Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Траченко Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Траченко Л. А. 
Підвищення ефективності управління якістю продукції на підприємствах харчової промисловості : автореф. дис... канд. екон. наук : 08.00.04 / Л. А. Траченко; Одес. держ. екон. ун-т. - О., 2008. - 19 c. - укp.

На підставі системного підходу розроблено технологію ефективного управління якістю продукції та впроваджено у виробництво на підприємствах різних підгалузей харчової промисловості. З використанням методу статистичного моделювання та прогнозування за квартальними показниками у динаміці на ВАТ "Одеський коровай" спрогнозовано брак продукції за різними його видами, а саме: виробничий брак, експедиційний брак та повернення продукції з торгівлі. З застосуванням даного підходу розроблено стратегію щодо зменшення браку продукції та підвищення ефективності управління її якістю. Проведено експериментальні дослідження на підприємствах пивоваріння та підгалузі хлібопекарської з використанням технології ефективного управління якістю продукції. Ідентифіковано параметри якості на першочергові та другорядні, визначено ступінь впливу кожного параметра на її рівень. Запропоновано ідентифікувати чинники, що впливають на якість з використанням способів: за стадіями технологічного процесу; експертним шляхом. Рекомендовано до впровадження у виробництво використання у процесі підготовки тари для розливу пива нової тари, доцільність якого підтверджено за результатами порівняльного аналізу витрат на якість і розрахунків економічного ефекту.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.71-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Траченко Л. 
Експертне оцінювання якості надання перукарських послуг / Л. Траченко, Д. Байоринас // Наук. вісн.. - 2016. - № 3. - С. 148-159. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні методи щодо експертного оцінювання якості надання перукарських послуг. Визначено систему критеріїв оцінювання якості надання перукарських послуг за допомогою методики SERVQUAL. Для визначення найбільш важливих критеріїв оцінювання якості надання перукарських послуг з точки зору споживачів, проведено опитування респондентів (відвідувачів) перукарні. Це надало змогу розрахувати важливість кожного критерію. У результаті визначено, що найважливішими критеріями оцінювання якості надання перукарських послуг з точки зору споживачів є: кваліфікація і компетентність персоналу, етичність робітників, умови обслуговування, ставлення персоналу після надання послуги, якість підприємства і його основні можливості з надання послуг. Одержані результати експертного оцінювання якості є суттєвою інформацією для прийняття управлінських рішень керівництвом перукарні щодо поліпшення якості послуг.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.523

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Траченко Л. 
Дослідження конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв'язку / Л. Траченко, А. Бужилова // Наук. вісн./Одес. нац. екон. ун-т. - 2017. - № 1/2. - С. 94-103. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Виявлено тенденції розвитку українського ринку послуг мобільного зв'язку; за результатами SWOT-аналізу компанії визначено шляхи посилення сильних сторін, ліквідації слабких, подолання зовнішніх загроз і кращого використання ринкових можливостей; оцінено конкурентоспроможність компанії; досліджено уподобання споживачів і фактори, які впливають на вибір мобільного оператора; надано рекомендації щодо шляхів підвищення конкурентоспроможності послуг оператора мобільного зв'язку.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)386.656-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72117 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Траченко Л. А. 
Процесний підхід у системах управління якістю підприємств сфери послуг / Л. А. Траченко // Проблеми економіки. - 2018. - № 2. - С. 251-257. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Мета роботи - визначення ролі та місця процесного підходу в системах управління якістю та обгрунтування його інтеграції з бізнес-процесами підприємств сфери послуг. Обгрунтовано актуальність упровадження систем управління якістю на підприємствах у контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Визначено роль систем управління якістю у сталому розвитку підприємств сфери послуг. Розкрито сутність процесного підходу та надано схему одиничного процесу в системі управління якістю. Досліджено основні аспекти процесного підходу в системах управління якістю та наголошено на тому, що для відповідних процесів підприємство має визначати цілі у сфері якості, входи, виходи, заходи та ресурси. Акцентовано увагу на тому, що цілі у сфері якості процесів системи управління якістю організації мають співвідноситися з її бізнес-цілями й обов'язково не повинні суперечити один одному. Виявлено ключові вигоди та переваги процесного підходу у системах управління якістю. Доведено, що першим кроком на шляху ефективного менеджменту якості має бути розуміння структури бізнес-процесів менеджерами підприємства, що дозволить їм виявляти, де знаходиться джерело сигналів, які інформують про втрати якості. Обгрунтовано інтеграцію системи управління якістю підприємства із загальним менеджментом організації. Узагальнено наявні теоретичні підходи до питань упровадження процесного підходу в бізнес-процеси підприємства. Наведено структуру стандарту ISO 9001:2015 у форматі циклу PDCA та зазначено, що цикл Демінга дозволяє підприємству забезпечувати її процеси необхідними ресурсами, здійснювати управління ними, визначати та реалізовувати можливості для поліпшення.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)442.1-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100602 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Траченко Л. А. 
Системи управління якістю підприємств сфери інжинірингу : монографія / Л. А. Траченко; Одес. нац. екон. ун-т. - Одеса, 2019. - 378 c. - Бібліогр.: 362 назви - укp.

Досліджено питання формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингу України. Доведено доцільність створення та впровадження систем управління якістю в контексті вимог міжнародних стандартів ISO серії 9000 та виявлено основні проблеми їх формування на інжинірингових підприємствах. Обгрунтовано організаційно-методологічні, практичні та концептуальні засади, які в сукупності дають змогу вирішити наукову проблему формування ефективних систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг. Розроблено економіко-математичні моделі та прикладний інструментарій щодо формування процесів систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингу. Акцентовано увагу на експертному оцінюванні бізнес-процесів як засобу поліпшення систем управління якістю інжинірингових підприємств.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА833947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Траченко Л. А. 
Експертне оцінювання якості виконання електромонтажних робіт на підприємствах сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Бізнес Інформ. - 2019. - № 11. - С. 222-228. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено методологічні і практичні аспекти щодо проведення експертного оцінювання якості виконання електромонтажних робіт з монтажу електротехнічного обладнання в компаніях сфери інжинірингових послуг з метою поліпшення систем управління якістю та діяльності підприємств загалом. Доведено, що сучасні підходи і методи з управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг нерозривно пов'язані зі створенням цілісних і дієвих систем управління якістю в контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015, які побудовані на трьох складових: оцінюванні, моніторингу та контролі, але найважливішим серед них є саме оцінювання. Наголошено, що виконання електромонтажних робіт є одним із бізнес-процесів інжинірингового підприємства енергетичного спрямування, тому забезпечення належної якості та задоволення потреб і очікувань замовників робіт є першочерговим завданням керівництва компанії. Визначено алгоритм виконання робіт з монтажу електротехнічного обладнання, розроблено операційні процедури на кожному етапі їх здійснення з метою ефективного оцінювання якості. Проведено експертне оцінювання якості виконання електромонтажних робіт з монтажу електротехнічного обладнання із застосуванням діаграми Ісікави, контрольного аркуша та діаграми Парето; отримано важливу інформацію для керівництва інжинірингового підприємства щодо прийняття управлінських рішень, спрямованих на поліпшення якості робіт. Обгрунтовано доцільність застосування визначених у статті методологічних і практичних аспектів для експертного оцінювання якості виконання будь-яких робіт/послуг на підприємствах сфери інжинірингу.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-210.2 + З29-082.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Траченко Л. А. 
Логіко-структурний аналіз проблем при формуванні систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг / Л. А. Траченко // Вісн. Сум. держ. ун-ту. Сер. Економіка. - 2019. - № 3. - С. 16-25. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Акцентовано увагу на тому, що в умовах сучасних ринкових відносин, інтеграції України в європейський та світовий простір для вітчизняних підприємств, зокрема сфери інжинірингових послуг, ефективним засобом досягнення ключових цілей бізнесу та високих економічних показників діяльності є формування та сертифікація систем управління якістю у контексті вимог міжнародного стандарту ISO 9001:2015. Наголошено, що впровадження на підприємствах міжнародних стандартів стимулює підвищення їх конкурентоспроможності та розвиток інноваційного потенціалу. Доведено, що ухвалення рішення щодо формування системи управління якістю вищим керівництвом повинно бути стратегічно важливим напрямком діяльності підприємства, в основі якого - застосування ефективних методів, заходів, методології, інструментів управління якістю. Розкрито сутність логіко-структурного аналізу, аналітичної фази і фази планування та їх етапів. Розроблено практичний інструментарій застосування логіко-структурного аналізу при формуванні систем управління якістю підприємств сфери інжинірингу, зокрема: визначено контекст компанії (внутрішні та зовнішні чинники, що впливають на діяльність) із застосуванням SWOT-аналізу; проведено аналіз зацікавлених сторін; побудовано дерево взаємопов'язаних проблем інжинірингового підприємства та дерево цілей; сформовано алгоритм визначення припущень і чинників ризику. Надано рекомендації щодо розробки логіко-структурної матриці, графіка дій, забезпечення ресурсами та контролю за виконанням плану заходів. Обгрунтовано, що застосування логіко-структурного аналізу при формуванні систем управління якістю, дозволить інжиніринговим підприємствам своєчасно досліджувати причинно-наслідкові зв'язки щодо виникнення проблем, зменшувати ризики, підвищувати ефективність використання ресурсів, досягати встановлених цілей та поліпшувати діяльність компаній загалом.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-07

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69231/екон. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Траченко Л. А. 
Формування систем управління якістю на підприємствах сфери інжинірингових послуг : автореф. дис. ... д-ра екон. наук : 08.00.04 / Л. А. Траченко; Одеський національний економічний університет. - Одеса, 2020. - 40 c. - укp.

Розроблено концептуальну модель формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Створено логіко-структурну схему експертного оцінювання процесів систем управління якістю та бізнес-процесів підприємств сфери інжинірингових послуг. Сформовано специфічні принципи управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Систематизовано критерії управління якістю за концепцією TQM і міжнародними стандартами ISO 9000. Запропоновано складові забезпечення якості бізнес-процесів підприємств сфери інжинірингових послуг. Побудовано логіко-структурну схему формування систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Запропоновано методичні аспекти застосування процесного та ризик-орієнтованого підходів і модель оптимізації організації системи бізнес-процесів підприємств сфери інжинірингових послуг. Розроблено логіко-структурну схему моніторингу результативності процесів систем управління якістю підприємств сфери інжинірингових послуг. Обґрунтовано методичні підходи до оцінки системи управління якістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-823.2-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА446744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Формування ринку органічної продукції в Україні: теоретичні та практичні аспекти : монографія / Т. А. Кунділовська, Н. М. Зеленянська, В. Г. Захарчук, О. А. Кулініч, Л. А. Траченко, Л. В. Неруца; ред.: Т. А. Кунділовська; Одеський національний економічний університет. - Одеса : Астропринт, 2019. - 124, [1] c. - Бібліогр.: с. 115-[125] - укp.

Наведено результати досліджень щодо сучасних тенденцій розповсюдження у світі альтернативних методів ведення екологоспрямованого сільськогосподарського виробництва як перспективних напрямків розвитку аграрної галузі. Визначено закономірності формування ринку органічної продукції. Проаналізовано законодавче регулювання у сфері органічного виробництва аграрної продукції. Встановлено чинники внутрішнього та зовнішнього середовища, які впливають на ефективність виробництва органічної продукції.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)321.35-982-995 + П141.75

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА865103 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського