Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Султанова Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Султанова Н. В. 
Соціокультурне середовище як умова формування морально-етичної культури майбутнього педагога / Н. В. Султанова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 129-133. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зроблено стислий огляд досліджень теоретичного аспекту формування та педагогічних умов розвитку морально-етичної культури майбутнього педагога у системі вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Слюсаренко Н. В. 
Етика соціально-педагогічної діяльності : навч.-метод. посіб. / Н. В. Слюсаренко, Н. В. Султанова. - Херсон : Херсон. акад. неперерв. освіти, 2012. - 159 c. - укp.

Відображено розвиток проблеми професійної етики педагога у зарубіжній та вітчизняній літературі. Висвітлено специфіку професійної діяльності соціального педагога, сутність, структуру та зміст етичної компетентності в його професійній діяльності. Наведено орієнтовну програму курсу "Етика соціально-педагогічної діяльності".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73 + Ю752.1:Ч30 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА761726 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Султанова Н. В. 
Теоретичні аспекти визначення сутності етичної компетентності майбутнього педагога. / Н. В. Султанова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 253-259. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено сутність поняття «етична компетентність». Наголошено, що етична компетентність педагогічного працівника визначає його професійну діяльність, що відображається у звичках, принципах, психічних станах, вчинках і якостях, забезпечує вибір майбутнім педагогам свідомої поведінки у відповідності до професійно-етичнх норм. На основі теоретичного аналізу інтерпретовано етичну компетентність як спеціальну здібність особистості, яка має природні задатки у формі певних соціально-психологічних властивостей і набуває подальшого розвитку внаслідок набуття досвіду та в процесі міжособистісної взаємодії.

Определена сущность понятия «этическая компетентность». Подчеркнуто, что этическая компетентность педагога определяет его профессиональную деятельность, которая отображается в привычках, принципах, психических состояниях, поступках и качествах, обеспечивает выбор будущим педагогам сознательного поведения в соответствии с профессионально-этическими нормами. На основании теоретического анализа интерпретирована этическая компетентность как социальная способность личности, которая имеет природные задатки в форме определенных социально-психологических свойств и приобретает дальнейшее развитие вследствие обретения опыта и в процессе межличностного взаимодействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Султанова Н. В. 
Ретроспективний аналіз розвитку професійної етики педагога / Н. В. Султанова // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60. - С. 331-339. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано погляди зарубіжних мислителів, освітніх діячів та педагогів щодо професійної етики педагога. Розкрито ідеологічні особливості педагогічної етики, форми її прояву та методологію етико-педагогічної взаємодії.

Проанализированы взгляды зарубежных философов, педагогов на развитие профессиональной этики. Рассмотрены идеологические особенности педагогической этики, формы проявления и методология этического и педагогического взаимодействия.

The sights of foreign philosophers, teachers at professional ethics development are analysed. Ideological features of pedagogical ethics, the form of display and methodology of ethical and pedagogical interaction are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Султанова Н. В. 
Педагогічні умови формування етичної компетентності майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.05 / Н. В. Султанова; ДВНЗ "Донбас. держ. пед. ун-т". - Слов'янськ, 2013. - 20 c. - укp.

Досліджено проблеми розробки, науково-теоретичного обгрунтування та практичного впровадження педагогічних умов формування етичної компетентності майбутніх соціальних педагогів у системі вищої освіти. Визначено історичні передумови розвитку педагогічної етики, специфіку та характерні особливості соціально-педагогічної діяльності. Окреслено зміст, структуру етичної компетентності, змістовну характеристику її базових компонентів, функції та етапи формування. Побудовано модель формування етичної компетентності майбутніх соціальних педагогів у навчально-виховному процесі. Визначено критерії та рівні сформованості етичної компетентності, їх показники та методи діагностування. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови та запроваджені організаційні форми й методи їх реалізації під час навчально-виховного процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.203 + Ю752.1:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Султанова Н. 
Конфліктологічна культура як важливий чинник етичної компетентності майбутнього соціального педагога / Н. Султанова // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 167-171. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблеми конфліктологічної культури як важливого чинника етичної компетентності майбутнього соціального педагога. Обговорено, конфліктологічну культуру, яка притаманна професійній діяльності соціального педагога і дозволяє йому орієнтуватися у різних педагогічних ситуаціях, оцінювати їх, обирати певні способи адекватної міжособистісної взаємодії з об’єктами соціально-педагогічної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312.352.25 + Ю752.1:Ч3 + Ю704.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Султанова Н. Г. 
Катамнестическая оценка применения рекомбинантного интерлейкина-2 у детей с атопической бронхиальной астмой / Н. Г. Султанова // Сімейна медицина. - 2017. - № 3. - С. 133-135. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Представлены результаты клинико-функционального исследования, проведенного с целью изучения эффективности иммунотерапии атопической бронхиальной астмы (АБА) у детей рекомбинантным интерлейкином-2 (ИЛ-2). В исследовании принимали участие 24 ребенка в возрасте 3 - 17 лет с АБА различной степени тяжести. Детям с пониженной функцией иммунной системы назначали ИЛ-2. Показано, что применение рекомбинантного интерлейкина-2 в комплексном лечении АБА привело к более быстрой положительной динамике клинических симптомов заболевания и к нормализации основных флоуметрических показателей, сохраняющихся на протяжении длительного периода времени.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.412.202

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22874 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Султанова Н. В. 
Діяльність інтернатних закладів освіти в Україні (друга половина XX століття) : навч. посіб. / Н. В. Султанова. - Херсон : КВНЗ "Херсон. акад. неперерв. освіти", 2017. - 167 c. - Бібліогр.: 313 назв. - укp.

Висвітлено соціально-культурні передумови та провідні тенденції розвитку шкіл-інтернатів, їх соціально-виховний потенціал. Розглянуто питання оновлення системи державного утримання й виховання дітей, проблеми реформування та модернізації інтернатної освіти в сучасній Україні у контексті освітніх парадигм.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.4 г я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА822540 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Султанова Н. В. 
Теорія і практика соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти України (1956 - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Н. В. Султанова; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2018. - 38 c. - укp.

Висвітлено теорію і практику соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти України. Розкрито зміст, форми, методи і провідні тенденції його розвитку протягом 1956 – початку ХХІ ст. Обґрунтовано періодизацію розвитку соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти України в досліджуваний період: ідеологічно-організаційний (1956 р. – перша половина 1960-х рр.); суспільно-прагматичний (друга половина 1960-х – 1990 рр.); (I субперіод – 1965–1984 рр., II субперіод - 1985–1990 рр.); дитиноцентричний (1991 р. – початок ХХІ ст.). Охарактеризовано особливості змісту соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти в окреслених хронологічних межах. Визначено тенденції, що зумовлювали трансформації змісту виховних заходів у кожному виокремленому історичному періоді. Визначено ідеї конструктивного історико-педагогічного досвіду соціального виховання дітей в інтернатних закладах освіти України й окреслено можливості його імплементації в сучасних умовах реформування інституційних установ державного утримання й виховання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 г(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА437506 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського