Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (10)
Пошуковий запит: (<.>A=Терес В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7

      
Категорія:    
1.

Терес В.  
Актуалізація ролі сім'ї в економічному вихованні учнів / В. Терес // Людинозн. студії / Дрогобиц. держ. пед ун-т ім. І.Франка. - 2000. - Вип. 1(9). - С. 140-150. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено роль сім'ї в економічному вихованні учнів, яке є складовою економічної культури, проаналізовано зв'язок із іншими напрямками виховання, з'ясовано на основі проведеного анкетування економічну поінформованість школярів і джерела цієї інформації. Вивчення анкет засвідчило незадовільну компетентність батьків щодо змісту економічної освіти і виховання дітей, що є, вірогідно, закономірним для країн перехідної економіки. Аргументовано висновок, що для повноцінного включення особистості в економічну структуру необхідна якісна економічна освіта членів суспільства - учителів, батьків і дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70595 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шпак О. Т. 
Вивчення і оцінка рівня економічної підготовки учнів: питання теорії і методики : Навч. посіб. / О. Т. Шпак, С. Г. Цибін, В. М. Городній, В. І. Терес; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Четверта хвиля, 2001. - 127 c. - укp.

Розглянуто причинно-наслідкові тенденції ігнорування економічної підготовки учнів. Відзначено, що випускники шкіл повинні мати розвинуте економічне мислення, почуття власника, реального господаря, а також вміти прогнозувати свою діяльність, мати економічно усвідомлене ставлення до праці та її результатів, повинні орієнтуватись на раціоналізацію праці та підвищення її соціально-економічної ефективності, бути підготовленими до участі в управлінні виробництвом та здатними до морального вибору в ситуаціях, пов'язаних з економічною діяльністю. Висвітлено питання ознаймлення учнів з ринковою економічною системою на уроках трудового навчання. Визначено критерії економічної ефективності продуктивної праці школярів.

Рассмотрены причинно-следственные тенденции игнорирования экономической подготовки учеников. Отмечено, что выпускники школ должны иметь развитое экономическое мышление, чувство собственника, реального хозяина, уметь прогнозировать свою деятельность, иметь экономически осознанное отношение к труду и ее результатам, должны ориентироваться на рационализацию труда и повышение ее социально-экономической эффективности, иметь подготовку к участию в управлении производством и способность к моральному выбору в ситуациях, связанных с экономической деятельностью. Освещен вопрос ознакомления учеников с рыночной экономической системой на уроках трудового обучения. Определены критерии экономической эффективности продуктивного труда школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА622816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Терес В. І. 
Наступність в економічній освіті учнів загальноосвітньої школи і студентів вищого педагогічного навчального закладу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / В. І. Терес; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано наступність в економічній освіті учнів загальноосвітньої школи та студентів вищого педагогічного навчального закладу, розкрито соціально-орієнтовну суть економічної освіти як однієї зі складових інтелетуального потенціалу суспільства, розроблено та апробовано концепцію наступності як дидактичного принципу в контексті нової освітньої парадигми, визначено організаційно-педагогічні, дидактично-методичні та практично-прогностичні умови, які забезпечують реалізацію методологічного принципу наступності у системі школа - вищий навчальний заклад. Комплексно досліджено взаємозумовленість та інтеграційні засади двох соціальних інститутів у формуванні економічних суб'єктів, їх роль, місце і значення в соціально-економічній і професійно-педагогічній діяльності. Розглянуто класифікаційні характеристики різних груп професійних педагогічних умінь, запропоновано рівні та критерії їх сформованості, аргументовано можливості їх проектування в професійно-педагогічній підготовці майбутніх вчителів. Розглянуто готовність педагога до організації та процесуального забезпечення економічної освіти як інтегративну якість його особистісної соціально-світоглядної позиції та професійних знань, які є похідною від мети і завдань економічного виховання школярів. Розрито переваги блоко-модульної системи організації вивчення спецкурсу "Методика економічного виховання школярів", а також факультативного курсу "Основи економічних знань". Проаналізовано педагогічну суть керівництва економічною освітою учнів, визначено, апробовано й експериментально перевірено прикладний аспект цього процесу. Розроблено

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р(4УКР)

Шифр НБУВ: РА325806 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Моштук В.В. 
Профорієнтація і методика профорієнтаційної роботи : навч. посіб. для підгот. фахівців освіт.-кваліфікац. рівня "Бакалавр" напряму підгот. 6.010100 ПМСО "Трудове навчання" / В.В. Моштук, В.І. Терес; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич : Вид. від. ДДПУ ім. Івана Франка, 2014. - 204 c. - Бібліогр.: с. 202-204 - укp.

Розглянуто методологічні та науково-теоретичні основи профорієнтації. Показано місце професійної орієнтації українських школярів у системі підготовки їх до життя. Наведено методи організації та планування зазначеної роботи в школі. Приділено увагу професійному самовизначенню оптанта, його етапам та показникам. Подано інформацію про взаємозв'язок школи сім'ї та громадськості у профорієнтаційній роботі. Обгрунтовано результативність та критерії оцінювання профорієнтаційної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781304 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Шпак О. Т. 
Економічне виховання учнівської молоді: питання освітнього простору і культури : навч.-метод. посіб. / О. Т. Шпак, М. М. Баб'як, С. Д. Булавенко, В. І. Терес; ред.: М. В. Вачевський; Дрогоб. держ. пед. ун-т ім. І. Франка. - Дрогобич : Вид. від. ДДПУ ім. І. Франка, 2014. - 421 c. - Бібліогр.: с. 416-421 - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні основи економічного виховання учнівської молоді, визначено роль педагога в цьому складному сегменті освіти. Обгрунтовано економічні якості особистості, визначено рівні, показники, критерії економічної культури майбутніх суб'єктів соціально-економічного розвитку України. Викладено дидактично-методичні основи формування економічної культури учнів. Запропоновано методичні рекомендації вчителю економіки. Висвітлено особливості технології проведення інтегрованих уроків.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р2(4УКР) я7 + Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781354 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шпак О. 
Формування в Україні нового економічного середовища / О. Шпак, В. Терес, Н. Примаченко // Молодь і ринок. - 2012. - № 11. - С. 5-11. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено питання формування економічного середовища за сучасних соціально-економічних умов, включаючи економічну культуру особистості та критерії її сформованості. Розглянуто кінцевий результат формування економічної культури особистості. Виділено критерії її сформованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Шпак О. 
Економічне виховання учнівської молоді в контексті самоосвіти / О. Шпак, В. Вишківська, В. Терес // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 7-10. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто необхідність навчання молоді протягом всього життя за умов глибокої економічної кризи та відсутності попиту на фахівців вузького профилю. Обгрунтовано відхід у минуле системи перепідготовки фахівців та її заміну принципом постійного самовдосконалення. Проаналізовано процес приросту знань та можливість підготовки фахівця до професійної діяльності протягом всього життя. Розкрито сутність самоосвіти, зокрема в контексті економічних проблем, та роль консультативної освіти в підвищенні економічної компетентності учнів школи. Доведено переваги впровадження неперервної освіти та вивчено її психолого-педагогічне підґрунтя. Досліджено особливості функціонування та фінансування системи неперервної та післядипломної освіти в країнах Європи. Висвітлено кроки до впровадження безперервної освіти в Україні.

Рассмотрена необходимость обучения молодежи на протяжении всей жизни в условиях глубокого экономического кризиса и отсутствия спроса на специалистов узкого профиля. Обоснованы отход в прошлое системы переподготовки специалистов и ее замена принципом постоянного самосовершенствования. Проанализирован процесс прироста знаний и возможность подготовки специалиста к профессиональной деятельности в течение всей жизни. Раскрыта сущность самообразования, в частности в контексте экономических проблем, и роль консультативного образования в повышении экономической компетентности учащихся школы. Доказаны преимущества внедрения непрерывного образования и изучено его психолого-педагогическое основание. Исследованы особенности функционирования и финансирования системы непрерывного и последипломного образования в странах Европы. Освещены шаги к внедрению непрерывного образования в Украине.

Considered is the necessity to train young people in lifelong learning in a deep economic crisis and lack of demand for specialized expertise. Grounded are the retreats into the past of retraining and replacement with the principle of continuous improvement. Analyzed is the process of growth of knowledge and professional training opportunity for professional activity throughout life. Disclosed is the sense of self-education, particularly in the context of economic problems, and the role of education in enhancing consultative economic competence pupils. Proven are the advantages of continuous education and studied its psychological and educational background. Investigated are the features of the functioning and financing of continuous and postgraduate education in Europe. Elucidated are the steps for implementation of continuing education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.357

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського