Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Томіліна А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Томіліна А. О. 
Визначення рівня готовності викладачів до використання інформаційних технологій при контролі й оцінюванні знань студентів при вивченні англійської мови / А. О. Томіліна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 20. - С. 140-146. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведений аналіз результатів анкетування надав змогу оцінити рівень готовності викладачів до впровадження інформаційних технологій під час контролю й оцінювання знань студентів з англійської мови та виокремити певні проблеми інформатизації сучасної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Томіліна А. О. 
Основні проблеми контролю й оцінювання якості знань студентів / А. О. Томіліна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 267-273. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито сутність понять «контроль знань», «оцінка», «якість знань». Проаналізовано традиційні види контролю знань студентів. Обгрунтовано основні принципи контролю. Зосереджено особливу увагу на диференційованому контролі. Описаны особливості диференціації контролю знань й оцінювання навчального процесу. Апробовано методику портфоліо у вищій школі як інноваційний метод контролю й оцінювання знань студентів. Доведено доцільність використання інформаційних технологій для контролю й оцінки знань студентів.

Раскрыта сущность понятий «контроль знаний», «оценка», «качество знаний». Проанализированы традиционные виды контроля знаний студентов. Обоснованы основные принципы контроля. Сосредоточено особое внимание на дифференцированном контроле. Описано особенности дифференциации контроля знаний и оценивания учебного процесса. Апробирована методика портфолио в высшей школе как инновационный метод контроля и оценивания знаний студентов. Доказана целесообразность использования информационных технологий для контроля и оценки знаний студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Томіліна А. О. 
Порівняльний аналіз параметра трудомісткості контрольних заходів при вивченні англійської мови у вищих навчальних закладах / А. О. Томіліна // Викладання мов у вищ. навч. закл. освіти на сучас. етапі. Міжпредмет. зв'язки : наук. дослідж., досвід, пошуки: зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 21. - С. 159-167. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз можливостей організації та перевірки контролю знань студентів з англійської мови із залученням інформаційних технологій та без їх використання через розрахунки параметра трудомісткості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73103 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Томіліна А. О. 
Можливості використання системи електронного навчання MOODLE при вивченні іноземної мови / А. О. Томіліна // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 75-80. - Бібліогр.: 4 назв - укp. - рус. - англ.

Проаналізовано проблему залучення інформаційних технологій в навчальний процес. Висвітлено сутність і певні риси систем дистанційного електронного навчання. Розкрито теоретичні та практичні особливості впровадження електронного навчального курсу з іноземної мови з використанням Moodle. Виявлено переваги впровадження технології Moodle в навчальний процес ВНЗ. Доведено, що використання системи Moodle є продуктивним і ефективним нововведенням, що підвищує якість навчально-пізнавального процесу та підтримує жвавий інтерес до вивчення студентами іноземної мови.

Проанализирована проблема привлечения информационных технологий в учебный процесс. Освещены суть и определенные черты систем дистанционного электронного обучения. Раскрыты теоретические и практические особенности внедрения электронного учебного курса по иностранному языку с применением Moodle. Выявлены преимущества внедрения технологии Moodle в учебный процесс ВУЗ. Доказано, что использование системы Moodle является продуктивным и эффективным нововведением, повышающим качество учебно-воспитательного процесса и поддерживающим живой интерес к изучению студентами иностранного языка.

Analyzed the problem of attracting information technology in the educational process. Lit and certain features are e-learning systems. Disclosed theoretical and practical features of the introduction of e-learning course in a foreign language with the use of Moodle. The advantages of the introduction of technology into the educational process Moodle university. It is proved that the use of Moodle is a productive and effective innovation that improves the quality of the educational process and maintains a keen interest in the study of foreign language students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.2

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Томіліна А. О. 
Дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / А. О. Томіліна; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 18 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження дидактичних умов контролю та оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій. Уточнено сутність та структуру понять "контроль", "оцінювання", "інформаційні технології у навчанні". Теоретично обгрунтовано дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій. Створено модель контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій з урахуванням дидактичних умов. За моделлю розроблено електронні навчальні курси з англійської та німецької мов і зарубіжної літератури та літератури Англії у межах електронної платформи MOODLE, на їх прикладі апробовано та доведено ефективність сукупності запропонованих дидактичних умов за показниками трудомісткості, успішності, валідності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403110 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського