Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Шавва Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Шавва Т. Ю. Використання Інтернету як один з видів роботи учнів на уроках французької мови / Т. Ю. Шавва // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 126-129. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто питання використання Інтернету на уроках французької мови. Виділено мотиви використання Інтернету на уроках із іноземної мови взагалі та французької зокрема, надано практичні приклади використання та зроблено висновок про доцільність такого виду роботи учнів на уроках французької мови. Розглянуто критерії оцінювання завдань для навчання мови за допомогою комп'ютера, особливості планування уроків з використанням Інтернету, запропоновано форми вправ. Запропоновані сайти можна використовувати під час проведення уроків у старшій школі. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-912.2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Шавва Т. Ю. К вопросу о трудностях усвоения французской орфографии / Т. Ю. Шавва // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Філол. науки. - 2012. - № 13. - С. 111-120. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Зазначено щодо необхідності звертати увагу на деякі особливості французької орфографії під час її засвоєння. Розглянуто не тільки особливості розвитку орфографії, але й механізм становлення її сучасного стану, що допоможе визначитись з діючими принципами відображення сучасної французької орфографії на письмі, що значно спростить засвоєння даного аспекту під час навчання французькій мові. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш147.11-85
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|