2. |
Чжан Цзе Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжан Цзе; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 20 c. - укp.Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Обгрунтовано принципи, педагогічні умови формування таких вмінь. Запропоновано модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики, розкрито взаємозв'язки мотиваційно-ціннісного, емоційно-когнітивного та діяльнісно-творчого компонентів, обгрунтовано критерії, показники та рівні сформованості означених умінь. Розроблено та перевірено методику формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Доведено, що її ефективність залежить від забезпечення наступних педагогічних умов: цілеспрямованого педагогічного керівництва процесом формування вмінь художньо-педагогічного аналізу, опори на життєвий і художній досвід студентів, досягнення діалогових засад взаємодії викладача та студента в процесі художньо-аналітичної діяльності, забезпечення інтеграції мистецьких знань в процесі фортепіанної підготовки, а також методів (мотиваційних, пізнавальних, інтерактивних), що сприяють успішному набуттю студентами вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів. Індекс рубрикатора НБУВ: Щ310.585 + Щ315.42-7 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА403937 Пошук видання у каталогах НБУВ
|