Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Черноморець В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Черноморець В. В. 
Розвиток STEM-освіти в Україні (за результатами дослідження "Стан розвитку STEM-освіти в Україні") / В. В. Черноморець, І. В. Василенко, М. В. Коваленко // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2020. - № 3. - С. 71-81. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто результати дослідження "Стан розвитку STEM-освіти в Україні", яке проведено відділом STEM-освіти ДНУ "Інститут модернізації змісту освіти". Дослідження здійснювалося методом анкетування, інструментарієм якого є Google Форми, для всіх груп респондентів: обласних координаторів, методистів міських/районних методичних центрів, керівників закладів середньої освіти, вчителів із навчальних предметів: інформатика, математика, фізика, біологія, хімія, технології. Кількість опитаних респондентів становить 2988 осіб. Анкети містили різні за типом і змістом запитання, аналіз відповідей на які надає змогу зробити висновки про стан розвитку STEM-освіти в Україні. Частину питань сформовано так, щоби була можливість порівняти відповіді, таким чином з'ясувавши бачення тієї чи іншої проблеми з точки зору кожної категорії респондентів. Процес розбудови галузі STEM-освіти відбувається за такими основними напрямами: створення законодавчо-правової бази, методологічного та науково-методичного підгрунтя, проведення досліджень змісту та результатів процесу, ознайомлення педагогів із найкращими зразками зарубіжного та вітчизняного інноваційного досвіду, навчання, супровід і підтримка STEM-вчителів тощо. Дослідження змісту, процесів і результатів упровадження STEM-освіти забезпечує оперативне отримування інформації, яка відображає мінливу педагогічну дійсність, допомагає запровадженню новації в практику освітнього процесу, надає змогу робити висновки та корегувати освітню діяльність на певному етапі. Завдяки узагальненим результатам досліджень можна дійти певних висновків і виробити рекомендації, а іноді й удосконалити теоретичні підвалини галузі STEM-освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29 + Ч423(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
2.

Патрикеєва О. О. 
STEM-проєкт як інструмент формування компетентностей здобувачів освіти / О. О. Патрикеєва, В. В. Черноморець, І. В. Василенко, М. В. Коваленко // Наук. зап. Малої акад. наук України : зб. наук. пр. - 2021. - № 1. - С. 69-76. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Здійснено спробу дати визначення понять "STEM-проєкт" та "проєкт з елементами STEM". Запропоновано трактувати поняття "проєкт з елементами STEM" як сукупність практичних форм і методів, що дають можливість ефективно формувати ключові компетентності, необхідні кожній людині для успішної життєдіяльності, розвитку особистості, мотивації до навчання, формування творчого стилю мислення, дослідницьких навичок, здатності до самонавчання, через здійснення компетентнісного підходу під час реалізації STEM-проєктів. Обгрунтовано необхідність імплементації проєктно-дослідницької діяльності з елементами STEM не лише під час засвоєння предметів природничо-математичного циклу, а й для опанування всіх шкільних курсів, що цілком реально, зважаючи на високий рівень інтеграції знань і вмінь здобувачів освіти в сучасних умовах. Упровадження STEM-проєктів у закладах освіти зумовлює самовизначення молоді, ефективне вирішення завдань і проблем профорієнтаційної роботи. Проєктна діяльність - одна з найперспективніших складових освітнього процесу, яка створює умови для творчого саморозвитку та самореалізації учнів, формує всі необхідні життєві компетенції: полікультурні, мовленнєві, інформаційні, політичні та соціальні. Самостійний пошук знань, їх систематизація, можливість орієнтуватися в інформаційному просторі, бачити проблему і приймати рішення здійснюються саме через метод проєктів - ефективну технологію навчання. Актуальність статті обумовлена необхідністю розширення науково-понятійного апарату галузі STEM-освіти, надання практичних порад щодо впровадження форм, методів і методик STEM-навчання у загальний освітній процес.



Шифр НБУВ: Ж74206 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського