Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (12)
Пошуковий запит: (<.>A=Суворова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Суворова С. Г. 
Сучасний інструментарій маркетингових досліджень: стан та перспективи розвитку / С. Г. Суворова // Наук. вісн. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 139-148. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто основні особливості маркетингових досліджень на сучасному етапі, визначено основний методичний інструментарій досліджень. Проаналізовано стан та перспективи розвитку маркетингових досліджень в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620/с.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Суворова С. Г. 
Управління маркетинговими дослідженнями на деревообробних підприємствах : автореф. дис. ... канд. екон. наук : 08.00.04 / С. Г. Суворова; ПрАТ "ВНЗ "Міжрегіон. акад. упр. персоналом". - Київ, 2015. - 22 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методичні підходи та запропоновано практичні рекомендації щодо управління маркетинговими дослідженнями на деревообробних підприємствах (ДОП) за сучасних умов розвитку економіки. Вивчено концептуальні підходи до управління маркетинговими дослідженнями. Оцінено стан ДОП в Україні. Визначено основні тенденції розвитку ринку дерев'яних вікон і дверей. Проаналізовано стан управління маркетинговими дослідженнями на ДОП. Розроблено економіко-математичну модель визначення місткості ринку дерев'яних вікон і дверей. За результатами комплексного дослідження ДОП та економіко-математичного моделювання запропоновано маркетингову інформаційну систему в контексті управління маркетинговими дослідженнями, адаптовану до інформаційних потреб ДОП. Розроблено модель управління маркетинговими дослідженнями на підприємстві. Із урахуванням специфіки маркетингових досліджень вдосконалено підхід до оцінювання їх ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)306.165.11-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Суворова С. А. 
Структурно-семантичні особливості заголовків наукових праць : автореф. дис. ... канд. філол. наук : 10.02.02 / С. А. Суворова; Дніпропетр. нац. ун-т ім. О. Гончара. - Дніпропетровськ, 2015. - 18 c. - укp.

Комплексно описано структурно-семантичні особливості заголовків наукових праць (заголовків наукових статей, доповідей, тез повідомлень на конференціях та інших наукових робіт). Класифіковано заголовки наукових праць за їх синтаксичною структурою (заголовки-слова, словосполучення, речення та складне синтаксичне ціле). Класифікацію доповнено кількісними підрахунками. Виявлено семантичну структуру заголовків наукових праць, експериментально досліджено створення вдалих та виявлено причини появи невдалих заголовків. З'ясовано, що однослівні заголовки виражені переважно іменниками у формі називного відмінка, оскільки саме в них найяскравіше виявляється номінативна функція цієї лінгвістичної побудови. Встановлено, що дещо складнішим варіантом є заголовки, утворені прийменниково-відмінковими конструкціями, що складають другу структурну групу заголовків-словоформ. Отже, заголовок являє собою стислий текст. Це стиснення досягається за допомогою різних видів компресії, що впливає на коефіцієнт його інформативності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-712

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Карпенко Ю. М. 
Маркетинг малого бізнесу: організаційні підходи та особливості управління / Ю. М. Карпенко, С. Г. Суворова // Черніг. наук. часоп. Черніг. держ. ін-ту економіки і упр. Сер. Економіка і упр.. - 2017. - № 1. - С. 92-97. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведена оцінка організаційних підходів до впровадження маркетингової діяльності у малий бізнес. Визначено, що для поліпшення процесів управління маркетингом малий бізнес повинен здійснювати стратегічне планування та застосовувати сучасний інструментарій, який відповідає особливостям його діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)291.9-211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73666:С.1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Суворова С. Г. 
Формування системи оцінки результатів маркетингових досліджень / С. Г. Суворова, Ю. М. Карпенко, В. В. Жидок // Наук. вісн. Полісся. - 2018. - 1 (ч. 2). - С. 199-204. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз існуючих підходів до оцінки ефективності маркетингових досліджень. Розроблено методичний підхід до оцінювання ефективності маркетингових досліджень. В межах запропонованого підходу наведено методику розрахунку показника результативності маркетингових досліджень, наведено показники оцінювання їх економічного ефекту, запропоновано розрахунок економічної ефективності маркетингових досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)211.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського