Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Тадеєв П$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Раухман А. С. 
Геометрія чотирикутника : посіб. для учнів ст. кл., студ. та вчителів математики / А. С. Раухман, Д. Т. Белешко, П. О. Тадеєв. - Т. : Навч. кн. - Богдан, 2010. - 152 c. - (Б-чка фіз.-мат. шк. Математика). - укp.

Описано загальні властивості опуклих чотирикутників, а також властивості чотирикутників окремих видів - ортодіагональних, ізодіагональних, ортоцентричних, вписаних, описаних. Наведено метод допоміжного кола, основні метричні співвідношення у вписаному чотирикутнику. Розкрито теореми Паскаля та Птоломея. Зазначено основні властивості описаних чотирикутників і цікаві тотожності в огородженому чотирикутнику.

Описаны общие свойства выпуклых четырехугольников, а также свойства четырехугольников отдельных видов - ортодиагональних, изодиагональних, ортоцентричных, вписанных, описанных. Приведен метод вспомогательного круга, основные метрические соотношения в вписанном четырехугольнике. Раскрыты теоремы Паскаля и Птоломея. Отмечены основные свойства описанных четырехугольников и интересные тождественности в огражденном четырехугольнике.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.111.2 я721

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА728759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тадеєв П. О. 
Математична освіта в Україні наприкінці ХІХ - на початку ХХ століття : навч. посіб. / П. О. Тадеєв, Н. М. Міськова. - Рівне : О. Зень, 2010. - 208 c. - укp.

Розглянуто основні засади змісту початкової математичної освіти, проаналізовано навчальні плани, програми, підручники з математики, якими користувалися у початкових школах наприкінці XIX - початку XX ст. у різних регіонах України. Встановлено важливість зазначеної проблематики, обумовлено актуальність запропонованої роботи відродженням національної свідомості, гострою потребою реформування освітньої справи та створення школи й системи освіти на принципах гуманізму, демократизму, народності, пріоритету загальнолюдських цінностей, творчого використання кращих здобутків педагогічного досвіду минулого. Визначено потребу інтенсифікації розвитку педагогічної науки для використання її результатів в аспекті докорінного оновлення системи освіти, утвердження національної освіти та школи.

Рассмотрены основные принципи содержания начального математического образования, проанализированы учебные планы, программы, учебники по математике, которыми пользовались в начальных школах в конце XIX - начале XX ст. в различных регионах Украины. Подчеркнута важность данной проблематики, актуальность предложенной работы возрождением национального сознания, острой необходимостью реформирования образовательного дела и построения школы и системы образования на принципах гуманизма, демократизма, народности, приоритета общечеловеческих ценностей, творческого использования лучших достижений педагогического опыта прошлого. Обоснована необходимость интенсификации развития педагогической науки для использования ее результатов в аспекте коренного обновления системы образования, утверждения национального образования в школе.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 г(4УКР)6 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА733024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тадеєв П. О. 
Обдарованість і творчість особистості: Американський підхід : монографія / П. О. Тадеєв. - Т. : Навч. кн.-Богдан, 2008. - 240 c. - Бібліогр.: с. 193-218. - укp.

Висвітлено американський підхід щодо вивчення феноменів обдарованості та творчості учнівської молоді. Проаналізовано філософські, педагогічні та психологічні праці сучасних учених США з даної проблематики. Досліджено різні підходи до тлумачення поняття обдарованості, розглянуто психологічні особливості обдарованої особистості, методи виявлення обдарованих дітей, методологічні засади та стратегії їх навчання. Описано процес і психологічні механізми творчості, охарактеризовано особистісні й інтелектуальні компоненти творчого потенціалу, наведено методи його діагностики, визначено соціальні та педагогічні фактори розвитку. Розкрито суттєвий внесок американських учених у дослідження творчого потенціалу обдарованої особистості.

Освещен американский подход к изучению феноменов одаренности и творчества учащейся молодежи. Проанализированы философские, педагогические и психологические труды современных ученых США по данной проблематике. Исследованы различные подходы к толкованию понятия одаренности, рассмотрены психологичекие особенности одаренной личности, методы выявления одаренных детей, методологичекие основы и стратегии их обучения. Описаны процесс и психологичекие механизмы творчества, охарактеризованы личностные и интеллектуальные компоненты творческого потенциала, даны методы его диагностики, определены социальные и педагогические факторы развития. Раскрыт существенный вклад американских ученых в исследование творческого потенциала одаренной личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.24 + Ю945.1 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА719040 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тадеєв П. О. 
Розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів у США (20-ті роки XX - початок XXI ст.) : монографія / П. О. Тадеєв. - Рівне, 2011. - 548 c. - Бібліогр.: 696 назв - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади та практику організації навчання обдарованих школярів у США. Проаналізовано особливості становлення освіти обдарованих учнів наприкінці XIX - на початку XX ст. Виявлено якісні зміни в практиці організації навчання даної категорії школярів у "супутниковий період" (1950 - 1960-ті рр.). Охарактеризовано досягнення в освіті обдарваних і талановитих дітей у період усвідомлення потреби їх підтримки на державному рівні (1970 - 1980-ті рр.). Розкрито взаємозв'язок національних пріоритетів у галузі освіти даних учнів із теорією та практикою їх навчання на сучасному етапі. Увагу приділено аналізу науково-педагогічної діяльності таких відомих американських учених, як Л. Терман, Л. Голінгворт, Дж. Гілфорд, П. Вітті, Г. Пассоу, К. Тейлор, П. Торренс, Дж. Стенлі. Обгрунтовано доцільність використання в Україні інноваційних підходів до організації навчання обдарованих школярів у США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(7СПО)6 + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747762 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тадеєв П. О. 
До питания про інваріантні нормалізації векторного поля в n-вимірному афінному просторі / П. О. Тадеєв, О. А. Кравчук // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2010. - Вип. 4, т. 46. - С. 52-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

В n-вимірному афінному просторі побудовано інваріантні точки, прямі, гіперплощини та двовимірні площини, асоційовані з векторним полем. Дослідження проведено в довільному репері нульового порядку.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.221.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тадеєв П. О. 
Класифікація афінних векторних полів та їх моделювання / П. О. Тадеєв, О. А. Кравчук // Пр. Тавр. держ. агротехнол. ун-ту. - 2012. - Вип. 4, т. 54. - С. 164-170. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: В181.222.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69443 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Тадеєв П. О. 
Педагогічні погляди та практична діяльність американської дослідниці Лети Голінгворт у галузі освіти обдарованих школярів / П. О. Тадеєв // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 167-175. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Висвітлено педагогічні погляди та практичну діяльність однієї із засновниць у США галузі освіти обдарованих школярів Л. Голінгворт. Основну увагу акцентовано на її теоретичних концепціях обдарованості та практичних досягненнях у цій галузі. Відзначено важливий внесок Л. Голінгворт у вивчення психологічних якостей школярів з IQ, вищим за 180 та її організаторський талант у навчанні обдарованих школярів загальноосвітніх шкіл Нью-Йорка.

Рассмотрены педагогические взгляды и практическая деятельность Л. Голингворт - одной из основательниц системы образования одаренных школьников в США. Основное внимание акцентируется на ее теоретических концепциях и практических достижениях в этой области. Подчёркивается особый вклад Л. Голингворт в изучение психологических свойств школьников с IQ выше 180, а также её организаторский талант в обучении одаренных учеников общеобразовательных школ Нью-Йорка.

The article deals with the analysis of educational views, ideas and practical activity of Leta Hollingworth, the founder of gifted children education in the USA. Special attention is paid to her theoretical conceptions and practical achievement in this field. The author defines Leta Hollingworth's important contribution into studies of schoolchildren psychological qualities with IQ higher than 180 and her organizational abilities in gifted children education practice in some secondary schools of New-York.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч33(7СПО)6-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тадеєв П. О. 
Різні підходи до поняття "обдарованість" в психолого-педагогічній науці США / П. О. Тадеєв // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 109-113. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Охарактеризовано різні підходи до поняття "обдарованість" у працях педагогів і психологів США та здійснено певну класифікацію цих визначень. Виокремлено найважливіші ідеї минулого століття, які вплинули на розвиток поняття "обдарованість". Підсумовано, що різні підходи до поняття обдарованості пояснюються з одного боку селадністю та малодослідженою її природою, а з другого боку тим, що різні вчені беруть різні первинні компоненти для визначення обдарованості, які базуються на психофізіологічних, соціальних та дидактичних характеристиках особистості.

Охарактеризированы разные подходы к понятию лодаренность» в работах педагогов и психологов США и приведена некоторая классификация этих определений. Выделены наиболее важные идеи прошлого века, оказавшие влияние на развитие на развитие понятия одаренности. Выделены наиболее распространенные определения одаренности среди отечественных. Подведен итог тому, что разные подходы к понятию одаренности объясняется с одной стороны сложной и малоисследованной его природой, а с другой - тем, что разные ученые применяют разные первичные компоненты для определения одаренности, которые базируются на психофизиологических, социальных и дидактических характеристиках личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314.3(7СПО)6 + Ю937.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тадеєв П. 
Особливості виховання обдарованих дітей в американській сім'ї: від теорії до практики / П. Тадеєв // Нова пед. думка. - 2010. - № 4. - С. 88-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано дослідження американських учених з проблеми виховання обдарованих дітей у сім'ї. Визначено особливості обдарованих дітей, виявлено труднощі, з якими вони стикаються, з'ясовано роль батьків у їх становленні. Зроблено висновок, що правильне виховання обдарованих дітей у сім'ї сприятиме розвитку їх здібностей та кращій соціальній адаптації.

Проанализированы исследования американских ученых по проблеме воспитания одаренных детей в семье. Определены особенности одаренных детей, выявлены трудности, с которыми они сталкиваются, выяснена роль родителей в их становлении. Сделан вывод, что правильное воспитание одаренных детей в семье будет способствовать развитию их способностей и лучшей социальной адаптации.

Studies were analyzed by American scientists on the issue of education of gifted children in the family. The features of gifted children, revealed the difficulties they faced, explained the role of parents in their growth. It's concluded that the proper upbringing of gifted children in the family will help develop their skills and better social adaptation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.220 + Ч494(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тадеєв П. 
Науково-практичний підхід до організації навчання обдарованих учнів як важливий чинник модернізації шкільної освіти для сталого розвитку / П. Тадеєв // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 84-91. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто основні науково-практичні аспекти покращання організації роботи з обдарованими школярами у вітчизняному освітньому просторі. За орієнтир взято досвід США та Російської Федерації у плані введення нових організаційних форм виявлення та супроводу обдарованих і талановитих дітей. Визначено змістові компоненти нового набору стандартів для американських учителів, які працюють з обдарованими дітьми. Подано положення Національної доповіді "Нація під загрозою", метою яких є зробити серйозний поштовх у плані навчання обдарованих дітей.

Определены основные научно-практические аспекты улучшения организации работы с одаренными школьниками в отечественном пространстве. За ориентир взят опыт США и Российской Федерации в плане введения новых организационных форм выявления и сопровождения одаренных и талантливых детей. Определены содержательные компоненты нового набора стандартов для американских учителей, работающих с одаренными детьми. Подано положение Национального доклада "Нация под угрозой", целью которых является сделать серьезный толчок в плане обучения одаренных детей.

The main scientific and practical aspects of improving the organization of work with gifted students in the national space. For the landmark U.S. experience is taken and the Russian Federation in terms of introducing new forms of organization to identify and support gifted and talented children. Identified a substantial component of a new set of standards for American teachers working with gifted children. Filed position of the National report "A Nation at Risk", which aim to make a serious push to the learning of gifted children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4РОС) + Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Тадеєв П. 
Методологія і методика дослідження розвитку теорії і практики навчання обдарованих школярів у США / П. Тадеєв // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 40-43. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Окреслено методологічні підходи до дослідження розвитку теорії та практики навчання обдарованих школярів у США. Серед методичних аспектів організації навчання обдарованих школярів виокремлено роль первинних і вторинних джерел, а також ресурсів Інтернет ERIC та Word Cat. Наведено таблицю результатів пошуку наукових джерел галузі обдарованості за ключовими словами. Виокремлено чотири періоди розвитку освіти обдарованих школярів у США з 1920-х рр. - до початку ХХІ ст. З'ясовано, що вітчизняними та американськими дослідниками нагромаджено значний фактичний матеріал, що стосується окремих аспектів розвитку та практики організації навчання обдарованих американських школярів. Важливими методами вивчення розвитку теорії та практики навчання обдарованих школярів є теоретико-емпіричні.

Очерчены методологические подходы к исследованию развития теории и практики учебы одаренных школьников в США. Среди методических аспектов организации учебы одаренных школьников выделена роль первичных и вторичных источников, а также ресурсов Интернет ERIC и Word Cat. Приведена таблица результатов поиска научных источников по одаренности и ключевым словам. Выделены четыре периода развития образования одаренных школьников в США с 1920-х гг. - к началу ХХІ в. Выяснено, что отечественными и американскими исследователями накоплен значительный фактический материал, который касается отдельных аспектов развития и практики организации учебы одаренных американских школьников. Важными методами изучения развития теории и практики учебы одаренных школьников являются теоретико-эмпирические методы.

The methodological going is outlined near research of development of theory and practice of studies of the gifted schoolchildren in the USA. Among the methodical aspects of organization of studies of the gifted schoolchildren the role of primary and secondary sources is distinguished, and also resources the Internet ERIC and Word Cat. A table over of results of search of scientific sources is brought on a gift on keywords. Four periods of development of education of the gifted schoolchildren are distinguished in the USA from 20th of ХХ - to beginning of ХХІ century. It is found out that home and American researchers are accumulate considerable actual material that touches the separate aspects of development and practice of organization of studies ofthe gifted American schoolchildren. The important methods of study of development of theory and practice of studies of the gifted schoolchildren are theoretical-empirical methods.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тадеєв П. О. 
Теорія і практика організації навчання обдарованих школярів у США (20-ті роки XX - початок XXI століття) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / П. О. Тадеєв; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Луганськ, 2012. - 40 c. - укp.

Обгрунтовано теоретико-методологічні засади та досліджено організацію практики навчання обдарованих школярів США у 1920-х рр. - на початку XXI ст. Проаналізовано особливості становлення освіти обдарованих учнів наприкінці XIX - на початку XX ст. Вивчено розвиток теорії та практики навчання обдарованих школярів у період між двома світовими війнами, виявлено якісні зміни в галузі освіти обдарованих школярів у "супутниковий період". Охарактеризовано досягнення в теорії та практиці навчання обдарованих школярів у 1970 - 1980-х рр. XX ст. Окреслено взаємозв'язок національних пріоритетів у галузі освіти обдарованих з теорією та практикою їх навчання на сучасному етапі (1990-ті рр. - початок XXI ст.) й обгрунтовано ефективність використання інноваційних технологій в організації навчання обдарованих американських учнів. Розкрито основні концепції обдарованості, якими оперували педагоги та психологи США, починаючи з 1920-х рр. до сьогодні, обгрунтовано та підтверджено спрямувальну роль законодавчих освітніх ініціатив урядів США у розвитку сфери освіти обдарованих школярів, визначено ефективні технології ідентифікації обдарованих учнів, якими послуговувалися американські педагоги та психологи упродовж означеного періоду, та простежено їх еволюцію з 1920-х рр. до початку XXI ст. Узагальнено теоретичні погляди та практичний досвід організації навчання обдарованих школярів у працях відомих учених-педагогів і вчителів-практиків США. Простежено вплив результатів наукових досліджень та суспільно-демократичних рухів у США на державну політику організації навчання обдарованих учнів, встановлено закономірності модернізаційних змін у стратегіях їх навчання упродовж вказаного періоду й обгрунтовано умови творчого використання американського досвіду навчання обдарованих особистостей у системі загальної освіти України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(7СПО) + Ч421.220 + Ч33(7СПО)6

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: РА387603 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського