Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Цибуляк Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Цибуляк Н. Ю. 
Зовнішні ознаки дошкільника як прояв його психічного життя / Н. Ю. Цибуляк // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2011. - Вип. 10. - С. 230-234. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто теоретичний аналіз проблеми прояву зовнішніх ознак психічного життя людини. Визначено їх специфіку у дітей дошкільного віку. Надано аналіз визначених зовнішніх ознак. Запропоновано алгоритм аналізу проявів зовнішніх ознак.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.401

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цибуляк Н. Ю. 
Психолого-педагогічні умови розвитку професійно важливих якостей майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Ю. Цибуляк // Психол. перспективи. - 2012. - Вип. 19. - С. 262-272. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто погляди науковців щодо психолого-педагогічних умов розвитку професійно важливих якостей у процесі професійної підготовки. Визначено умови, які сприяють розвитку цих якостей у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.94 + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Цибуляк Н. Ю. 
Психолого-педагогічні умови розвитку спостережливості у майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі професійної підготовки : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Ю. Цибуляк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 21 c. - укp.

Проведено аналіз теоретичних підходів до вивчення проблеми розвитку професійно важливих якостей педагогів, зокрема вихователів. Поглиблено зміст поняття "спостережливість" як професійно важливої якості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Визначено структурні компоненти (мотиваційно-цільовий, когнітивний, операційний), критерії (спонукальні мотиви та цілі прояву спостережливості, розвиненість пізнавальних психічних процесів, сформованість способів дій), показники та рівні (високий, необхідний, критичний, неприпустимий) розвитку досліджуваної якості. Виявлено сприятливі умови її розвитку (спрямованість змісту навчальних дисциплін і виробничих практик на розвиток спостережливості, використання для цього різних методів і форм організації навчання, сформованість у майбутніх вихователів професійних мотивів фахової підготовки, професійно-педагогічних ціннісних орієнтацій та адекватних і глибоких уявлень щодо сутності та специфіки спостережливості вихователя, розвиненість у студентів адекватної самооцінки спостережливості як професійно важливої якості, здатності до рефлексії й емпатії). Обгрунтовано модель розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів. Презентовано та доведено ефективність психолого-педагогічної програми розвитку досліджуваної якості. Розроблено методичні рекомендації щодо розвитку спостережливості як професійно важливої якості майбутніх вихователів для викладачів вищої школи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цибуляк Н. 
Наукові засади програми розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Цибуляк // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди". - 2013. - Вип. 28. - С. 352-358. - Бібліогр.: 7 назв - укp.

Визначено сутність спостережливості як професійно важливої якості майбутніх вихователів ДНЗ. Виокремлено основні ознаки, які фіксуються вихователем у процесі педагогічної діяльності та становлять основу пізнання й розуміння внутрішнього світу дитини. Окреслено основні завдання, вирішення яких забезпечує прояв спостережливості як професійно важливої якості вихователів ДНЗ. Обгрунтовано теоретико-методологічні засади розробки програми розвитку спостережливості, ключові положення та її принципи реалізації в процесі професійної підготовки до педагогічної діяльності.

Определена сущность наблюдательности как профессионально важного качества будущих воспитателей дошкольных учебных заведений (ДУЗ). Выделены основные признаки, которые фиксируются воспитателем в процессе педагогической деятельности и составляют основу познания и понимания внутреннего мира ребенка. Определены основные задачи, решение которых обеспечивает проявление наблюдательности как профессионально важного качества воспитателей ДУЗ. Обоснованы теоретико-методологические основы программы развития наблюдательности, ключевые положения и принципы ее реализации в процессе профессиональной подготовки к педагогической деятельности.

The essence of observation as professionally important qualities of future preschool educators, theoretical and methodological foundations, key provisions and principles of the program of its development in the process of professional training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Цибуляк Н. 
Психологічні особливості прояву спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів / Н. Цибуляк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2013. - № 4. - С. 194-202. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Спостережливість розглянуто як професійно важливу якість, сутність якої полягає у фіксації та інтерпретації суттєвих, характерних і важливих особливостей суб'єктів навчально-виховного процесу, що виявляються через зовнішні ознаки. Окреслено значення спостережливості для педагогічної діяльності. Відображено такі її структурні компоненти, як мотиваційно-цільовий, когнітивний та операційний. Наведено методи, за допомогою яких в процесі дослідження визначено особливості спостережливості студентів III - IV курсів спеціальності "Дошкільна освіта". Базуючись на даних щодо рівнів розвитку структурних складових, майбутніх вихователів розподілено на чотири групи: з високим, достатнім, середнім і низьким рівнем розвитку спостережливості; охарактеризовано особливості кожної з них.

Наблюдательность рассмотрена как профессионально важное качество, сущность которой заключается в фиксации и интерпретации существенных, характерных и важных особенностей субъектов учебно-воспитательного процесса, проявляющихся через внешние признаки. Очерчено значение наблюдательности для педагогической деятельности. Отражены такие ее структурные компоненты, как мотивационно-целевой, когнитивный и операционный. Представлены методы, с помощью которых в процессе исследования определены особенности наблюдательности студентов III - IV курсов специальности "Дошкольное образование". Основываясь на данных относительно уровней развития структурных составляющих, будущие воспитатели были разделены на четыре группы: с высоким, достаточным, средним и низким уровнем развития наблюдательности; охарактеризованы особенности каждой из них.

Observation is considered as an important professional characteristic, the essence of which is to fix and interpret typical and important features of the subjects of the educational process, manifested by outward signs. The importance of observation for the teaching was delineated. Its structural components were reflected such as motivational targeted, cognitive and operational one. Methods were presented by which in the research process features of students' power of observation were identified. Based on the data on the levels of structural components' development, future teachers were divided into four groups: with a high, sufficient, middle and low level of power of observation, and the features of each of them were characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цибуляк Н. Ю. 
Розвиток спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теоретико-практичні аспекти : монографія / Н. Ю. Цибуляк; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : Ткачук О. В., 2015. - 287 c. - Бібліогр.: с. 193-225 - укp.

Висвітлено результати теоретико-експериментального вивчення психологічних особливостей прояву спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів і психолого-педагогічних умов її розвитку. Подано авторське тлумачення спостережливості як професійно важливої якості, визначено її компоненти, критерії, показники та рівні розвитку. Розкрито сприятливі психолого-педагогічні умови розвитку спостережливості майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. Обгрунтовано модель та наведено психолого-педагогічну програму розвитку спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА810023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цибуляк Н. Ю. 
Розвиток спостережливості майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів: теоретико-практичні аспекти : монографія / Н. Ю. Цибуляк; Бердян. держ. пед. ун-т. - Бердянськ : Ткачук О. В., 2015. - 287 c. - Бібліогр.: с. 193-225 - укp.

Висвітлено результати теоретико-експериментального вивчення психологічних особливостей прояву спостережливості майбутніх вихователів ДНЗ і психолого-педагогічних умов її розвитку. Подано тлумачення спостережливості як професійно важливі якості, визначено її компоненти, критерії, показники та рівні розвитку. Розкрито сприятливі психолого-педагогічні умови розвитку спостережливості майбутніх педагогів у процесі професійної підготовки. Обгрунтовано модель і репрезентовано психолого-педагогічну програму розвитку спостережливості майбутніх вихователів ДНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА809906 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Університет без стін: збереження академічного потенціалу в умовах війни : колект. монографія / І. Богданов, О. Гуренко, С. Ковачов, Г. Лопатіна, А. Попова, Я. Сичікова, Н. Цибуляк; ред.: Я. Сичікова; Бердянський державний педагогічний університет. - Бердянськ : Самченко А. М., 2023. - 234 c. - укp.

Досліджено вплив війни на академічний потенціал університетів України. Проаналізовано виклики, які виникли перед університетською спільнотою в умовах окупації. Наведено стратегії відновлення наукової та освітньої діяльності. Розглянуто питання академічної свободи, дистанційної та змішаної освіти. Розкрито соціокультурну роль університету. Зазначено, що через детальний аналіз конкретного кейсу Бердянського Державного Педагогічного Університету, автори намагаються висвітлити ширший контекст впливу війни на вищу освіту в Україні, розкриваючи при цьому значущість академічної спільноти в перебудові суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС71388 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського