Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Трофимов О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Єрмаков В. М. 
Явище перенасичення наведеного двопроменезаломлення у твердих полімерних розчинах азобарвників / В. М. Єрмаков, О. С. Трофимов // Укр. фіз. журн. - 1999. - 44, № 10. - С. 1207-1210. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Запропоновано теорію для пояснення явища перенасичення наведеного двопроменезаломлення (ДПЗ), згідно з якою ефект стимулюється запізнюванням наведення локальної деформації плівки в околі молекул азобарвників. Локальна деформація індукує перехід молекул азобарвника з цис- до трансформи. Одержано нелінійні рівняння для опису кінетики наведення та релаксації ДПЗ. Теорія також дає пояснення інших експериментальних результатів.


Індекс рубрикатора НБУВ: К623.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26988 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Трофимов О. Є. 
Підготовка майбутніх учителів до використання аудіовізуальних і комп'ютерних технологій навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Є. Трофимов; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

Досліджено екранно-звукові засоби та інформаційні технології навчання як складні багатокомпонентні дидактичні об'єкти, розроблено ідею системного впровадження екранно-звукових засобів та інформаційних технологій до практИки комплексного застосування їх на лабораторних заняттях з курсу "Технічні засоби навчання". Науково обгрунтовано програму для даного курсу, шляхи удосконалення педагогічний процес через застосування аудіовізуальних засобів та інформаційних технологій. Наведено методику для засвоєння знань студентами про педагогічні можливості різних типів аудіовізуальних і комп'ютерних технологій. Розроблено комплекс засобів: електронний підручник з курсу "Технічні засоби навчання" (ТЗН), лабораторні роботи з курсу ТЗН, серію навчальних відеофільмів "Нові аудіовізуальні засоби та інформаційні технології".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА319253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Трофимов О. Є. 
Підготовка студентів до комплексного використання аудіовізуальних засобів навчання та нових інформаційних технологій / О. Є. Трофимов // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 37. - С. 70-77. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито порядок організації та засоби використання аудіовізуальних приладів, визначено особливості вибору та поєднання аудіовізуальних посібників з іншими засобами навчання та словом учителя, з’ясовано зміст поняття та наведено характеристику інформаційних технологій.

Раскрыт порядок организации и способы использования аудиовизуальных приборов, определены особенности выбора и совмещения аудиовизуальных учебников с другими средствами обучения и словом учителя, объяснено содержание понятия и дана характеристика информационных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Трофимов О. Є. 
Шляхи вдосконалення підготовки та підвищення якості майбутніх учителів неюридичних факультетів з правових дисциплін / О. Є. Трофимов // Педагогіка та психологія : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 41. - С. 112-121. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто шляхи вдосконалення організаційно-структурних, педагогічних умов викладання юридичних дисциплін на неюридичних факультетах, здатних забезпечити якісну професійну підготовку майбутніх вчителів, розкрито необхідність реформування існуючої моделі педагогічної освіти. На основі аналізу психолого-педагогічної літератури, грунтовних досліджень вітчизняних і зарубіжних авторів виділено векторні стратегії розвитку освіти та визначено п’ять ключових принципів, які передбачають зміни в усьому організаційному механізмі.

Рассмотрены пути усовершенствования организационно-структурных, педагогических условий преподавания юридических дисциплин на неюридических факультетах, способных обеспечить качественную профессиональную подготовку будущих учителей, раскрыта необходимость реформирования действующей модели педагогического образования. На основе анализа психолого-педагогической литературы, фундаментальных исследований отечественных и зарубежных авторов выделены векторные стратегии развития образования и определены пять ключевых принципов, предусматривающие изменения во всем организационном механизме.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х8 р(4УКР)3-3:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського