2. |
Хацаюк Н. С. Організація науково-методичної роботи в "школах майбутнього" Автономної Республіки Крим: вимоги, особливості, протиріччя / Н. С. Хацаюк // Гуманіт. науки. - 2012. - № 2. - С. 79-85. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Обоснованы требования, выяснены особенности и определены противоречия системы научно-методической работы в "школах будущего" Автономной Республики Крым, которые дополняют представление науки о возможностях этой системы и способствуют усовершенствованию ее организации в инновационных общеобразовательных учебных заведениях. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-6КРИ)714.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
3. |
Хацаюк Н. С. Організаційно-педагогічні засади науково-методичної роботи в експериментальних навчальних закладах Автономної Республіки Крим : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. С. Хацаюк; Республік. ВНЗ "Крим. гуманіт. ун-т". - Ялта, 2013. - 20 c. - укp.Досліджено проблеми організації науково-методичної роботи в експериментальних навчальних закладах Автономної Республіки Крим. Вдосконалено ключові поняття "експериментальний навчальний заклад" і "науково-методична робота в експериментальному навчальному закладі". Розкрито зміст науково-методичної роботи, уточнено її структуру та функції. Визначено критерії та показники ефективності науково-методичної роботи. Розроблено й обгрунтовано модель організації науково-методичної роботи в експериментальних навчальних закладах, підготовлено методичні рекомендації з її впровадження. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР-6КРИ)714.6
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА401156 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
4. |
Хацаюк Н. С. Обгрунтування основних функцій моделі науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах / Н. С. Хацаюк // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 481-487. - Бібліогр.: с. 487 (6 назв) - укp.Розкрито поняття експериментальної школи. Обґрунтовано використання методу моделювання як специфічного способу пізнання. Теоретично обґрунтовано базові функції моделі організації науково-методичної роботи в експериментальних загальноосвітніх навчальних закладах. Наголошено, що головною метою створеної моделі організації науково-методичної роботи в експериментальних навчальних закладах є підготовка вчителя до інноваційної діяльності. Доведено, що модель організації науково-методичної роботи має служити інструментом для удосконалення системи науково-методичної роботи через розкриття її функцій: діагностувальної, прогностичної, стимулюючої, контрольно-інформаційної, аналітико-рефлексивної. Раскрыто понятие экспериментальной школы. Обосновано использование метода моделирования как специфического способа познания. Теоретически обоснованы базовые функции модели организации научно-методической работы в экспериментальных учебных заведениях. Отмечено, что главной целью созданной модели организации научно-методической работы в экспериментальных учебных заведениях является подготовка учителя к инновационной деятельности. Доказано, что модель организации научно-методической работы должна служить инструментом для совершенствования системы научно-методической работы через раскрытие его функций: диагностической, прогностической, стимулирующей, контрольно-информационной, аналитико-рефлексивной. The notion of experimental school is dwelled upon. Use of modeling method as a specific way of cognition is substantiated. The paper theoretically substantiates basic functions of model of organizing scientific-methodical work in experimental secondary educational institution. It is stressed, that the main goal of the established model of organizing scientific-methodical work in experimental educational institution is training a teacher for innovative activity. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.252
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ
|