1. |
Цоброва І. А. Методика навчання простого речення в основній школі (на матеріалі російської мови у порівнянні з англійською мовою) : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / І. А. Цоброва; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 2001. - 20 c. - укp.Розроблено методику вивчення одного з базових компонентів висловлювання - простого речення - в російській мові (РМ), зважаючи на координацію мовних навчальних дисциплін. Описано структурні типи простого речення в РМ, їх функціонально-стилістичні особливості. Проведено контрастивний аналіз структурних типів простого речення в РМ та англійській мові (АМ), виявлено деякі типологічні параметри різнограматично оформлених структур (РГОС) простого речення РМ і РГОС простого речення АМ. Визначено методичні параметри навчання простого речення РМ на основі синтезу системно-описового та комунікативно-діяльнісного підходів. Встановлено три етапи навчально-типологічної кореспонденції синтаксичних конструкцій РМ та АМ. Наведено комплекси вправ, які допомагають формувати мовленнєві граматичні навички та розвивають уміння вживати прості речення в різних видах мовленнєвої діяльності РМ на комунікативно-достатньому рівні. Розроблено на основі координації навчання РМ та АМ комплекси вправ, спрямовані на вживання подібних семантико-типологічних РГОС простого речення АМ у різних видах мовленнєвої діяльності. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.2-912.322 + Ш143.21-912.322
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА314661 Пошук видання у каталогах НБУВ
|