Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Чёрный Е$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Чёрный Е. В. 
Психология моделирования поликультурного образования : монография / Е. В. Чёрный. - Симф. : СОНАТ, 2010. - 540 c. - Библиогр.: 784 назв. - рус.

Проанализированы социально-психологические составляющие образовательного пространства (ОП) полиэтнического региона. Освещены методология гуманизации поликультурного ОП, его психологического моделирования, идеология и подходы к развитию поликультурного образования в США и Канаде, Западной Европе, странах постсоветского пространства, Крыма. Определены концептуальные основы, особенности, методы и формы системного психологического моделирования компетентностного подхода в образовании в контексте формирования поликультурной личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю955.3с36 + Ю958(4УКР-6КРИ) + Ч311.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА730904 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Чёрный Е. В. 
Методология системного моделирования профессиональной компетентности в обучении студентов-психологов / Е. В. Чёрный // Наука і освіта. - 2009. - № 9. - С. 125-130. - рус.

Представлен авторский вариант системной модели профессиональной компетентности (ПК), состоящей из 11-ти моделей-компонентов (аксиологической, деятельности, ключевых компетенций, гностической, целевой, результата, операциональной, технической, ролевой, профессионального развития, эффективного обучения). Относительно каждой модели разработаны индикаторы сформированности. Определены и охарактеризованы психологические основания ПК как профессиональной роли и профессиональной идентичности. Названы основополагающие принципы реализации системной модели ПК и приведен пример поэтапного применения рефлексивного, трендового и трансформационного моделирования в практике работы со студентами-психологами. Подытожено, что этапность применения типов психологического моделирования позволяет алгоритмировать технологию развития ПК независимо от содержания и характера учебной дисциплины; предложенный вариант является достаточно эвристическим, поскольку его можно модифицировать или трансформировать в системную модель социальной компетентности, межкультурной компетентности.

Подано авторський варіант системної моделі професійної компетентності (ПК), що складається з 11-ти моделей-компонентів (аксіологічної, діяльності, ключових компетенцій, гностичної, цільової, результату, операціональної, технічної, рольової, професійного розвитку, ефективного навчання). Щодо кожної моделі розроблено індикатори сформованості. Визначено й охарактеризовано психологічні підстави ПК як професійної ролі і професійної ідентичності. Названо основні принципи реалізації системної моделі ПК; наведено приклад поетапного застосування рефлексивного, трендового і трансформаційного моделювання в практиці роботи зі студентами-психологами. Підсумовано, що етапність застосування типів психологічного моделювання дозволяє алгоритмувати технологію розвитку ПК незалежно від змісту і характеру навчальної дисципліни; запропонований варіант є досить евристичним, оскільки його можна модифікувати або трансформувати в системну модель соціальної компетентності, міжкультурної компетентності.

The article suggests an original variant of the system model of professional competence including eleven models-components. Regarding each model there developed indicators of formation level. The author determines and characterizes psychological basesof professional competence Ц a professional role and professional identity; formulates some fundamental principles of realization of the system model of professional competence; fives an example of gradual application of reflexive, trend and transformational modeling in practice of work with students-psychologists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3 + Ю9 с36

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського