Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Софронова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Представлено документи з 1 до 4

      
Категорія:    
1.

Мнушко З. М. 
Аналіз напрямків зарубіжних досліджень з економіки, менеджменту та маркетингу у фармацевтичній сфері / З. М. Мнушко, І. В. Софронова // Вісн. фармації. - 2004. - № 3. - С. 53-58. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Проаналізовано зарубіжні періодичні видання за останні роки з метою визначення обсягу та специфіки наукових робіт, які проводяться зарубіжними дослідниками з питань економіки, менеджменту, маркетингу та фармакоекономіки у фармацевтичній сфері. Визначено основні напрямки досліджень економічної спрямованості. Здійснено систематизацію публікацій за тематичними напрямками: менеджмент, управління фармацією, маркетинг, дослідження споживачів, ціноутворення, виробництво ліків, реклама, фармакоекономіка. Розкрито напрямки науково-дослідних робіт, призначених для отримання наукових ступенів, що проводяться у зарубіжних вищих навчальних закладах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(0)26л72-39

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Софронова І. В. 
Дослідження переваг споживачів протипростудних лікарських препаратів / І. В. Софронова // Вісн. фармації. - 2005. - № 1. - С. 40-46. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано переваги споживачів лікарських засобів для лікування простудних захворювань. На підставі проведеного анкетного опитування відвідувачів аптек різних регіонів України визначено структуру вимог споживачів, що впливають на рішення про вибір протипростудного препарату. Складено рейтинг частоти придбання протипростудних препаратів серед населення. Досліджено вплив реклами протипростудних лікарських засобів на телебаченні на частоту їх придбання споживачами шляхом зіставлення обсягів рекламного бюджету та рейтингу препарату за результатами опитування.

Проанализирово предпочтение потребителей лекарственных средств для лечения простудных заболеваний. На основе проведенного анкетного опроса посетителей аптек разных регионов Украины определена структура требований потребителей, которые влияют на решение о выборе противопростудного препарата. Составлен рейтинг частоты приобретения противопростудных препаратов среди населения. Исследовано влияние рекламы противопростудных лекарственных средств на телевидении на частоту их приобретения потребителями путем сопоставления объемов рекламного бюджета и рейтинга препарата по результатам опроса.

The article is devoted to the analysis of the consumer's preferences of medicines for treating cold. The questionnaire of the visitors of the chemist's in different regions of Ukraine has been carried out. The structure of the consumer's requirements,which influence their decision of the choice of a medicine for cold, has been determined. The rating of the buying frequency of medicines for cold amongst the population has been formed. The influence of the TV drug advertisement for cold on the frequency of their buying has been studied, comparing with the volumes of the advertising budget and the rating of the medication as a result of the questioning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.703-6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Софронова І. В. 
Оптимізація забезпечення населення України імунобіологічними препаратами для активної імунізації : Автореф. дис. канд. фармацевт. наук : 15.00.01 / І. В. Софронова; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2002. - 19 c. - укp.

Наведено науково-обгрунтовані рекомендації щодо оптимізації забезпечення населення препаратами для активної імунізації з використанням комплексного підходу. Вивчено систему організації імунопрофілактики населення та медикаментозного забезпечення імунізації в Україні, досліджено рівень вакцинації населення. Проведено маркетингові дослідження ринку вакцин в Україні. Розроблено автоматизовану інформаційно-маркетингову систему "Вакцини" для удосконалення довідково-інформаційного та маркетингового обслуговування процесу постачання вакцинними препаратами. Оцінено ефективність виробництва вакцин. Запропоновано методику порівняльної оцінки економічної ефективності вакцинації з урахуванням вартості медикаментозного лікування захворювань і вартості вакцини. Проведено економіко-математичне моделювання прогнозування обсягів продажу вакцин. Здійснено моделювання управління запасами вакцин з використанням логістичних підходів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р193.95 е

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321255 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Півень О. П. 
Лояльність клієнтів до підприємства: основні поняття і методи оцінки / О. П. Півень, І. В. Софронова, І. В. Ткаченко // Фармаком. - 2017. - № 1. - С. 51-57. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Запропоновано визначення поняття лояльності клієнта до фармацевтичного підприємства. Наведено сегменти споживачів за ступенем лояльності на прикладі роздрібного фармацевтичного підприємства. Проведено аналіз підходів до визначення лояльності клієнтів до підприємства. Визначено, що відповідно до ключових компонентів лояльності виокремлюють поведінкову лояльність, лояльність, пов'язану зі ставленням, намірами, і комплексну лояльність. Проведено аналіз сфери застосування методів оцінки лояльності клієнтів. Встановлено, що для оцінки лояльності клієнтів до підприємства найбільш обгрунтованими є комплексні методи. Серед методів оцінки лояльності клієнтів до підприємства, які відображають окремі компоненти лояльності, найбільшого поширення набули метод готовності рекомендувати (NPS) та метод маркетингового шкалювання. Серед комплексних методів оцінки лояльності клієнтів до підприємства переважає метод "Servqual".


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.525.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68462 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського