Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Таранець О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Таранець О. І. 
Постановка задачі визначення оптимального режиму перевізного процесу / О. І. Таранець, І. В. Баркалов // Залізн. трансп. України. - 2013. - № 5/6. - С. 26-29. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо визначення оптимального режиму перевізного процесу. Коопероване використання технічних засобів надає змогу значно знизити час непродуктивних простоїв, покращити їх завантаження, а також зменшити витрати з утримання та будівництва технічних засобів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.23

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Таранець О. І. 
Підвищення ефективності роботи сортувальних гірок на основі удосконалення методів управління розформуванням составів : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.20 / О. І. Таранець; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. В. Лазаряна. - Д., 2013. - 21 c. - укp.

Висвітлено питання підвищення ефективності роботи технічних засобів, що забезпечують розформування поїздів на сортувальних станціях за рахунок удосконалення методів управління скочуванням відчепів. Охарактеризовано вагонопотоки, що прибувають у розформування та умов навколишнього середовища. Удосконалено імітаційну модель скочування відчепів з гірки. На основі імітаційних експериментів за допомогою удосконаленої моделі, досліджено вплив різних факторів на величину середнього квадратичного відхилення часу скочування відчепа. Проаналізовано вплив точності інформації про характеристики відчепів на умови інтервального та прицільного регулювання швидкості скочування відчепів. Представлено ітераційний метод оптимізації режимів гальмування, що дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки за умов дії випадкових факторів. Наведено метод оцінювання якості прицільного регулювання швидкості відчепів, який дозволяє одержувати його показники за умов вимірювання ходових характеристик відчепів у разі їх скочування з гірки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.254.32

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА398799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Таранець О. І. 
Критерій оптимізації режимів гальмування відчепів состава в умовах дії випадкових факторів / О. І. Таранець // Трансп. системи та технології перевезень : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 6. - С. 90-93. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто удосконалений метод оптимізації керованих відчепів в розрахунковій групі, що, на відміну від існуючих, враховує вплив випадкових факторів та надає змогу використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. При цьому запропоновано критерій оптимізації режимів гальмування відчепів состава за умов відхилення фактичних параметрів відчепів від розрахункових значень та неточність реалізації гальмовими позиціями заданих режимів гальмування. У дослідженні використано імітаційне моделювання процесу скочування відчепів з гірки. Для оптимізації режимів гальмування відчепів застосовано ітераційний метод. Врахування впливу випадкових факторів, які діють на відчеп у процесі скочування під час оптимізації режимів гальмування відчепів надає змогу підвищити точність регулювання швидкості між відчепами. Удосконалено метод оптимізації режимів гальмування керованих відчепів в розрахунковій групі, що на відміну від існуючих, враховує вплив випадкових факторів та дозволяє використовувати його для оперативного управління процесом скочування відчепів з гірки. Результати досліджень можна використовувати під час розробки програмних засобів техніко-економічної оцінки конструкцій та технічного забезпечення сортувальних гірок в системах проектування, а також в автоматизованих системах управління сортувальними станціями.


Індекс рубрикатора НБУВ: О275.352.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж74012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Таранець О. І. 
Техніко-економічне обгрунтування удосконалення конструкції паркової гальмівної позиції / О. І. Таранець // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 4. - С. 42-46. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто техніко-економічне обгрунтування удосконалення конструкції паркової гальмівної позиції. Виконано аналіз експлуатаційних витрат та капітальних вкладень, пов'язаних із реконструкцією. Розраховано показники економічної ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: О280.250.332

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Таранець О. І. 
Удосконалена модель скочування відчепів з сортувальної гірки в умовах дії випадкових факторів / О. І. Таранець // Залізн. трансп. України. - 2014. - № 6. - С. 40-43. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто удосконалену імітаційну модель процесу скочування відчепів з сортувальної гірки. В запропонованій моделі, на відміну від існуючої, фактори, що діють на відчеп у процесі скочування, моделюються як випадкові функції та випадкові величини.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.432.511

Шифр НБУВ: Ж15098 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського