![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Віртуальна довідка ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Тематичний інтернет-навігатор ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Наукова електронна бібліотека ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis64r_81/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання
![Mozilla Firefox](../../ico/mf.png) |
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Сорочинська В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5
|
| | | | |
1. |
Сорочинська В. Є. Організація роботи соціального педагога : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. Є. Сорочинська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - К. : Кондор, 2005. - 208 c. - укp.Розглянуто основні напрями роботи соціального педагога (СП), засоби масової комунікації та їх вплив на соціалізацію молоді. Розкрито суть понять норми та відхилення від норми в соціальній педагогіці. Проаналізовано особливості організації виховної взаємодії СП з важковиховуваними підлітками, соціально-педагогічної роботи в закладах інтернатного типу. Рассмотрены основные направления работы социального педагога (СП), средства массовой коммуникации и их влияние на социализацию молодежи. Раскрыта сущность понятий нормы и отклонения от нормы в социальной педагогике. Проанализированы особенности организации воспитательного взаимодействия СП с трудновоспитываемыми подростками, социально-педагогической работы в заведениях интернатного типа. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 я73-1
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА663922 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Левківська Г. П. Адаптація першокурсників в умовах вищого закладу освіти : Навч. посіб. для вищ. навч. закл. / Г. П. Левківська, В. Є. Сорочинська, В. С. Штифурак; М-во освіти і науки України. Наук.-метод. центр вищ. освіти. - К., 2001. - 128 c. - Бібліогр.: с. 112-124. - укp.Наведено огляд теорій щодо вікових проявів старшого підліткового та раннього юнацького періоду, розглянуто особливості адаптації та соціалізації юнацтва в процесі зміни соціального оточення. Наведено показники дезадаптованості студентів вищого закладу освіти (ВЗО) на початковому етапі навчання. Визначено індивідуальні та групові форми психокорекційної роботи з дезадаптованими першокурсниками ВЗО, запропоновано методики вивчення рівня їх дезадаптованості. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.350.0я73 + Ю952.1я73 + Ю983.402.3я73
Шифр НБУВ: ВА617327 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
3. |
Сорочинська В. Є. Основи превентивної педагогіки : [навч. посіб.] / В. Є. Сорочинська; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2008. - 173 c. - укp.Розкрито значення методу запобігання педагогічній конфліктності як основи превентивного виховання у навчальних закладах різних типів. Розглянуто тлумачення понять "норма" та "відхилення від норми" у превентивній педагогіці. Проаналізовано особливості превентивної виховної роботи з важковиховуваними підлітками, наведено соціально-психологічну характеристику таких дітей. Запропоновано засоби запобігання негативним явищам серед учнівської та студентської молоді, зокрема, профілактики наркотичної й алкогольної залежності. Розглянуто соціально-педагогічні чинники утвердження здорового способу життя учнівської та студентської молоді. Визначено статус сім'ї, описано його різновиди, розроблено систему превентивної роботи з покинутими та проблемними дітьми. Раскрыто значение метода предупреждения педагогической конфликтности как основы превентивного воспитания в учебных заведениях различных типов. Рассмотрено толкование понятий "норма" и "отклонение от нормы" в превентивной педагогике. Проанализированы особенности превентивной воспитательной работы с подростками, тяжело поддающимися педагогическому влиянию, дана социально-психологическая характеристика таких детей. Приведены средства предупреждения негативных явлений среды учащейся и студенческой молодежи, в частности, профилактики наркотической и алкогольной зависимости. Рассмотрены социально-педагогические факторы утверждения здорового способа жизни ученической и студенческой молодежи. Определен статус семьи, описаны его разновидности, разработана система превентивной работы с покинутыми и проблемными детьми. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311 я7 + Ч312 я7 + Ю983.620.2-81 я7
Рубрики:
Шифр НБУВ: ВА718371 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
4. |
Сорочинська В. Є. Соціально-педагогічні основи організації превентивної виховної роботи зі студентською молоддю / В. Є. Сорочинська // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2008. - № 3. - С. 105-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Узагальнено стратегії організації превентивного сприянння у процесі соціалізації молоді. Проаналізовано сучасні методи виховної роботи зі студентською молоддю та механізми їх реалізації із урахуванням сучасної соціальної ситуації. Обобщены стратегии организации превентивного содействия в процессе социализации молодежи. Проанализированы методы воспитательной работы со студенческой молодежью и механизмы ее реализации с учетом современной социальной ситуации. In the clause the socially pedagogical bases of organization of preventive assistance in process of youth socialization are generalized; the methods of pedagogic work with student youth are analyzed, the mechanisms of their realization in view of a modern social situation are opened. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.352.26 + С5*148:Ч30
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
5. |
Сорочинська В. Є. Цілісне становлення особистості майбутнього вчителя / В. Є. Сорочинська // Педагогіка і психологія. - 1999. - № 3. - С. 87-94. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Целостное становление личности педагога возможно при условии преодоления внутренних деструктивных тенденций, которые наиболее полно проявляются в сфере общения. Разработанная и апробированная система специальных упражнений позволяет активно влиять на стабилизацию самооценки, преодоление тревожности и формирование уверенного поведения будущих учителей. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|