Нечипуренко П. П. Інформаційно-комунікаційні засоби формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії [Електронний ресурс] / П. П. Нечипуренко, С. О. Семеріков, Т. В. Селіванова, Т. О. Шенаєва // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2016. - № 6. - С. 10-29. - Бібліогр.: 74 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1522Проаналізовано місце інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ) у формуванні дослідницьких компетентностей учнів у процесі профільного навчання хімії. Виділено групи засобів ІКТ, застосування яких сприяє формуванню дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. Наведено результати експертного оцінювання доцільності використання засобів ІКТ для формування дослідницьких компетентностей учнів у профільному навчанні хімії. Обгрунтовано вибір загальних та специфічних засобів ІКТ профільного навчання хімії. Обговорено перспективи визначення найбільш доцільних засобів ІКТ для формування окремих дослідницьких компетентностей. Проанализировано место информационно-коммуникационных технологий (ИКТ) в формировании исследовательских компетентностей учащихся в процессе профильного обучения химии. Выделены группы средств ИКТ, применение которых способствует формированию исследовательских компетентностей учащихся в профильном обучении химии. Приведены результаты экспертной оценки целесообразности использования средств ИКТ для формирования исследовательских компетентностей учащихся в профильном обучении химии. Обоснован выбор общих и специфических средств ИКТ профильного обучения химии. Обсуждены перспективы определения наиболее целесообразных средств ИКТ для формирования отдельных исследовательских компетентностей. The article analyzes the position of information and communication technologies for formation of pupils’ research competence at chemistry profile learning. The ICT tool groups, the use of which contributes to the formation of pupils’ research competence at chemistry profile learning, are highlighted. The results of expert assessment of the feasibility of using ICT tools for the formation of pupils’ research competence at chemistry profile learning are described. The choice of general and specific ICTtools of chemistry profile learning is grounded. The prospects for determining the most appropriate ICT tools for the formation of separate research competencies are identified. Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р21-361
Шифр НБУВ: EJ000028 Пошук видання у каталогах НБУВ
|