Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (13)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Хом'як І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Хом'як І. М. 
Наукові основи навчання орфографії в середній школі / І. М. Хом'як. - Рівне : Волин. береги, 1998. - 228 c. - Бібліогр.: 248 назв. - укp.

Проаналізовані явища інтерференції, характерні сучасному мовленню. Визначено види орфографічних помилок, зумовлених впливом мовленнєвого середовища. Охарактеризовано особливості диференційованого підходу до навчання орфографії, що враховує вплив мовленнєвого оточення, а також раціональне використання структурних зв'язків орфографії з різними розділами української мови. Визначено оптимальні методи і прийоми навчання орфографії. Досліджено рівень залежності орфографічної грамотності від культури усного мовлення школярів. Пропонується новий підхід до навчання орфографії української мови, який зумовлений урахуванням інтерферуючих впливів на неї як з боку діалектів, так і спорідненої російської мови на етапі формування в учнів орфографічних умінь і навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.38

Шифр НБУВ: ВА586273 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2004. - 155 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 29). - укp.

Висвітлено проблеми теорії педагогіки, дидактики, історії педагогіки, методики навчання, виховання, розвитку дітей та учнівської молоді в закладах освіти. Розглянуто питання освоєння історико-педагогічного досвіду як умову формування професійної компетентності сучасного вчителя, підготовки вихователя як суб'єкта інноваційної педагогічної діяльності в контексті сучасних тенденцій розвитку освіти. Проаналізовано основні етапи формування професійної компетентності вихователів дітей дошкільного віку, особистісні пріоритети гуманістичного виховання. Розкрито діалогічні засади організації гуманістично орієнтованої педагогічної взаємодії, описано психолого-педагогічні моделі вивчення взаємодії батьків і дітей.

Освещены проблемы теории педагогики, дидактики, истории педагогики, методики обучения, воспитания, развития детей и ученической молодежи в учебных заведениях. Рассмотрены вопросы освоения историко-педагогического опыта как условие формирования профессиональной компетентности современного учителя, подготовки воспитателя как субъекта инновационной педагогической деятельности в контексте современных тенденций развития образования. Проанализированы основные этапы формирования профессиональной компетентности воспитателей детей дошкольного возраста, личностные приоритеты гуманистического воспитания. Раскрыты диалогические основы организации гуманистически ориентированного педагогического взаимодействия, представлены психолого-педагогические модели изучения взаимодействия родителей и детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2004. - 132 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 28). - укp.

Висвітлено проблеми теорії педагогіки, дидактики, історії педагогіки, методики навчання, виховання, розвитку, трудової та графічної підготовки і профорієнтації дітей та учнівської молоді в закладах освіти. Розглянуто питання застосування методів активізації навчальної діяльності у процесі професійної підготовки вихователя. Розкрито теоретичні засади українознавчої роботи з дітьми. Проаналізовано аналітико-синтетичну діяльність молодших школярів на уроках читання. Викладено методику експериментального навчання орфографії, дидактичні основи вправ з орфографії у 5 - 7 класах. Описано систему навчальних задач обробки табличної інформації у процесі вивчення мови програмування Паскаль. Висвітлено педагогічні аспекти застосування сучасних інноваційних технологій в графічній підготовці студентів.

Освещены проблемы теории педагогики, дидактики, истории педагогики, методики обучения, воспитания, развития, трудовой и графической подготовки и профориентации детей и ученической молодежи в учебных заведениях. Рассмотрены вопросы применения методов активизации учебной деятельности в процессе профессиональной подготовки воспитателя. Раскрыты теоретические основы украиноведческой работы с детьми. Проанализирована аналитико-синтетическая деятельность младших школьников на уроках чтения. Изложены методика экспериментального обучения орфографии, дидактические основы упражнений по орфографии в 5 - 7 классах. Представлена система учебных задач обработки информации в процессе изучения языка программирования Паскаль. Освещены педагогические аспекты применения современных инновационных технологий в графической подготовке студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.2я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2003. - 144 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 27). - укp.

Розглянуто питання формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей старшого дошкільного віку, виховання в учнів молодшого шкільного віку позитивного ставлення до традицій та звичаїв українського народу. Проаналізовано систему роботи над текстом художнього твору у процесі формування у молодших школярів естетичної оцінки. Описано форми та методи професійно-консультаційної роботи зі старшокласниками у професійному навчальному закладі І та ІІ ступеня акредитації. Висвітлено розвиток креативних здібностей учнів у процесі навчання фізики, особливості професійної діяльності та підготовки вчителя математики. Розкрито дидактичні аспекти педагогічної культури вчителя у діяльності визначного українського педагога В.О.Сухомлинського.

Рассмотрены вопросы формирования гуманистической направленности общения детей старшего дошкольного возраста, воспитания у учеников младшего школьного возраста положительного отношения к традициям и обычаям украинского народа. Проанализирована система работы над текстом художественного произведения в процессе формирования у младших школьников эстетической оценки. Раскрыты формы и методы профессионально-консультационной работы со старшеклассниками в профессиональном учебном заведении І и ІІ степени аккредитации. Освещены развитие креативных способностей учеников в процессе обучения физике, особенности профессиональной деятельности и подготовки учителя математики. Раскрыты дидактические аспекты педагогической культуры учителя в деятельности известного украинского педагога В.А.Сухомлинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2005. - 106 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 31). - укp.

Розглянуто питання гуманістичного виховання дітей дошкільного віку, активізації пізнавальної діяльності дошкільників у процесі засвоєння лексики рідної мови. Проаналізовано особливості організації та педагогічного супроводження образотворчої діяльності на різних етапах художньо-творчого зростання особистості дитини. Описано самопрезентаційну складову педагогічної діяльності вихователя дитячого садка, методи і прийоми формування гуманістичної спрямованості спілкування дітей дошкільного віку. Визначено компоненти культури управлінської діяльності керівника сучасного дошкільного навчального закладу, перспективність у формуванні мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку та учнів початкових класів.

Рассмотрены вопросы гуманистического воспитания детей дошкольного возраста, активизации познавательной деятельности дошкольников в процессе усвоения лексики родного языка. Проанализированы особенности организации и педагогического сопровождения изобразительной деятельности на разных этапах художественно-творческого роста личности ребенка. Освещена самопрезентационная составная педагогической деятельности воспитателя детского сада, представлены методы и приемы формирования гуманистической направленности общения детей дошкольного возраста. Определены компоненты культуры управленческой деятельности руководителя современного дошкольного учебного заведения, перспективность в формировании речевой компетенции детей дошкольного возраста и учеников начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Формування нової парадигми самосвідомості у психологічній науці / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2004. - 250 с. - (Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти: Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. Сер. Психологія; Вип. 30). - укp.

Розглянуто проблему самореалізації особистості як соціального явища в системі "суспільство - індивід". Висвітлено аксіогенетичні етапи становлення Я-концепції, наведено структурно-змістовні характеристики професійної самосвідомості тренера-викладача. Проаналізовано вплив колективістської та індивідуалістської спрямованості на самосвідомість підлітків, значення педагогічних інновацій для морального розвитку та самосвідомості учнів. Описано механізми самооцінки старшокласників у контексті процесу їх науково-дослідницької діяльності, структуру формування професійної самосвідомості, особливості економічної самосвідомості суб'єктів соціального простору.

Рассмотрена проблема самореализации личности как социального явления в системе "общество - индивид". Освещены аксиогенетические этапы становления Я-концепции, приведены структурно-содержательные характеристики профессионального самосознания тренера-преподавателя. Проанализированы влияние коллективистской и индивидуалистской направленности на самосознание подростков, значение педагогических инноваций для морального развития и самосознания учеников. Описаны механизмы самооценки старшеклассников в контексте процесса их научно-исследовательской деятельности, структура формирования профессионального самосознания, особенности экономического самосознания субъектов социального пространства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2я54(4УКР)3 + Ч421.328я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2003. - 171 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 26). - укp.

Висвітлено проблеми навчання та виховання молодших школярів, проаналізовано формування їх національної свідомості, розкрито теоретичні та практичні аспекти моделі розвитку креативного мовлення. Розглянуто питання реалізації лінгвістичного компонента у змісті навчання української мови в початкових класах. Описано психологічні особливості пізнавальних процесів молодшого школяра, організацію виховної роботи у сільських загальноосвітніх навчальних закладах.

Освещены проблемы обучения и воспитания младших школьников, проанализировано формирование их национального сознания, раскрыты теоретические и практические аспекты модели развития креативной речи. Рассмотрены вопросы реализации лингвистического компонента в содержании обучения украинского языка в начальных классах. Описаны психологические особенности познавательных процессов младшего школьника, организация воспитательной работы в сельских общеобразовательных учебных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2005. - 149 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 30). - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні умови соціалізації особистості на основі теорій філософії екзистенціалізму та нестабільності І.Пригожина. Проаналізовано національні цінності як духовний аспект особистості, соціально-цінну діяльність як ефективний фактор формування особистості сучасного підлітка. Розкрито філософські витоки полікультурної освіти молоді у європейських країнах, внесок українських педагогів-музикантів в розробку теорії та методики музично-естетичного виховання школярів, педагогічні аспекти формування художньої культури учителів музики. Описано форми роботи вчителя початкових класів з підготовки молодших школярів до професійного самовизначення.

Рассмотрены психолого-педагогические условия социализации личности на основе теорий философии экзистенциализма и нестабильности И.Пригожина. Проанализированы национальные ценности как духовный аспект личности, социально-ценная деятельность как эффективный фактор формирования личности современного подростка. Раскрыты философские истоки поликультурного образования молодежи в европейских странах, вклад украинских педагогов-музыкантов в разработку теории и методики музыкально-эстетического воспитания школьников, педагогические аспекты формирования художественной культуры учителей музыки. Представлены формы работы учителя начальных классов по подготовке младших школьников к профессиональному самоопределению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2005. - 154 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 32). - укp.

Висвітлено сучасні тенденції модернізації національних систем освіти. Проаналізовано розвиток творчої обдарованості учнів у процесі навчально-виховної діяльності вчителя. Розкрито організаційно-педагогічні засади виховного процесу в організації "Пласт". Розглянуто питання формування ціннісних орієнтацій в системі діяльності педагогічного колективу, духовності особистості на засадах цінностей українського народу.

Освещены современные тенденции модернизации национальных систем образования. Проанализировано развитие творческой одаренности учеников в процессе учебно-воспитательной деятельности учителя. Раскрыты организационно-педагогические основы воспитательного процесса в организации "Пласт". Рассмотрены вопросы формирования ценностных ориентаций в системе деятельности педагогического коллектива, духовности личности на основах ценностей украинского народа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2005. - 138 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 33). - укp.

Висвітлено перспективи реформування трудової підготовки учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено компоненти системи методичної підготовки вчителів трудового навчання з проектно-технологічної діяльності. Викладено особистісно-орієнтований підхід у трудовому навчанні молодших школярів. Розглянуто проблему формування готовності старшокласників до вибору професії в сфері менеджменту, питання підготовки студентів до профорієнтаційної роботи з учнями в процесі педагогічної практики. Проаналізовано шляхи вдосконалення графічної освіти студентів за умов застосування інформаційних технологій.

Освещены перспективы реформирования трудовой подготовки учеников общеобразовательных учебных заведений. Определены компоненты системы методической подготовки учителей трудового обучения по проектно-технологической деятельности. Изложен личностно-ориентированный подход в трудовом обучении младших школьников. Рассмотрены проблема формирования готовности старшеклассников к выбору профессии в сфере менеджмента, вопросы подготовки студентов к профориентационной работе с учениками в процессе педагогической практики. Проанализированы пути усовершенствования графического образования студентов в условиях применения информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти / ред.: І. М. Хом'як. - Рівне, 2006. - 188 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 34). - укp.

Розглянуто питання духовно-морального становлення молоді за умов особистісно-орієнтованого виховання. Проаналізовано особистісний розвиток підлітків з проблемних сімей, моральне виховання неповнолітніх у пенітенціарних установах як основний стратегічний напрям їх підготовки до соціальної адаптації в суспільстві. Розкрито концептуальні засади формування громадянської свідомості старшокласників, описано організаційні форми та методи їх художньо-конструкторської діяльності. Визначено провідні тенденції формування цілей освіти в розвинених країнах, зокрема, структуру та зміст навчального процесу в початкових школах Великобританії, тенденції та пріоритети морально-етичного виховання підлітків у Франції.

Рассмотрены вопросы духовно-морального становления молодежи в условиях личностно-ориентированного воспитания. Проанализированы личностное развитие подростков из проблемных семей, моральное воспитание несовершеннолетних в пенитенциарных учреждениях как основное стратегическое направление их подготовки к социальной адаптации в обществе. Раскрыты концептуальные основы формирования гражданского сознания старшеклассников, описаны организационные формы и методы их художественно-конструкторской деятельности. Определены ведущие тенденции формирования целей образования в развитых странах, в частности, структура и содержание учебного процесса в начальных школах Великобритании, тенденции и приоритеты морально-этического воспитания подростков во Франции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Хом'як І. В. 
Особливості територіальної диференціації екотопів лісових формацій Словечансько-Овруцького кряжа / І. В. Хом'як // Укр. ботан. журн. - 2006. - 63, № 2. - С. 235-242. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Исследования экотопов Словечанско-Овручского кряжа показало особенности распространения лесных формаций. Проведен картографический анализ их размещения. Это дает возможность прогнозирования экологической ситуации в регионе и планирования более продуктивной роботы по охране природных ресурсов.


Ключ. слова: угруповання, Словечансько-Овруцький кряж, територіальна диференціація
Індекс рубрикатора НБУВ: П342.5(4УКР) + П361(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дідух Я. П. 
Оцінка енергетичного потенціалу екотопів залежно від ступеня їх гемеробії (на прикладі Словечансько-Овруцького кряжа) / Я. П. Дідух, І. В. Хом'як // Укр. ботан. журн. - 2007. - 64, № 1. - С. 62-77. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Установлена зависимость территориальной дифференциации экосистем Словечанско-Овручского кряжа от степени их гемеробии. Исследована связь между гемеробностью экосистем и основными эдафическими факторами, а также их энергозапас.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*806*801.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хом'як І. М. 
Лінгво-методичні засади навчання орфографії української мови в основній школі : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.02 / І. М. Хом'як; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 33 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми формування у школярів орфографічних навичок за умов інтерферуючих впливів, спричинених мовленнєвим середовищем. Проаналізовано нову концепцію навчання орфографії у сучасній школі. Розглянуто методичну систему, яка передбачає послідовність навчальної діяльності, що сприяє виробленню орфографічних умінь та навичок.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.38

Шифр НБУВ: РА317318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Хом'як І. В. 
Класифікація та антропогенна трансформація екосистем Словечансько-Овруцького кряжу : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 03.00.16 / І. В. Хом'як; Ін-т агроекол. - К., 2010 . - 20 c. - укp.

Досліджено різноманітні екосистеми Словечансько-Овруцького кряжа з врахуванням їх класифікації, диференціації, антропогенної трансформації та наукових основ охорони. Удосконалено методику класифікації екосистем за принципами EUNIS на підставі флористичної класифікації рослинності. Класифікація базується на дослідженнях синтаксономічного різноманіття рослинних угруповань та умов середовища за допомогою методів синфітоіндикації. Антропогенну трансформацію визначено через оригінальну методику оцінювання показників гемеробії. Деталізовано флористичну класифікацію рослинності, яка представлена 163-ма асоціаціями та безранговими угрупованнями відповідного рівня разом з 6-ма субасоціаціями й варіантами, які об'єднуються в 66 союзів, 46 порядків, 27 класів. Розроблено детальну класифікацію природних і штучних екосистем регіону, проведено їх екологічне та созологічне оцінювання. Виділено 9 ландшафтних екосистем рівня урочища. Наведено перелік рідкісних екосистем і виділено ядра та буферну зону міжнародної екомережі та складових Центрально-Поліського білатерального біосферного резервуару.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1(4УКР1) в05,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Словотворчість шістдесятників. Ліна Костенко. Микола Вінграновський : зб. наук. пр. / ред.: Г. М. Вокальчук, С. Я. Єрмоленко, К. Ф. Шульжук, І. М. Хом'як, Я. О. Поліщук; Нац. ун-т"Остроз. акад.", лексикогр. лаб. "Остроз. неограф". - Острог : вид-во НаУ "Остроз. акад.", 2010. - 176 c. - (Лексикогр. сер. "Укр. індивід.-автор. неографія"; вип. 3). - укp.

Подано інформацію про роботу лексикографічної лабораторії "Острозький неограф" Національного університету "Острозька академія", висвітлено теоретичні та практичні аспекти неолого-неографічних досліджень, проблеми лексикографічного опису авторських новотворів у сучасних неологічних словниках. Наведено лексикографічний опис авторських лексичних новотворів Ліни Костенко та Миколи Вінграновського (персональні і зведений словники).

Приведена информация о роботе лексикографической лаборатории "Острожский неограф" Национального университета "Острожская академия", освещены теоретические и практические аспекты неолого-неографических исследований, проблемы лексикографического описания авторских неологизмов в современных неологических словарях. Дано лексикографическое описание авторских лексических неологизмов Лины Костенко и Ноколая Винграновского (персональные и сводный словари).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4УКР)6-4 Вінграновський + Ш5(4УКР)6-4 Костенко Л.В.

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА726784 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хом'як І. В. 
Нова знахідка IBCypripedium calceolusD L. (IBOschidaceaeD) на Житомирському Поліссі / І. В. Хом'як, Я. П. Дідух // Укр. ботан. журн. - 2009. - 66, № 6. - С. 820-824. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е522.912.151

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Хом'як І. 
Особистісно зорієнтований підхід до навчання правопису в інтерференційних умовах / І. Хом'як // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 205-208. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто прийоми і засоби протидії негативним явищам в контексті формування орфографічних навичок учнів. Висвітлено складний поетапний процес витіснення діалектизмів із повсякденного мовлення учнів та допомоги їм в усвідомленні різниці між діалектизмами і літературним мовленням з огляду на інтереси, рівень знань, тобто на особистість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Хом'як І. 
Комунікативна компетентність українського філолога / І. Хом'як // Нова пед. думка. - 2011. - № 3. - С. 38-41. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано комунікативну компетентність студентів-філологів як вияв готовності до професійної діяльності. Визначено основні професійні вимоги до особи вчителя-україніста. Запропоновано тлумачення поняття комунікативної компетентності. Підкреслено актуальність і необхідність систематичного вдосконалення у студентів-філологів професійно-комунікативних умінь, що співвідносяться з основними фазами процесу продукування мовлення. Наведено результати дослідження мовленнєвої грамотності студентів українських ВНЗ.

Проанализирована коммуникативная компетентность студентов-филологов как проявление готовности к профессиональной деятельности. Определены основные профессиональные требования к личности учителя-украиниста. Предложено толкование понятия коммуникативной компетентности. Подчеркнута актуальность и необходимость систематического совершенствования у студентов-филологов профессионально-коммуникативных умений, которые соотносятся с основными фазами процесса продуцирования речи. Приведены результаты исследования речевой грамотности студентов украинских ВУЗ.

Analyzed the communicative competence of students of philology as a sign of readiness for professional activities. Determined the basic professional requirements for individual teacher-ukrainists. Proposed interpretation of the concept of communicative competence. Underlined the urgency and need for a systematic improvement in students-philologists professional communication skills that correlate with the main phases of the process of producing speech. The results of studies of verbal literacy students of Ukrainian higher educational establishments.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Дурняк Б. В. 
Сировина та продукція видавничо-поліграфічної галузі України як об'єкт зовнішньої торгівлі / Б. В. Дурняк, А. М. Штангрет, І. М. Хом'як // Поліграфія і вид. справа. - 2010. - № 1. - С. 43-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто динаміку експортно-імпортних операцій папером, картоном і друкованою продукцією.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.523.398

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського