Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=У Хуймінь$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

      
Категорія:    
1.

У Хуймінь 
Оперне інтонування як семантичний феномен: вокально-виконавський аспект : автореф. дис. ... канд. мистецтвознавства : 17.00.03 / У Хуймінь; Одес. нац. муз. акад. ім. А.В. Нежданової. - Одеса, 2017. - 18 c. - укp.

Розкрито специфічний зміст вокально-виконавського інтонування, його значення у формуванні цілісної жанрової семантики опери. Виявлено понятійні основи і теоретичні тенденції оперної семантики як напрями сучасного оперознавства, охарактеризовано системні передумови вивчення оперної семантики з їх музикознавчої та художньо-текстової сторін. Розроблення критеріїв музикознавчої категоризації оперного інтонування дає змогу поглибити естетичний підхід щодо загально-композиційної і вокально-виконавської поетики опери. Виявлення інтерпретативних факторів оперного вокального інтонування дає змогу розкрити значення образно-рольового інтонування в його взаємозумовленості з процесами розуміння - інтерпретації. Розкрито психологічні передумови та умови оперної вокально-інтонаційної драматургії, в тому числі, значення особистісного тезауруса виконавця в процесі інтонаційно-рольового створення оперного образу. Обгрунтовано особливе значення вокально-виконавської творчості М. Каллас в розвитку художньо-семантичного плану оперної драматургії (на прикладі інтерпретації образу Віолетти в опері Д. Верді "Травіата"), в зв'язку з чим висвітлено вокально-виконавську семантику оперного образу як специфічний інтонаційно-рольовий феномен.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ319.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА428037 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського