Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Фоміних Н$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4
|
| | | | |
1. |
Фоміних Н. Ю. Підготовка майбутніх учителів філологічних спеціальностей до застосування інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. Ю. Фоміних; Крим. гуманіт. ун-т (м. Ялта). - Ялта, 2010. - 20 c. - укp.Представлено комплексний аналіз проблеми підготовки майбутніх вчителів філологічних спеціальностей до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Уточнено базові поняття дослідження: "інформаційно-комунікаційні технології", "готовність майбутніх вчителів філологічних спеціальностей до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності". Виявлено критерії, показники й охарактеризовано рівні означеної готовності. Визначено педагогічні умови ефективної підготовки майбутніх вчителів філологічних спеціальностей до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель такої підготовки. Скачати повний текст Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30-215
Шифр НБУВ: РА376757 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Фоміних Н. Позитивні й негативні сторони застосування інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі / Н. Фоміних // Зб. наук. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П. Тичини. - 2009. - № Ч. 3. - С. 186-190. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Розглянуто позитивні та негативні сторони застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) у навчально-виховному процесі середньої загальноосвітньої школи. Висвітлено праці науковців, щодо питання переваг навчально-виховного процесу з використанням ІКТ. З'ясовано, що під час використання інформаційно-комунікаційних технологій є необхідним чіткий та аргументований підхід, який буде враховувати всі позитивні та негативні аспекти їх використання. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.7
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж69898 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Фоміних Н. Ю. Особливості застосування інформаційно-комунікативних технологій у процесі викладання філологічних дисциплін / Н. Ю. Фоміних // Гуманіт. науки. - 2011. - № 2. - С. 103-108. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Рассмотрена актуальная проблема особенностей использования информационно-коммуникационных технологий в преподавании филологических дисциплин и их влияние на подготовку учителей филологических специальностей к профессиональной деятельности. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш. р30 с51
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Фоміних Н. Ю. Створення інформаційного простору з англійської мови на основі технологій WEB-2.0 / Н. Ю. Фоміних // Гуманіт. науки. - 2012. - № 2. - С. 98-102. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Рассмотрен актуальный вопрос создания информационно-образовательного пространства процесса изучения английского языка на основе технологий WEB-2.0, обоснован выбор второго поколения Интернета в качестве платформы для разработки информационно-образовательного пространства, определены преимущества технологий и сервисов WEB-2.0. Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-91 с51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|