | |
|
1. |
Шишко Л. С. Моделювання тепломасопереносу в процесі конвективного сушіння харчової сировини : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.18.12 / Л. С. Шишко; Одес. держ. акад. харч. технологій. - О., 2001. - 18 c. - укp.Досліджено питання розрахунку нестаціонарних полів температури, вологовмісту та надмірного тиску в харчовій сировині під час сушіння на підставі розв'язання системи рівнянь тепломасопереносу. Апробовано метод розв'язання системи рівнянь тепломасопереносу шляхом введення малого параметра та відповідного спрощення заданої системи. Установлено, що запропонований підхід дає змогу розрахувати залежності основних параметрів процесу сушіння продуктів від часу. Наведено методику розрахунку темпу сушіння продуктів за конкретних умов підведення теплоти до продукту від сушильного агента. Основні результати дослідження знайшли промислове впровадження під час проектування удосконаленої установки для сушіння макаронних виробів. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Л814.437-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА315580 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
2. |
Шишко Л. С. Про формування професійної інформаційної культури майбутнього вчителя математики / Л. С. Шишко, І. Є. Черненко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 79-84. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто проблему підготовки майбутніх вчителів математики для загальноосвітньої школи з точки зору методичних та організаційних питань формування професійної інформаційної культури майбутнього вчителя математики. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21 р3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
3. |
Шишко Л. С. Вивчення алгебри у 7 - 9 класах з використанням програмного засобу "Бібліотека електронних наочностей" / Л. С. Шишко, І. Є. Черненко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 140-147. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Надано відомості про призначення педагогічного програмного засобу "Бібліотека електронних наочностей "Алгебра 7 - 9 клас" та його основні характеристики, відображено також методичні аспекти проведення уроку алгебри. Індекс рубрикатора НБУВ: В15 р21-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
4. |
Шишко Л. С. Досвід впровадження в навчальний процес комп'ютерних систем для формування активної математичної діяльності учня / Л. С. Шишко, І. Є. Черненко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 11. - С. 68-72. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.Надано відомості про досвід впровадження в навчальний процес педагогічних програмних систем підтримки практичної діяльності на прикладі педагогічного програмного засобу "Алгебра, 8 клас", відображено також аспект формування активної математичної діяльності учня під час вивчення алгебри. Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р21-353
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
5. |
Львов М. С. Про організацію контролю знань як зворотного зв'язку в системах комп'ютерної математики навчального призначення / М. С. Львов, Л. С. Шишко, І. Є. Черненко // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 16. - С. 29-42. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто системи комп'ютерної математики навчального призначення з інтелектуальними властивостями, орієнтованими на підтримку практичної діяльності користувачів - учнів та викладачів. Представлено контроль знань як форму зворотного зв'язку в системах інформаційного забезпечення процесу навчання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.288
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
| | |
|
6. |
Шишко Л. С. Інформаційна система навчального призначення з математики як засіб формування професійної спрямованості навчання студентів ІТ спеціальностей / Л. С. Шишко, І. Є. Черненко, Є. О. Козловський // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 26. - С. 166-176. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.У технічному ВНЗ математика є основою природничо-наукового знання, оскільки саме вона дозволяє проникнути в суть багатьох наук і вирішити її проблеми, пізнати специфіку закономірностей. При створенні мультимедійної інформаційної системи навчального призначення (МІСНП) з математики необхідно враховувати значимість цієї дисципліни у вивченні студентами загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін. Сучасний стан формування математичних знань у ВНЗ в недостатній мірі орієнтований на подальше їх використання в професійній діяльності. У студентів недостатньо формуються вміння застосовувати математичні знання у вивченні загальнопрофесійних і спеціальних дисциплін. Розглянуто особливості формування професійної спрямованості навчання математики за допомогою структурованого змісту МІСНП; виявлено психолого-педагогічні особливості навчання математики студентів ІТ спеціальностей; розглянуто методичні аспекти застосування МІСНП при викладанні курсу "Дискретна математика" студентам ІТ спеціальностей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч23 р30 + В1 р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ
|