Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
Пошуковий запит: (<.>A=Титко Г$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Титко Г. 
Учнівське самоврядування у професійному ліцеї / Г. Титко // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 1. - С. 20-22. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито зміст самоврядування в ліцеї як дієвого способу поєднання учнівського та педагогічного колективів. Розглянуто три етапи становлення та розвитку гуманістичної виховної системи у ліцеї. Висвітлено структуру та напрями роботи секторів учнівського самоврядування. Акцентовано увагу на принципах, яких слід дотримуватися в організації самоврядування у навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.431 + Ч464(4УКР)719

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Титко Г. 
Самовизначення учня ПТНЗ у виборі робітничої професії - актуальна проблема педагогічної діяльності / Г. Титко // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено стратегію професійної спрямованості особистості у Вінницькому професійному ліцеї переробної промисловості. Виділено компоненти професійного самовизначення. Розглянуто види профорієнтаційної роботи (професійна інформація й її етапи, професійне виховання, професійна консультація, професійна психодіагностика, професійний відбір, професійна адаптація, ринок праці). Форми та методи реалізації професійного спрямування (ПС) подано у таблиці. Наведено розроблений педагогічним колективом та обгрунтований на досвіді роботи Ліцею інформаційний та методичний супровід ПС для різних етапів його проведення. Підсумовано, що ПС у психолого-педагогічній системі Ліцею дозволило спрямовувати учнівську молодь у виборі професії, підвищити інформованість учнів про робітничі професії, активізувати пізнавальну діяльність молоді, сприяти творчому самовдосконаленню особистості, аналізувати престижність професій, сприяти усвідомленому вибору учнів на неперервне навчання тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського