Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Цюцюра М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Цюцюра М. І. 
Інформаційна технологія управління розвитком змісту освіти на основі збалансованого ціннісного підходу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / М. І. Цюцюра; Нац. трансп. ун-т. - Київ, 2015. - 24 c. - укp.

Розроблено інформаційну технологію ціннісно-орієнтованого управління (ЦОУ) розвитком змісту освіти з урахуванням протилежно направлених процесів внутрішньої інтеграції та зовнішньої адаптації за умов динамічного оточення та невизначеності ринку. Запропоновано нову інтеграційну модель, що поєднує ціннісно-орієнтований та змістовний підходи до управління розвитком освітньої сфери та формалізувати методологію ЦОУ розвитком змісту освіти. Розроблено моделі синергетичного ефекту ціннісних орієнтирів навчання, науки та змісту освіти в цілому, на основі ціннісно-орієнтованого підходу, який знімає потребу довільного трактування змісту освіти та його розвитку та робить цей компонент у системі прозорим та однозначним. Формалізовано механізми балансування показників ЦОУ процесами розвитку освіти, за рахунок інтеграції інформаційних ресурсів освітнього закладу до розподіленої бази даних, засобами кросплатформного та об'єктно-орієнтованого програмування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21 + Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412715 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Міхайленко В. М. 
Інтелектуальна інформаційна технологія діагностики технічного стану будівель : монографія / В. М. Міхайленко, О. О. Терентьєв, М. І. Цюцюра. - Київ : Компринт, 2015. - 161 c. - Бібліогр.: с. 149-161 - укp.

Увагу приділено актуальній проблемі обстеження та діагностики технічного стану будівель на рівні інформаційних технологій. Запропоновано концепцію управління життєвим циклом об'єктів будівництва (будівель) з використанням сучасних інформаційних технологій. Розроблено теоретико-множинний формалізований опис на основі використання моделей основних конструктивних елементів будівлі у процесі діагностики технічного стану, удосконалено математичну модель визначення стану будівлі на основі дослідження окремих конструкцій. Представлено моделі та методи діагностики технічного стану будівель. Розроблено моделі визначення фізичного зношення конструктивних елементів будівлі. Висвітлено базу знань дефектів та пошкоджень конструктивних елементів будівлі під час обстеження технічного стану. Досліджено ланцюги логічного виведення оцінювання дефектів та пошкоджень конструктивних елементів будівлі. Проаналізовано роботу експертної системи під час діагностики технічного стану основних конструктивних елементів будівель.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н7-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793401 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цюцюра С. В. 
Системи управління інвестиційними проектами : навч. посіб. для студ. спец. "Інформаційні управляючі системи та технології", "Інформаційні технології проектування" / С. В. Цюцюра, О. В. Криворучко, М. І. Цюцюра; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К. : КНУБА, 2013. - 151 c. - Бібліогр.: с. 145-149 - укp.

Висвітлено короткі історичні відомості з управління проектами. Розкрито поняття інвестиційного проекту та методологію управління проектами. Досліджено питання основних сфер розподілу проектів, структури проекту, оточення й участі проекту. Надано характеристику стадій життєвого циклу проекту. Визначено поняття команди проекту та платформи команди проекту. Викладено види інвестицій, джерела внутрішніх і зовнішніх інвестицій. Проведено економічний та фінансовий аналіз інвестиційного проекту, надано розробку бізнес-плану проекту. Викладено особливості планування розкладу проекту з використанням сітьових графіків. Здійснено аналіз ризику та ймовірності передбачення небажаних подій, які негативно вплинуть на досягнення цілей проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-56-21 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА772651 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цюцюра М. І. 
Дивергентна методологія гармонізації рішень в управлінні закладами вищої освіти : монографія / М. І. Цюцюра, О. В. Криворучко, С. В. Цюцюра; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ : Ямчинський О. В., 2020. - 230 c. - Бібліогр.: с. 198-230 - укp.

Розглянуто проблеми гармонізації рішень в управлінні розвитком освіти як прикладної галузі наукового знання. Проаналізовано тенденції розвитку систем знань і методологій управління проєктами та програмами в освіті. Обґрунтовано основні принципи / вимоги (щодо прийняття управлінських рішень під час гармонізації рішень) в управлінні програмами розвитку ЗВО із застосуванням ціннісно-орієнтованого підходу. Розроблено моделі та метод прийняття управлінських рішень з урахуванням різноманітних аспектів управлінської діяльності. Досліджено та застосовано дивергентну методологію управління проєктами та програмами в галузі вищої освіти України. Розроблено механізми й інструменти методології гармонізації рішень в управлінні програмами (структури, схеми, алгоритми, процеси та засоби), застосування яких спростить і підвищить якість роботи менеджерів-практиків в організаціях освітньої сфери з управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к + Х819(4УКР)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА852526 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Цюцюра М. І. 
Інформаційні технології гармонізації зрівноваженого освітнього простору : автореф. дис. ... д-ра техн. наук : 05.13.06 / М. І. Цюцюра; Київський національний університет будівництва і архітектури. - Київ, 2020. - 44, [1] c. - укp.

Здійснено аналіз існуючих видів конвергенції та дивергенції у технічних галузях, показано специфічні, проблемні та вузькі області їх застосування у процесі розвитку освітнього простору. Розроблено моделі та методи гармонізації інформаційних технологій (ІТ) зрівноваженого освітнього простору закладів вищої освіти (ЗВО) за ціннісно-компетентнісним підходом. Упроваджено запропоновану конвергентно-дивергентну методологію гармонізації зрівноваженого освітнього простору та її основні дослідження, а також розроблено моделі, методи та ІТ управління стратегічним розвитком ЗВО з розрахування показників привабливості, прибутковості, цінностей, компетентностей та індикаторів успіху за умов урахування впливів турбулентного зовнішнього середовища. Проведено аналіз загальної проблеми формування ІТ освітнього середовища, визначено особливості та вузькі місця їх формування. Розглянуто основні та вдосконалені стандарти з управління і надання освітніх послуг (наукові та навчальні освітні програми) за умов автономності ЗВО. Вдосконалено існуючі та розроблено нові моделі й методи прийняття управлінських рішень при ціннісно-компетентнісному підході та формуванні якості й ефективності розвитку ЗВО. Визначено теоретичну та прикладну цінність одержаних результатів на прикладах практичного застосування розроблених моделей і методів функціонування ІТ ЗВО. Сформовані моделі та методи ІТ гармонізації представлено у вигляді алгоритмів і програмного забезпечення підсистем системи збалансованого інформаційного управління ЗВО. Розроблено на цій основі програмний комплекс ІТ ЗВО, що дозволяє дистанційно здійснювати гармонізацію цінностей управління з ІТ. Побудовано моделі інтеграції системи управління конвергенцією та дивергенцією у відповідності з існуючими стандартами, які забезпечують інтеграцію розробок в основний документообіг ЗВО. Апробацію й упровадження розроблених моделей і методів реалізовано у виконанні науково-дослідних робіт Київського національного університету будівництва і архітектури МОН України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:397

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА445105 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського