Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=Сєрих Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Сєрих Л. В. 
Формування естетичної культури молодших школярів у процесі театралізованої діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Сєрих; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

На підставі аналізу стану розробки проблеми формування естетичної культури молодших школярів у процесі театралізованої діяльності у науковій теорії та виховній практиці з'ясовано й уточнено суть наукових понять "естетична культура" та "театралізована діяльність" молодших школярів, розкрито їх роль і місце в естетичному вихованні школярів. Визначено критерії та показники рівнів сформованості естетичної культури молодших школярів у процесі тетралізованої діяльності. Розроблено, науково обгрунтовано й експериментально перевірено методику даного формування, яка передбачає єдність урочної та позаурочної діяльності на базі особистісно орієнтованого підходу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355.25 + Ч421.331.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА355759 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сєрих Л. В. 
Формування естетичної культури молодших школярів у процесі театралізованої діяльності : монографія / Л. В. Сєрих; АПН України, Ін-т пробл. виховання, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми, 2010. - 199 c. - Бібліогр.: 298 назв - укp.

Розкрито теоретичні, методичні та практичні засади формування естетичної культури молодших школярів у процесі театралізованої діяльності. Обгрунтовано педагогічні умови, зміст, методи та прийоми формування даної культури. Наведено вправи з розвитку умінь і навичок театралізованої діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.331.1 + Ч421.355.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737006 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сєрих Л. В. 
Моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця : посіб. для магістрантів "Педагогіка вищої школи" / Л. В. Сєрих. - Суми : Ніко, 2013. - 247 c. - Бібліогр.: с. 211-217 - укp.

Зазначено, що застосування моделювання освітньої та професійної підготовки фахівця є одним з найбільш актуальних у науці постнекласичного етапу. Моделювання розглянуто в аспекті пристосування до освітнього середовища як відкритої нелінійної системи, що самоорганізується. Увагу приділено розробці та реалізації концепції парадигмального моделювання у професійній підготовці майбутніх фахівців в освітньому просторі ВНЗ, структурі відповідних моделей-концептів у проектуванні індивідуальних освітніх маршрутів професійної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 я73-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сєрих Л. В. 
Формування естетичного середовища засобами декоративно-вжиткового мистецтва : [монографія] / Л. В. Сєрих; Акад. пед. наук України, Ін-т пробл. виховання, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : РВВ СОІППО, 2012. - 151 c. - (Виховує мистец.). - Бібліогр.: с. 150 - укp.

Запропоновано методику формування естетичного середовища учнів основної та старшої школи засобами декоративно-вжиткового мистецтва. Увагу приділено кролевецькому ткацтву як виду декоративно-прикладного мистецтва. Розглянуто історію виникнення, символіку кролевецького рушника, наведено його класифікацію та принципи композиційної побудови. Показано ефективність застосування методики для розвитку творчої здібності, художнього й естетичного смаку, уяви, розуміння мистецтва, пізнання навколишнього світу учня, становлення його гармонійної особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: М304.8 р(4УКР)2-3 + Щ12 р(4УКР-4СУМ-2К)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА769828 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сєрих Л. В. 
Професійна етика вчителя: Теоретичні та методологічні основи етики. Етика в духовній культурі людства. Етичні норми та принципи : [навч.-метод. посіб.] / Л. В. Сєрих, В. Г. Чуркіна. - Харків : Ранок, 2015. - 171, [3] c. - (Наша школа). - Бібліогр.: с. 168-171 - укp.

Розглянуто найважливіші проблеми етики та моральності як наукових напрямів і як реальних сфер людської життєдіяльності. Висвітлено теорії та проблеми сучасної етики, поняття моральної свідомості та морального виміру, що дають уявлення про міру людяності суспільства і особистості. Увагу приділено проблемам оволодіння системою знань, які відображають процес формування та розвитку етичних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА801803 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сєрих Л. В. 
Взаємодія загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів в естетичному вихованні підлітків : монографія / Л. В. Сєрих; НАПН України, Ін-т проблем виховання, Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Суми : Ніко, 2015. - 265 c. - Бібліогр.: с. 232-265 - укp.

Досліджено теоретичні та методичні засади взаємодії загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів у естетичному вихованні підлітків. З'ясовано вектори створення естетичного середовища зазначених закладів. Розроблено моделі естетичного виховання підлітків загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів. Здійснено конструювання змісту взаємодії цих закладів у естетичному вихованні підлітків. Обгрунтовано педагогічні умови ефективної взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів у естетичному вихованні підлітків. Запропоновано методику естетико-виховного потенціалу урочної та позаурочної діяльності загальноосвітнього навчального закладу. Описано технологію та методику впровадження форм і методів естетичного виховання в позашкільному навчальному закладі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА789139 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сєрих Л. В. 
Естетичне виховання: середовищний підхід : навч.-метод. посіб. / Л. В. Сєрих; НАПН України, Ін-т проблем виховання, Сум. облдержадмін., Комун. закл. "Сум. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти". - Київ : НІКО, 2016. - 198 c. - Бібліогр.: с. 154-198 - укp.

Викладено теоретичні та методичні засади створення естетичного середовища. Доведено, що можливості, способи естетичної діяльності, естетичні відносини, які розвиває людина, є параметрами того середовища, які складаються в результаті засвоєння навичок культури через особистісний досвід і стають впливовими чинниками естетичного виховання підлітків. Розглянуто вектори створення такого середовища загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів. Здійснено моделювання естетичного виховання підлітків у таких навчальних закладах. Уточнено дефініцію "естетичне виховання у взаємодії загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів". Узагальнено діючі орієнтовні моделі естетичного виховання підлітків як загальноосвітніх, так і позашкільних навчальних закладів, тим самим підготовлено базу для створення багатовекторної моделі взаємодії зазначених навчальних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.355 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799989 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Загальнокультурна компетентність - основа освітньої траєкторії висококультурного фахівця : [навч.-метод. посіб.] / уклад.: Л. В. Сєрих; "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", комунальний заклад. - Суми : Ніко, 2021. - 86, [1] c. - Бібліогр.: с. 79-82 - укp.

Навчально-методичний посібник укладено відповідно до освітньої програми підвищення кваліфікації педагогів різних спеціальностей за модульною системою навчання (для очної, очно- дистанційної та дистанційної форм навчання). Видання розроблено відповідно до закону України «Про освіту», з урахуванням завдань, що виходять із основних постулатів концепції «Нова українська школа: простір освітніх можливостей. Навчально-методичний посібник містить стислий теоретичний матеріал; науково- методичне забезпечення; запитання та практичні завдання; засоби контролю знань слухачів. Кожна складова навчальної теми: Професійна компетентність педагога», «Підвищення педагогічної майстерності педагога», «Загальнокультурна компетентність педагога», «Мистецька спадщина Сумщини» містить передмову; навчальні та інформаційно-ресурсні матеріали, використання яких допоможе в організації компетентнісного підходу в освітньому процесі та забезпечить переорієнтацію ролі слухача курсів на активного суб'єкта освіти, забезпечить формування загальнокультурної компетентності педагога; формування інноваційного середовища в сучасному закладі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and Professional Teacher`s Competence: Theory and Practice : зб. наук. ст. : [матеріали V Всеукр. наук.-метод. практ. конф., 4 берез. 2021 р.] / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Г. С. Демидчик, Л. А. Коростіль, С. А. Мельник, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумська обласна державна адміністрація, "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", комунальний заклад, Національна академія педагогічних наук України, "Університет менеджементу освіти", державний заклад вищої освіти, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих, Інститут проблем виховання, Вінницький національний технічний університет, Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, Волинський інститут післядипломної педагогічної освіти, Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка, Закарпатський інститут післядипломної педагогічної освіти, Запорізький національний університет, "Академія неперервної освіти", комунальний вищий навчальний заклад Київської обласної ради, "Харківська академія неперервної освіти", комунальний вищий навчальний заклад, "Львівський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", комунальний заклад Львівської обласної ради, Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти, Тернопільський обласний центр еколого-натуралістичної творчості учнівської молоді, "Лебединський педагогічний коледж імені А. С. Макаренка", комунальний заклад Сумської обласної ради, Сумське вище училище мистецтв і культури імені Дмитра Бортнянського, Обласний центр позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю, комунальний заклад, "Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика", всеукраїнська науково-методична практична конференція. - Суми : НІКО, 2021. - 420, [1] c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

У збірнику матеріалів конференції представлені доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно- професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкриваються педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійно' компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30(4УКР) я431 + Ч421.42 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА848449 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher's competence: theory and practice : зб. наук. ст. [VI Всеукр. наук.-метод. практ. конф., Суми, 19 трав. 2022 р.] / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, С. А. Мельник, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; "Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти", комунальний заклад, "Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика", всукраїнська науково-методична практична конференція. - Суми : НІКО, 2022. - 127 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. Розкрито у контексті гуманітарних смислів педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857974 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher`s competence: theory and practice : зб. наук. ст. / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, Л. О. Лузан, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. - Суми : НІКО, 2023. - 206 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Представлено доповіді науковців, методистів, викладачів закладів вищої освіти, управлінців, учителів, вихователів закладів дошкільної освіти, керівників гуртків закладів позашкільної освіти з актуальної проблеми формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога. У контексті гуманітарних смислів розкрито педагогічні, професійні, соціальні, філософські, управлінські, психологічні, методичні характеристики особистісно-професійної компетентності педагогів дошкільної, початкової, загальної середньої, позашкільної, професійної, вищої освіти. Окреслено організацію взаємодії учнів та вчителя на уроці як складову професійної компетентності вчителя початкових класів. Описано розвиток професійної компетентності вчителя природничих дисциплін в період початку впровадження нового освітнього стандарту. Виокремлено розвиток здоров'язбережувальної компетентності педагога нової української школи. Означено формування логико-математичної компетенції у дошкільнят засобом використання художніх творів. Розглянуто багато аспектів з проблем формування та розвитку особистісно-професійної компетентності педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА864588 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика = Personal and professional teacher's competence: theory and practice : зб. наук. статей : [матеріали конф.] / ред.: Л. В. Сєрих, Ю. О. Нікітін, Л. Я. Бірюк, А. В. Вознюк, І. В. Удовиченко, С. М. Грицай, Л. А. Коростіль, Л. О. Лузан, В. О. Собко, Л. В. Тихенко, В. М. Успенська, В. Г. Чуркіна; Сумський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів. - Суми : НІКО, 2024. - 302 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp. - англ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870925 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського