Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Черняк Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 18
Представлено документи з 1 до 18

      
Категорія:    
1.

Дьомін Ю. В. 
Динаміка порожнього вагона і безпека руху поїзда / Ю. В. Дьомін, Г. Ю. Черняк // Залізн. трансп. України. - 2007. - № 3. - С. 50-52. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто вплив резонансних режимів, автоколивань, виляння та динаміки порожнього вагона на безпеку руху поїзда. Доведено, що найбільш вірогідною причиною сходу вагона є недостатнє демпфірування коливань клиновими гасителями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О24-015 + О280.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Черняк Г. Ю. 
Оцінка втомної довговічності несучих конструкцій тягового рухомого складу / Г. Ю. Черняк, Р. Ю. Дьомін, П. О. Гриндей, А. В. Мостович // Залізн. трансп. України. - 2008. - № 3. - С. 15-17. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Надано методику оцінки втомної довговічності несучих конструкцій тягового рухомого складу, а також результати розрахунку екіпажної частини електровоза ЧС2.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232-04-021.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дьомін Р. Ю. 
До оцінки втомної довговічності несучих конструкцій екіпажної частини локомотивів / Р. Ю. Дьомін, Г. Ю. Черняк // Залізн. трансп. України. - 2010. - № 1. - С. 38-40. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Представлено новий підхід до оцінки втомної довговічності несучих конструкцій екіпажної частини локомотивів на основі схематизації типових експлуатаційних режимів й визначення відносної частки кожного з них в загальному напрацюванні.


Індекс рубрикатора НБУВ: О23-046-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Черняк Г. Ю. 
Принципи побудови комп'ютерних моделей динаміки тягового рухомого складу (на прикладі електровоза серії ЧС7) / Г. Ю. Черняк, Ю. В. Щербина // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 6. - С. 47-51. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Приведено загальну процедуру розробки комп'ютерної моделі динаміки тягового рухомого складу залізниць на прикладі моделювання динаміки електровоза серії ЧС7. Розроблено комп'ютерну модель, яка дозволила дослідити динамічну навантаженість електровоза за підвищених швидкостей руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О232.1-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дьомін Ю. В. 
Розрахунково-експериментальний метод оцінки динамічних якостей рухомого складу / Ю. В. Дьомін, Г. Ю. Черняк // Залізн. трансп. України. - 2011. - № 2. - С. 7-11. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено метод оцінювання динамічних якостей одиниць рухомого складу, екіпажні частини яких модернізовано під час планового ремонту. Розрахунково-експериментальний метод розроблено на основі поєднання математичного моделювання динаміки залізничних транспортних засобів та їх натурних випробувань за спрощеними схемами.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-015

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Самсонкін В. М. 
До оцінки ризиків зійдення рухомого складу з рейок на підставі комп'ютерного моделювання / В. М. Самсонкін, Г. Ю. Черняк // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 2. - С. 39-42. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Запропоновано концепцію оцінювання ризиків зійдення рухомого складу з рейок, яка дозволяє кількісно порівнювати ступінь погіршення безпеки руху залежно від технічного стану методами комп'ютерного моделювання. На підставі одержаних результатів встановлюються напрямки удосконалення вимог щодо стану утримання рухомого складу та колії, які забезпечують умови експлуатаційної безпеки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.031

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Черняк Г. Ю. 
Базова комп'ютерна модель просторової динаміки пасажирського вагона для швидкісного руху / Г. Ю. Черняк, Ю. В. Щербина // Залізн. трансп. України. - 2012. - № 6. - С. 55-58. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Описано підхід до побудови комп'ютерної моделі динаміки пасажирського вагона нового покоління в програмному комплексі "Универсальный механизм". Наведено структурний опис розробленої моделі, вихідні величини та результати перевірки її адекватності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О245-01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Одінцова О. О. 
Об'єкти авторського права в сфері функціонування мережі Інтернет / О. О. Одінцова, Г. М. Черняк // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ": Політологія. Соціологія. Право. - 2013. - № 2. - С. 91-95. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто особливості використання окремих об'єктів авторського права в мережі Інтернет, правове регулювання їх режиму, дискусії про можливість існування творів у всесвітній мережі і форму їх виразу, а також проблеми, породжені трансформацією творчості в цифрову форму.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)302:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:П.С.Пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дьомін Ю. В. 
Вплив еквівалентної конусності на критичні швидкості пасажирського рухомого складу / Ю. В. Дьомін, Г. Ю. Черняк, Ю. В. Щербина // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 1. - С. 19-21. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Приведено методику і результати визначення еквівалентної конусності для випадків взаємодії з рейками колісних пар, колеса яких мають різні профілі. За результатами комп'ютерного моделювання одержано критичні швидкості для пасажирського вагона, що рухається коліями з відступами по ширині. Наголошено на необхідність врахування граничних значень еквівалентної конусності під час проведення випробувань швидкісного рухомого складу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О220.5-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Мостович А. В. 
Застосування методів кореляційного та спектрального аналізу до обробки результатів динамічних випробувань рухомого складу залізниць / А. В. Мостович, Г. Ю. Черняк, О. С. Ноженко // Залізн. трансп. України. - 2015. - № 4. - С. 20-24. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розглянуто проблему аналізу результатів ходових динамічних випробувань рухомого складу залізниць як випадкових процесів. Огляд існуючих методів аналізу великих масивів даних та програмне забезпечення, що їх реалізовує, надав змогу запропонувати поглиблену процедуру обробки результатів ходових випробувань рейкового рухомого складу на основі кореляційного та спектрального аналізу. Це надало змогу достовірно й обгрунтовано визначити взаємозв'язок у часовій та частотній областях між динамічними процесами, що відбуваються в елементах конструкцій. Запропоноввну процедуру використано під час аналізу результатів динамічних випробувань вагона міжрегіонального електропоїзда HRCS2.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гавриш О. А. 
Інноваційний розвиток як необхідна складова економічної безпеки сучасних підприємств / О. А. Гавриш, Г. М. Черняк // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 11. - С. 451-455. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проблема забезпечення достатнього рівня економічної безпеки та формування сприятливих умов для інноваційного розвитку підприємств малого бізнесу на сьогодні вимагає адекватного та своєчасного вирішення і є надзвичайно актуальною. Проаналізовано сутність та основні визначення економічної безпеки. Досліджено праці вітчизняних та зарубіжних дослідників з окресленої проблематики, наведені їх розуміння економічної та інноваційної безпеки. Сформульовано авторське визначення інноваційної безпеки підприємства, під якою розуміється такий рівень розвитку його інноваційних потужностей та потенціалу, що дозволяє досягти стану захищеності від внутрішніх та зовнішніх економічних загроз в умовах нестабільності національної економіки. Виділено основні функціональні складові економічної безпеки на рівні управління сучасним підприємством. Виокремлено три групи ризиків, що загрожують інноваційній безпеці. Звернено увагу на основні проблеми забезпечення економічної безпеки інноваційного розвитку. Сформовано чинники інноваційного розвитку, що впливають на економічну безпеку підприємства в умовах конкурентної боротьби. Визначено три основні функції інновацій в контексті активізації процесів формування економічної безпеки підприємства засобами інноваційного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-995-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Черняк Г. М. 
Оцінювання рівня економічної безпеки енергетичних підприємств в умовах євроінтегації / Г. М. Черняк // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2015. - Вип. 12. - С. 159-166. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проблема методики оцінювання рівня економічної безпеки сучасних підприємств перебуває в процесі розроблення, що викликає необхідність її комплексного вирішення з урахуванням сучасних тенденцій розвитку підприємств, використання нових технологій та проблем, викликаних кризовими станами, що наразі існують. Запропоновано власне бачення вимог, яким має відповідати методика оцінки рівня економічної безпеки підприємств, а саме: динамічність, репрезентативність, достовірність, інформаційна доступність та врахування найбільш важливих складових економічної безпеки для підприємства. Запропоновано методику оцінювання рівня економічної безпеки підприємства, а також індикатори, які дають можливість провести економічну оцінку наслідків впливу внутрішніх і зовнішніх факторів та загроз на економічну безпеку підприємства з урахуванням несприятливого ринкового середовища. Виокремлено дев'ять груп показників, що характеризують операційну, фінансову, інноваційну, управлінську, інтелектуальну, кадрову, правову, силову та екологічну компоненти економічної безпеки. Для досягнення мети дослідження запропоновано використовувати два види показників: узагальнюючий (інтегральний) показник та розширену систему локальних показників.


Індекс рубрикатора НБУВ: У530.572.1-995

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Черняк Г. Ю. 
Аналіз методів продовження терміну служби бандажів колісних пар / Г. Ю. Черняк, К. О. Кравченко, К. О. Кравченко, О. О. Гріндей // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Машинобудування. - 2014. - Вип. 2. - С. 153-157. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему зношування бандажів колісних пар. Представлено аналіз та виконана класифікація факторів, які впливають на швидкість зношування колісних пар. Тертя складний процес, тому при дослідження зношування слід враховувати велику кількість факторів, підбір яких залежно від різних умов різний. Визначено методи підвищення терміну служби колісних пар. Відповідно до спільності ознак і характеру виконання їх розбито на чотири групи: конструкційний, технологічний, експлуатаційний і обумовлений якістю утримання шляху. Запропоновано спосіб продовження строку експлуатації колісних пар.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.1/9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126/маш. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дьомін Ю. В. 
Комп'ютерне моделювання динаміки рейкових транспортних засобів / Ю. В. Дьомін, О. П. Заховайко, Г. Ю. Черняк, П. А. Шевчук // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Сер. Машинобудування. - 2014. - Вип. 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Представлена процедура комп'ютерного моделювання динаміки рейкового екіпажу в програмному комплексі UM на прикладі вагона-платформи, призначеного для швидкісних контейнерних перевезень вантажів залізничним транспортом. Запропонована динамічна модель вагона-платформи була розроблена на основі представлення його як системи твердих тіл, пов'язаних між собою шарнірними і силовими елементами. Загальна модель динаміки вагона включає раму платформи і дві підсистеми візків, що складаються в свою чергу кожна з двох підсистем колісних пар. Модель дозволяє проводити імітаційні дослідження впливу характеристик окремих елементів ходових частин на динамічну поведінку вагона в заданому діапазоні швидкості руху.


Індекс рубрикатора НБУВ: О244.33-01 с11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126/маш. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Гавриш О. А. 
Розроблення стратегії забезпечення економічної безпеки підприємств енергетичної галузі / О. А. Гавриш, Г. М. Черняк // Екон. вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ" : зб. наук. пр. - 2016. - Вип. 13. - С. 143-149. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проблема розроблення стратегії забезпечення економічної безпеки підприємств енергетичної галузі є надзвичайно актуальною, що викликає необхідність її комплексного вирішення з урахуванням сучасних тенденцій розвитку підприємств, використання нових технологій та проблем, викликаних кризовими станами, що наразі існують. Запропоновано власне бачення вимог, яким має відповідати процес розроблення стратегії забезпечення економічної безпеки підприємств, а саме: існування обмежень, зумовлених рівнем економічної безпеки підприємства, проявами зовнішнього середовища; адекватність стратегії забезпечення економічної безпеки підприємства економічній ситуації в країні; відповідність стратегії забезпечення економічної безпеки загальній стратегії безпеки країни; альтернативність вибору стратегії. Показано місце стратегії забезпечення економічної безпеки і ієрархії стратегій енергетичного підприємства. Запропоновано виділяти стратегії забезпечення економічної безпеки підприємств енергетичної галузі залежно від зон (рівня) економічної безпеки. Для розроблення стратегії забезпечення економічної безпеки підприємств енергетичної галузі визначено алгоритм та інструментарій формування такої стратегії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.721-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Черняк Г. М. 
Забезпечення економічної безпеки енергетичних підприємств : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / Г. М. Черняк; Нац. техн. ун-т України "Київ. політехн. ін-т ім. І. Сікорського". - Київ, 2017. - 24 c. - укp.

Розроблено та удосконалено теоретико-методичні положення забезпечення економічної безпеки енергетичних підприємств на основі поглиблення теоретичних засад економічної безпеки підприємств та удосконалено науково-методичні способи забезпечення економічної безпеки енергетичних підприємств. Розвинуто понятійно-категоріальний апарат теорії безпекознавства щодо визначення дефініції "економічна безпека підприємства". Узагальнено та систематизовано основні наукові підходи до забезпечення економічної безпеки підприємства. Удосконалено процедуру оцінювання рівня економічної безпеки енергетичних підприємств. Визначено змістовне наповнення дестабілізуючих процесів і явищ, що впливають на забезпечення економічної безпеки енергетичних підприємств. Виявлено особливості забезпечення економічної безпеки енергетичних підприємств. Обгрунтовано теоретико-методичні підходи до оцінювання рівня економічної безпеки енергетичних підприємств та запропоновано процесно-ієрархічний підхід до забезпечення економічної безпеки енергетичних підприємств. Запропоновано стратегії економічної безпеки енергетичних підприємств залежно від рівня економічної безпеки. Розроблено науково-методичні положення та практичні рекомендації щодо підвищення загального рівня економічної безпеки підприємства.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.721-995

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА429811 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Сучасні технології в науці та освіті : колект. монографія / С. І. Авіна, В. В. Архипова, Д. О. Аулін, Г. В. Балковська, В. М. Барбарук, Л. В. Барбарук, Т. О. Барон, Д. Г. Бронов, О. Я. Бекшаєв, Г. М. Бендеберя, І. Ф. Бербенець, Д. О. Беспалов, Т. О. Білобородова, Н. І. Білошицька, М. В. Білошицький, Н. К. Блінова, Я. В. Булава, Г. Бурейка, М. М. Вакулік, Н. П. Василенко, Ю. І. Вецнер, В. Є. Вещев, Ю. Герліці, М. А. Глікін, І. М. Глікіна, С. І. Головко, В. В. Гончаров, М. І. Горбунов, М. В. Деркач, Я. Я. Діжо, М. І. Дорош, Д. Д. Дубовик, Т. М. Дубовик, Р. Ю. Дьомін, Ю. В. Дьомін, П. В. Єжов, Д. В. Загорський, Є. І. Зубцов, О. С. Калмиков, С. В. Кара, В. С. Кардашук, М. А. Керемет, В. Я. Керш, О. В. Кічкін, О. І. Кічкіна, А. О. Климаш, Д. А. Климаш, О. В. Клименко, М. О. Коверга, М. В. Ковтанець, Т. М. Ковтанець, А. А. Козюберда, А. В. Колесников, О. В. Кортєва, І. В. Кравченко, К. О. Кравченко, Д. А. Крішко, О. В. Кузьменко, С. В. Кузьменко, А. Р. Кукурудза, Л. В. Кучеренко, А. О. Ловська, М. В. Максимов, Д. С. Матюк, І. І. Медвідь, В. А. Мельник, О. Д. Міщенко, Ю. Г. Міщенко, В. І. Могила, О. І. Моркляник, В. І. Мохонько, А. О. Мурад'ян, А. М. Новікова, В. С. Ноженко, М. А. Ожередова, М. М. Осетрін, С. В. Піддубний, С. А. Покришка, О. В. Поліщук, Ю. В. Поліщук, Є. В. Полупан, С. Л. Поркуян, П. М. Прокопенко, О. В. Просвірова, М. І. Пятайкіна, В. С. Радченко, Т. Е. Римар, С. В. Риндюк, А. О. Рязанцев, О. І. Рязанцев, С. О. Сафонова, О. О. Світлічна, О. В. Сергієнко, О. І. Сингаївська, О. В. Сітченко, М. І. Скиба, Ю. С. Соколан, К. В. Соколенко, В. М. Соколенко, Г. І. Соловйов, Т. О. Стрілкова, О. В. Суворін, В. П. Тарасюк, Г. О. Татарченко, Р. О. Тімченко, П. Є. Уваров, М. В. Філатьєв, К. В. Філімоненко, Н. М. Філімоненко, О. В. Фомін, В. В. Фомін, А. В. Фощ, О. О. Хлопицький, Д. Б. Хмельницький, Г. М. Хорошун, О. П. Чередніченко, П. П. Чередніченко, О. А. Черних, Г. Ю. Черняк, І. М. Шаповалова, С. І. Шевченко, О. В. Шепітько, М. Є. Шпарбер, П. Шт'ястніак, Л. О. Шумова; ред.: О. Б. Целіщев, Г. О. Татарченко, Г. М. Хорошун; Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля. - Сєвєродонецьк : Вид-во СНУ ім. В. Даля, 2021. - 317 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - рус. - англ.

Розглянуто сучасні технології, орієнтовані на створення матеріальних та інформаційних продуктів у різних сферах виробництва, освіти та науки. Досліджено формування перспективних науково-технічних та технологічних розробок, інноваційних проектів за наступними напрямами: будівництво та архітектура, комп'ютерні науки, інженерія та кібербезпека, транспорт та логістика, матеріалознавство, фізика, електрична інженерія, машинобудування, хімічні технології, інженерія, екологія та екологічна безпека, вища освіта. Викладено актуальні питання у галузі будівництва та містобудування, а саме: сучасні ВIM-технології, перспективні напрямки благоустрою територій та фактори, що впливають на вартість житла, новітні енергоефективні матеріали та технології. Висвітлено аспекти професійного конкурсу в умовах навчального процесу, особливості безперервної професійної педагогічної освіти, використання транспортного імітаційного моделювання в навчальному процесі, математичні та статистичні методи для вирішення практичних задач в різних сферах сучасного цифрового світу, алгоритми машинного навчання та штучного інтелекту, методи аналізу даних та їх організація. Проаналізовано проблеми розвитку транспорту та логістики. Визначено актуальні питання у галузі залізничного транспорту та автомобілебудування, а також логістичних перевезень як на автомобільному транспорті, так і на залізничному, а саме: підвищення безпеки конструкції котла вагон-цистерни, методологія встановлення норм часу для обробки вантажів в логістичному ланцюзі "від дверей до дверей", інноваційні концепти кузовів напіввагона, застосування водню в теплових двигунах локомотивів, дослідження зносу вуглець-вуглецевих композитних фрикційних матеріалів. Викладено проблеми, що виникають при електроспоживанні, в стохастичних процесах оптико-електронних систем, реалізації структурованих світлових полів та голографічних пристроїв, удосконалення виробництв з урахуванням екологічних потреб регіонів і перспективні технології отримання хімічних речовин, екологічні проблеми стану поверхневих вод країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч21.9 я431(0)

Шифр НБУВ: ВС68407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
18.

Дьомін Ю. В. 
До визначення ймовірних причин сходжень з рейок вантажних вагонів / Ю. В. Дьомін, Г. Ю. Черняк // Залізн. трансп. України. - 2020. - № 3. - С. 35-42. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Виконано дослідження щодо удосконалення методичних підходів до визначення ймовірних причин порушення умов стійкості вантажних вагонів від сходження з рейок у складі поїздів. За допомогою базової компэютерної моделі динаміки вантажного вагона шляхом обчислювального експерименту досліджено вплив на показники стійкості від сходжень з рейок порожнього напіввагона характеристик технічного стану їх ходових частин та колії. Викладено основні положення методики дослідження, за якою передбачено виконання аналізу ймовірних причин сходжень вантажних вагонів шляхом проведення серії чисельних експериментів з протоколюванням ходу обчислень і збереженням результатів розрахунків. Для інтерпретації розрахункових даних з оцінкою впливу кожного з чинників або їх сукупності на можливість сходжень застосовано факторний аналіз. За розробленою процедурою імітаційного експерименту передбачено поетапне виконання дослідження умов сходження вантажних вагонів, що включають структуризацію і ранжування факторів, складання плану експерименту, обчислення коефіцієнтів стійкості від сходжень колісних пар з рейок за умови вкочування гребеня колеса на головку рейки та визначення степеню впливу відповідних факторів на динамічні показники стійкості вагонів від сходження з рейок. Визначення ймовірних причин сходжень вагонів здійснено на підставі сканування простору параметрів. За результатами параметричного дослідження з'ясовано ступені впливу на стійкість руху напіввагона характеристик технічного стану ходових частин та колії. Зокрема, визначено, що найбільш небезпечним з точки зору втрати стійкості порожнього вагона в колії є завищення клинів гасителів коливань.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-082.031

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського