Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Ферт О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Ферт О. 
Організація середовища в класній кімнаті та ефективної роботи під час навчання дітей з ГРДУ / О. Ферт // Дефектологія. - 2009. - № 3. - С. 33-34. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблеми, які виникають під час навчання дітей з гіперактивним розладом з дефіцитом уваги (ГРДУ), які потребують чітко структурованого середовища. Наведено пропозиції щодо організації фізичного простору, зменшення сторонніх подразників у класній кімнаті, вибору місця, де посадити таку дитину, вибору її сусіда, вибору класних правил, потужного засобу корекції поведінки учня. Подано загальні рекомендації з організації ефективної роботи в класі для учителів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ферт О. Г. 
Педагогічні засади діяльності громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні і Канаді : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. Г. Ферт; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2014. - 20 c. - укp.

Уперше проаналізовано модель інклюзивного ресурсного центру як інноваційної діяльності громадських організацій, що працюють у сфері інклюзії. З'ясовано функції інклюзивного ресурсного центру. Обгрунтовано методики взаємодії громадських організацій у сфері формування інклюзивної освітньої політики в Україні та Канаді, умови їх діяльності. Удосконалено змістові характеристики понятійно-категоріального апарату дослідження, уточнено зміст базових понять "інклюзивна освітня політика", "інклюзивний ресурсний центр", "педагогічні засади діяльності громадських організацій в сфері формування інклюзивної освітньої політики", "громадська організація, що працює в сфері інклюзії", розкрито базові характеристики таких організацій, визначено функції, форми та методи їх діяльності. Набули подальшого розвитку методичні засади про діяльність громадських організацій як необхідної суспільно-просвітницької складової у сфері інклюзивної освіти. Вивчено ідеї впровадження канадського досвіду в практику роботи в контексті інклюзивної освітньої політики. Визначено напрями діяльності громадських організацій щодо формування інклюзивної освітньої політики України і Канади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА411179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ферт О. Г. 
Особливості інклюзії дітей з подвійною винятковістю в освітнє середовище / О. Г. Ферт // Освіта та розвиток обдар. особистості. - 2020. - № 1. - С. 26-30. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано проблему дітей з подвійною винятковістю. Розглянуто основні особливості та труднощі в навчанні інтелектуально збережених і обдарованих дітей, які мають гіперактивний розлад з дефіцитом уваги. Надано результати дослідження особливостей ефективного включення таких дітей в освітнє середовище. Окреслено позитивно сторони та творчі здібності обдарованих дітей із гіперактивним розладом з дефіцитом уваги. Стаття також містить конкретні поради щодо навчання дітей з подвійною винятковістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100965 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ферт О. Г. 
Диференційований підхід до дітей з порушеннями психічного розвитку в інклюзивному освітньому процесі : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.01.03 / О. Г. Ферт; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2020. - 36, [1] c. - укp.

Визначено теоретичні та практичні засади диференційованого підходу до дітей із порушеннями психічного розвитку, зокрема з поведінковими й емоційними порушеннями. Доведено, що такі діти потребують застосування методики функціонально-поведінкового оцінювання, обов'язкового плану позитивного поведінкового втручання, адаптації середовища та, при наявних порушеннях інтелектуального розвитку, модифікації навчального матеріалу. Діти з подвійною винятковістю (обдаровані діти з гіперактивним розладом із дефіцитом уваги (ГРДУ)) потребують особливого підходу до побудови навчального процесу. Охарактеризовано модель системи комплексного супроводу дітей із порушеннями психічного розвитку на основі диференційованого й індивідуального підходу до дітей із ГРДУ в інклюзивному освітньому процесі, що базується на тісній співпраці мультидисциплінарної команди фахівців із батьками дитини та підтримується на рівні державної освітньої політики. Представлено технологію супроводу дітей із порушеннями психічного розвитку в освітньому процесі, яка є універсальною та може використовуватись широким колом педагогічних працівників.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ю948.25 + Ю984.030.2-82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446761 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського