Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Стяжкін В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Стяжкін В. П. 
Автоматизована система керування безредукторними електроприводами навігаційної суднової РЛС / В. П. Стяжкін, С. І. Гаврилюк // Электроника и связь. - 2016. - 21, № 4. - С. 20-23. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено вимоги до автоматичної системи керування безредукторними електроприводами навігаційної суднової радіолокаційної станції. Представлена функціональна схема автоматичної системи керування безредукторними електроприводами двох антенних постів (лівого і правого бортів) навігаційної суднової радіолокаційної станції. Розглянуто питання побудови автоматичної системи керування безредукторними електроприводами навігаційної суднової радіолокаційної станції, яка компенсує дію зовнішніх збурень і збільшує швидкодію системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55-5-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Теряєв В. І. 
Безлюфтовий двоканальний електропривод / В. І. Теряєв, В. П. Стяжкін, С. І. Гаврилюк // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2017. - № 5. - С. 96-100. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано нове технічне рішення на основі використання безлюфтового електромеханічного диференціала у сполученні з принципом двоканального керування, що забезпечує підвищення точності та збільшення діапазону регулювання швидкості електропривода.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стяжкін В. П. 
Співвідношення швидкостей та моментів у дводвигунному електроприводі з безредукторним електромеханічним диференціалом / В. П. Стяжкін, В. І. Теряєв, С. І. Гаврилюк // Техн. електродинаміка. - 2018. - № 5. - С. 80-83. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Встановлено співвідношення швидкостей та моментів у дводвигунному електроприводі з безредукторним електромеханічним диференціалом у замкненій двоканальній системі регулювання швидкості. Досліджено статичні та динамічні режими роботи цієї системи з врахуванням встановлених співвідношень.


Індекс рубрикатора НБУВ: З291-05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Волков І. В. 
Топологія фільтрокомпенсуючих пристроїв для покращення спектра вхідного струму джерел живлення в електротермічних установках із виробництва базальтового супертонкого волокна / І. В. Волков, В. П. Стяжкін, П. П. Подейко // Техн. електродинаміка. - 2018. - № 6. - С. 85-88. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Для покращання спектра вхідного струму джерела живлення в електротермічних установках із виробництва БСТВ розроблено новий підхід до корекції струму в режимі розігріву філь'єрної пластини, який використовує комбіновану схему джерела живлення за системою тиристорний регулятор - спеціальний трансформатор - активний коректор струму. Проведено аналіз діаграм струму коректора та спектрограм вхідного струму, який підтверджує ефективність запропонованого рішення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л437.21-42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Толочко О. І. 
Керування вантажопідйомним пристроєм крана-маніпулятора під час опускання вантажу у ванну з агресивною рідиною / О. І. Толочко, В. П. Стяжкін, О. М. Рижков // Техн. електродинаміка. - 2020. - № 3. - С. 46-51. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено структурну модель механічної частини системи електроприводу вантажопідйомного пристрою крана-маніпулятора установки дезактивації металевих відходів, що виконує функцію підйому-опускання кошика з забрудненим металом у ванну з дезактивуючою рідиною. У процесі розробки моделі враховано зміну моменту статичного опору, зумовлену дією виштовхувальної сили при зануренні кошика з вантажем у рідину, та зміну моменту інерції приводу при роз'єднанні колони і кошика після досягнення ним дна ванни. Шляхом Simulink-моделювання доведено доцільність застосування для вантажопідйомного пристрою системи позиційного електроприводу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стяжкін В. П. 
Комбіноване керування безредукторним дугостаторним електроприводом антени суднової радіолокаційної станції / В. П. Стяжкін, О. А. Зайченко, С. І. Гаврилюк, В. І. Теряєв // Техн. електродинаміка. - 2020. - № 6. - С. 36-42. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено розрахунок і аналіз аеродинамічних навантажень суднової антени радіолокаційної станції. Отримано вираз залежності моменту на валу приводу антени від швидкості її обертання, кута повороту, швидкості і напрямку потоку вітру, на основі якого реалізовано пристрій для непрямого вимірювання величини моменту навантаження. Виконано синтез комбінованої системи автоматичного керування безредукторним дугостаторним електроприводом антени радіолокаційної станції, основний канал якої діє за принципом керування за відхиленням і має замкнутий контур регулювання швидкості, а другий канал - за принципом керування по збуренню (моменту навантаження) і має розімкнутий контур. Проведені дослідження, підтвердили ефективність комбінованого керування. Використання коригуючого зв'язку по збуренню надає змогу компенсувати вплив моменту навантаження на задане значення вихідної швидкості обертання антени.


Індекс рубрикатора НБУВ: О471.55-52

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Теряєв В. І. 
Узгоджене регулювання координат двигуна-генератора в режимі електричного гальмування / В. І. Теряєв, С. О. Бур'ян, В. П. Стяжкін // Відновлюв. енергетика. - 2020. - № 3. - С. 62-69. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Існує ряд установок і технологічних процесів, рух в яких здійснюється за рахунок зовнішнього джерела енергії, а електрична машина, не будучи основним джерелом руху, постійно або періодично перебуває в режимі генераторного електричного гальмування для забезпечення потрібних характеристики робочого процесу. Завдання даного дослідження полягає в розширенні функціональних можливостей генератора і двигуна в режимі електричного гальмування. Поставлена задача вирішується за рахунок регулювання координат електричної машини в генераторному режимі. Особливістю запропонованого способу управління є те, що одна або кілька координат генератора або двигуна в режимі електричного гальмування примусово задаються зовнішнім джерелом енергії, а метою узгодженого регулювання інших координат електричної машини є забезпечення заданого закону перетворення механічної енергії в електричну або алгоритму руху виконавчого органу робочої машини. Наведено приклад синтезу алгоритму управління регульованим електроприводом на основі принципу узгодженого регулювання координат. У прикладі розглядається обернений режим роботи насосної установки гідроакумулюючої електростанції. За критерієм незмінності потужності генерації в умовах зміни рівня рідини синтезований алгоритм частотного управління асинхронної машиною, який реалізується шляхом регулювання розрахункової швидкості холостого ходу двигуна, ротор якого обертається зовнішнім джерелом руху зі швидкістю, яка в загальному випадку може змінюватися за довільним законом. Завданням алгоритму управління є підтримка постійної потужності генерації енергії, незалежно від фактичної швидкості обертання ротора. Поєднання функцій генератора і електродвигуна в єдиному функціональному комплексі забезпечує енергозбереження та поліпшення якісних характеристики технологічних процесів і установок з регульованими електромеханічними системами.


Індекс рубрикатора НБУВ: З261.68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Стяжкін В. П. 
Математичне моделювання та аналіз електромагнітних процесів у системі "тиристорний регулятор струму - спеціальний трансформатор" установки виробництва базальтових супертонких волокон / В. П. Стяжкін, П. П. Подейко // Пр. Ін-ту електродинаміки НАН України. - 2021. - Вип. 59. - С. 28-35. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто особливості математичного моделювання та проведено аналіз електромагнітних процесів у системі "тиристорний регулятор струму - спеціальний трансформатор" (ТРС - СТ). Запропоновано непрямий метод вимірювання температури фільєрної пластини, що базується на контролі струмів первинних обмоток СТ. Створено імітаційну модель системи ТРС - СТ, що дає змогу враховувати нелінійність характеристик матеріалу осердя трансформатора й нелінійність опору навантаження для досягнення необхідної точності відображення електромагнітних процесів. Результати імітаційного моделювання підтвердили ефективність розробленої математичної моделі, розходження кривих перехідних процесів, отриманих за допомогою моделювання та кривих, отриманих під час проведення досліджень на експериментальній установці, складає не більше ніж 5 % і дає змогу оптимізувати багатоконтурні системи керування з взаємопов'язаними і нелінійними параметрами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л437.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69973 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія: Транспорт   
9.

Стяжкін В. П. 
Комбіноване керування безредукторним дугостаторним електроприводом антени суднової радіолокаційної станції з нечітким регулятором швидкості / В. П. Стяжкін, О. А. Зайченко, С. І. Гаврилюк, О. М. Рижков, В. І. Теряєв, Н. Д. Красношапка // Техн. електродинаміка. - 2023. - № 3. - С. 60-67. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проведено синтез нечіткого пропорційно-інтегрально-диференціального регулятора швидкості дугостаторного електроприводу обертання антени радіолокаційної станції з комбінованим керуванням. Розроблено структурну схему нечіткого регулятора, визначено вхідні та вихідні лінгвістичні змінні, складено базу правил, отримано поверхні залежності вихідної змінної керування від вхідних координат. Побудовано імітаційну модель електроприводу в системі Matlab з синтезованим нечітким логічним регулятором на основі двофазної моделі асинхронного дугостаторного двигуна. Проведено моделювання номінального та найбільш важкого режимів роботи електроприводу, отримано графіки перехідних процесів, які підтверджують його працездатність навіть в умовах граничних навантажень.



Шифр НБУВ: Ж14164 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського