Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Фотинюк В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Фотинюк В.  
Теоретична підготовка як ефективна складова процесу фізичного виховання студентів національного авіаційного університету / В. Фотинюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2004. - № 18. - С. 331-336. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Проаналізовано динаміку показників теоретичної, технічної та фізичної підготовленості студентів Національного авіаційного університету та обгрунтовано доцільність удосконалення процесу теоретичної підготовки як складової підвищення ефективності процесу фізичного виховання.

Проанализирована динамика показателей теоретической, технической и физической подготовленности студентов Национального авиационного университета и обоснована целесообразность усовершенствования процесса теоретической подготовки как составляющей повышения эффективности процесса физического воспитания.

In the article the analysis of dynamics of indexes of theoretical, technical and physical podgotovlenosti students of the National aviation university is conducted and expedience of improvement of process of theoretical preparation is grounded how thesostalyayushey rises of efficiency of process of physical education are.


Ключ. слова: рівні підготовленості, теоретична підготовка, студент
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Фотинюк В. Г. 
До проблеми професійно-прикладної фізичної підготовки інженерів-авіаторів / В. Г. Фотинюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2002. - № 26. - С. 40-46. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено основні напрямки вирішення проблеми оптимізації процесу професійно-прикладної фізичної підготовки інженерів-авіаторів з урахуванням типологічних властивостей конкретного студента, а також його інтересу, що пов'язаний із прогнозом майбутньої трудової діяльності.

Определены основные направления решения проблемы оптимизации профессионально-прикладной физической подготовки инженеров-авиаторов с учетом типологических свойств конкретного студента, а также его интереса, обусловленного прогнозом будущей профессиональной деятельности.

The article determines main ways of solving the problem of professional applied physical training process by airmen engineers taking into account typological peculiarities of the individual student and also his interest which is connected with the prognosis of future professional work.


Ключ. слова: професійно-приклада фізична підготовка, професіограма, індивідуалізація, студент, інженер-авіатор
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фотинюк В. 
Фізичне виховання студентів як умова формування їхньої професійно-прикладної фізичної готовності / В. Фотинюк // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2011. - № 3. - С. 136-144. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано сутність, мету, завдання, засоби і принципи фізичного виховання студентів у ВНЗ як умови формування їх професійно-прикладної фізичної (ППФ) готовності до фахової діяльності. Визначено комплекс оздоровчих, освітніх і виховних завдань, розв'язання яких передбачає ППФ підготовка у ВНЗ. Вивчено вимоги із боку виробничої діяльності до фізичної та психічної підготовленості фахівців та визначено шляхи реалізації цих вимог засобами, методами і формами фізичного виховання майбутніх інженерів авіаційної галузі. Зроблено висновок, що передумовою фізичного виховання з професійно-прикладною спрямованістю є систематизація професій, постановка завдань ППФ підготовки, добір засобів і форм їх реалізації, розробка та вдосконалення системи управління фізичним вихованням із метою підвищення фізичної підготовленості, соціальної та фізкультурної активності студентів стосовно профілю спеціальності.

Обоснованы сущность, цели, задачи, средства и принципы физического воспитания студентов в ВУЗ как условия формирования их профессионально-прикладной физической (ППФ) готовности к профессиональной деятельности. Определен комплекс оздоровительных, образовательных и воспитательных задач, решение которых предполагает ППФ подготовка в ВУЗ. Изучены требования со стороны производственной деятельности к физической и психической подготовленности специалистов и определены пути их реализации средствами, методами и формами физического воспитания будущих инженеров авиационной отрасли. Сделан вывод, что предпосылкой физического воспитания с профессионально-прикладной направленностью является систематизация профессий, постановка задач ППФ подготовки, подбор средств и форм их реализации, разработка и совершенствование системы управления физическим воспитанием в целях повышения физической подготовленности, социальной и физкультурной активности студентов относительно профиля специальности.

The article determines key issues for the profiling of the physical education of students at a higher educational institution as a condition of the formation of their professional-applied physical readiness to professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Фотинюк В. Г. 
Критерії, показники та рівні сформованості професійно-прикладної фізичної підготовленості інженерів-механіків авіаційної галузі / В. Г. Фотинюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2. - С. 40-48. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано результати досліджень з проблеми фахової підготовки майбутніх інженерів; критерії, показники, з допомогою яких діагностовано рівні професійно-прикладної фізичної готовності до здійснення професійної діяльності. Обгрунтовано мотиваційнийтеоретичний, практичний та рефлексивний критерії професійно-прикладної фізичної підготовки студентів авіаційно-технічних ВНЗ та відповідні їм показники. Визначено функції контролю у системі вищої професійної освіти. Окреслено змістове наповнення високого, середнього та низького рівнів цієї готовності. Констатовано актуальність емпіричного матеріалу для проведення констатувального та формувального етапів педагогічного експерименту.

Проанализированы результаты исследований по проблеме профессиональной подготовки будущих инженеров; критерии, показатели, с помощью которых диагностированы уровни профессионально-прикладной физической готовности к профессиональной деятельности. Обоснованы мотивационный, теоретический, практический и рефлексивный критерии профессионально-прикладной физической подготовки студентов авиационно-технических ВУЗ и соответствующие им показатели. Определены функции контроля в системе высшего профессионального образования, содержательное наполнение высокого, среднего и низкого уровней этой готовности. Констатирована актуальность данного инструментария для проведения констатирующего и формирующего этапов педагогического эксперимента.

This paper paid attention to the analysis of criteria and indicators, which can diagnose the level of professional-applied physical training of the future engineers of the airline industry. The content of high, medium and low levels of readiness.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7 + О5 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фотинюк В. Г. 
Професійно-прикладна фізична підготовка майбутніх бакалаврів з авіації та космонавтики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / В. Г. Фотинюк; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 20 c. - укp.

Проведено дослідження професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх бакалаврів з авіації та космонавтики у процесі фахової підготовки. Уточнено зміст поняття "професійно-прикладна фізична підготовка майбутніх бакалаврів з авіації та космонавтики". Обгрунтовано структуру професійно-прикладної фізичної підготовки таких фахівців, виокремлено педагогічні умови її здійснення. Розроблено авторську методику професійно-прикладної фізичної підготовки майбутніх бакалаврів з авіації та космонавтики, яка передбачає застосування засобів фізкультурно-оздоровчої спрямованості та нетрадиційних видів спорту у процесі фізичного виховання. Доведено ефективність запропонованої методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА405393 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського