Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (9)
Пошуковий запит: (<.>A=Соколовська С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 24
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Соколовська С. Ф. 
Ефект очуження як теоретико-літературна категорія: генезис, поетика (на матеріалі творчості Б.Брехта) : Автореф. дис... канд. філол. наук : 10.01.06 / С. Ф. Соколовська; Донец. держ. ун-т. - Донецьк, 2000. - 16 c. - укp.

Дисертацію присвячено дослідженню проблеми становлення ефекту очуження як теоретико-літературної категорії, різноманітних форм його побутування у художніх творах та способів його використання для вирішення завдань художнього перевтілення дійсності. Ефект очуження споконвічно притаманний мистецтву, яке не тотожне життю; мистецтву, що грунтується на відносності поділу на реальність і вигадку. Вперше теоретико-літературне обгрунтування ефекту очуження мистецтва було здійснено Бертольдом Брехтом. Актуалізовано проблему втілення у брехтівській теорії численних досягнень науки про мистецтво, доведено життєздатність V-effekt'у на рівні художнього прийому та закону. Ефект очуження розглянуто як нерозривну художню цілісність, будь-який елемент якої важко піддається виокремленню, внаслідок того, що повністю розкривається лише у всій сукупності внутрішніх зв'язків. Проаналізовано "очужучу" поетику художнього образу й основних рис очужучої сюжетобудови Брехта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401 + Ш5(4ГЕР)-4 Брехт Б. 534

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307822 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соколовська С. В. 
Особистісно орієнтований підхід у навчанні іноземної мови дітей шостого року життя : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / С. В. Соколовська; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 21 c. - укp.

Досліджено педагогічні засади особистісно орієнтованого навчання іноземної мови дошкільників, визначено його зміст та особливості організації у дошкільних навчальних закладах. Проаналізовано основні освітні тенденції, що зумовлюють специфіку формування у дошкільників мовленнєвої діяльності іноземною мовою. З'ясовано вікові можливості дітей шостого року життя, рівень їх мовленнєвого розвитку як передумови готовності до оволодіння іноземною мовою. Даний період визначено як сприятливий в оволодінні іноземним спілкуванням. Розроблено напрями інтеграції іноземної мови у дитячі види діяльності з урахуванням специфіки особистісно орієнтованого підходу до навчання. Створено розвивальне середовище у дошкільному закладі, обгрунтовано методи та прийоми особистісно орієнтованого навчання та експериментально перевірено ефективність запропонованої дидактичної системи як засобу розвитку у дошкільників мовленнєвої діяльності та їх особистісних якостей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ш12-910

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Філологічна освіта: досвід, проблеми, перспективи (іноземні мови та методика навчання) : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 23 квіт. 2010 р., Київ / ред.: С. В. Соколовська; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2011. - 115 c. - укp.

Наведено результати досліджень з актуальних питань когнітивного та прагматичного вивчення мовних одиниць, методики навчання іноземних мов, семантики, лінгвокультурної комунікації та перекладу. Висвітлено нові підходи до формування професійних навичок і вмінь як необхідного компонента методичної підготовки вчителів іноземних мов. Розглянуто прагмалінгвістичний аспект дослідження проблем граматики. Проаналізовано мовно-стилістичні особливості використання артиклю в англійській та французькій мовах. Охарактеризовано сучасні тенденції формування міжкультурної комунікативної компетенції в учнів середнього шкільного віку у ЗНЗ. Показано можливості використання новітніх інформаційних технологій у навчанні англійської мови у ВНЗ. Розглянуто особливості фахової підготовки вчителів іноземних мов в університетах Франції.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш1 я431(4УКР)3 + Ш12-91 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА750914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горай О. В. 
Професійний саморозвиток майбутнього фахівця : монографія / О. В. Горай, Л. П. Канова, В. А. Ковальчук, Л. В. Лабузна, В. І. Масляніцин, І. Д. Сахневич, С. М. Соколовська; ред.: В. А. Ковальчук; Житомир. держ. ун-т ім. І. Франка. - Житомир, 2012. - 167 c. - укp.

Визначено сутнісну характеристику основних понять проблеми професійного саморозвитку майбутнього фахівця в контексті сучасних теоретико-методологічних засад. Розглянуто особливості професійного саморозвитку майбутніх фахівців різних галузей у системі неперервної освіти. Розроблено та впроваджено методику організації професійного саморозвитку в процесі фахової підготовки на прикладі вивчення студентами конкретних предметів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + Ч481.223.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА755741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Соколовська С. В. 
Theoretical english course = Теоретичний курс англійської мови : навч.-метод. посіб. / С. В. Соколовська, Ю. І. Веклич; Київ. ун-т ім. Б. Грінченкаа . - К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012. - 363 c. - Бібліогр.: с. 351-360 - укp. - англ.

Посібник призначений для інтегрованого вивчення теоретичних дисциплін англійської мови: теоретичної фонетики, лексикології, теоретичної граматики, стилістики, країнознавства та історії мови. Висвітлено широкий спектр фахових знань про компоненти фонетичної системи англійської мови - звуки та фонеми, склади, наголос, вимову; про лексичну систему англійської мови, представлену на рівні етимології, морфологічної структури, словотвору, семасіології, фразеології; про граматичну будову англійської мови - морфологію та синтаксис тощо. Окрім лекційного матеріалу видання містить плани семінарськких занять та практичні завдання до них, запитання до заліку та екзамену, рекомендовану літературу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-923.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА765560 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Соколовська С. 
Формування самостійності та активності студентів у процесі самостійної роботи як основних складових професійного саморозвитку / С. Соколовська // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2010. - № 1/2. - С. 81-90. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розкрито сутність самостійної роботи, доведено її необхідність у фаховій підготовці майбутніх учителів. Зазначено, що актуальним завданням для них є формування навичок самостійної роботи, основу яких складають структурні компоненти: мотив, мета, пізнавальні задачі, засоби виконання навчальних дій, види та форми контролю. Системно проаналізовано необхідність організації навчального процесу, спрямованого на самостійне здобуття студентами знань та оволодіння вміннями і навичками, формування здатності та потреби діяти самостійно. Визначено вплив самостійної роботи на процес проектування професійного саморозвитку майбутніми вчителями. Констатовано ефективність самостійної діяльності, яка сприяє виробленню навичок, необхідних для здійснення професійного саморозвитку, а також підсилює мотивацію та зацікавленість студентів здійснювати цей процес. Обгрунтовано доцільність удосконалення форм самостійної роботи студентів із метою навчити їх саморозвиватися не лише у процесі навчання, а й упродовж усього життя.

Раскрыта сущность самостоятельной работы, доказана ее необходимость в профессиональной подготовке будущих учителей. Отмечено, что актуальной задачей для них является формирование навыков самостоятельной работы, основу которых составляют структурные компоненты: мотив, цель, познавательные задачи, способы выполнения учебных действий, виды и формы контроля. Системно проанализирована необходимость организации учебного процесса, направленного на самостоятельное получение знаний и овладение умениями и навыками будущими учителями, формирование у них способности и потребности действовать самостоятельно. Определено влияние самостоятельной работы на процесс проектирования профессионального саморазвития студентами. Констатирована эффективность самостоятельной деятельности, которая способствует выработке навыков, необходимых для осуществления профессионального саморазвития будущего учителя, а также усиливает мотивацию и заинтересованность студентов осуществлять этот процесс. Обоснована целесообразность совершенствования форм самостоятельной работы студентов с целью саморазвития не только в процессе обучения, но и в течение всей жизни.

This paper presents the essential characteristics of processes of independent and self-educational work. The author researches capabilities of these processes in shaping the professional self-development of future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Соколовська С. Ф. 
Норми реалізації фразеологічних одиниць у тексті / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 22. - С. 92-95. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проаналізовано фразеологічні одиниці німецької мови в контексті нормативності та варіювання їх інформаційного потенціалу, стилістичного забарвлення та прагматичної спрямованості.

Проанализированы фразеологические единицы немецкого языка с точки зрения нормативности и варьирования их информационного потенциала, стилистической окраски и прагматической направленности.

The article deals with phraseological units of the German language being analysed from the point of normative regulation and modification of their information potential, their stylistic and pragmatic components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Соколовська С. Ф. 
Стилістичні параметри й емоційно-оціночні характеристики слова / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 20. - С. 168-173. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку німецької аксіологічної лексики різних стилістичних регістрів, яка відображає оціночне ставлення мовного колективу до слова. Аналіз оціночної специфіки слова здійснюється в тісному зв'язку з психологічними, філософськими, соціально-культурними чинниками на фоні реально існуючої лінгвістичної картини.

Проанализирована специфика немецкой аксиологической лексики различных стилистических регистров, которая отображает оценочное отношение коллектива к тому, что стоит за словом. Анализ оценочной специфика слова осуществляется в тесной взаимосвязи с психологическими, философскими, социально-культурными факторами на фоне реально существующей лингвистической картины.

The specific aspects of German axiological lexis of different stylistic registers are analysed in the article. This lexis reflects evaluative attitude of language users towards the meaning of the word. The analysis of evaluative characteristics of theword is realised in the article in close connection with psychological, philosophical, social and cultural elements of the existing linguistic reality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Соколовська С. Ф. 
Функціонально-семантичні аспекти темпоральних показників художнього тексту / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 18. - С. 116-119. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано дві групи темпоральних показників художнього тексту за комунікативними, функціонально-семантичними, структурними ознаками. Досліджено характер передачі за їх допомогою моделі об'єктивного часу, яка створюється в художньому тексті.

Проанализированы две группы темпоральных показателей художественного текста по коммуникативным, функционально-семантическим, структурным признакам. Исследован характер передачи с их помощью модели объективного времени, которая создается в художественном тексте.

Two groups of textual temporal markers are analyzed in the article on the basis of communicative, functional-semantic and structural indicators. The way of their reflection of objective time model appearing in the text is examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Соколовська С. Ф. 
Очужуюча сюжетобудова / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1999. - Вип. 3. - С. 120-123. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

На матеріалі сюжетобудови творів Б.Брехта досліджено ефект очуження як мистецький закон, який має свої естетичні та літературно-художні критерії та принципи і якому належить значна роль у розвитку традиції та її поєднанні з вимогами сучасності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.15 + Ш5(4Гер)-4 Брехт Б.455

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Соколовська С. Ф. 
Полісемія в тексті: типи реалізації та функції / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 11. - С. 201-205. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано основні типи реалізації полісемії у художньому тексті та запропоновано їх класифікацію.

Проанализированы основные типы реализации полисемии в художественном тексте и предложена их классификация.

The article deals with the analysis of the main types of realization of polysemy in a literary text and contains their classification.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.1-20 + Ш401.17

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Соколовська С. Ф. 
Німецький молодіжний жаргон: шляхи формування й сучасний статус / С. Ф. Соколовська, М. А. Фахурдінова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 14. - С. 236-239. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто особливості німецького молодіжного жаргону, виявлено його основні лексичні риси. Проаналізовано шляхи його формування як невід'ємного елементу соціофункціональної структури сучасної німецької мови.

Рассмотрены особенности немецкого молодежного жаргона, выявлены его основные лексические черты. Проанализированы пути его формирования как неотъемлемого элемента социофункциональной структуры современного немецкого языка.

This article examines the peculiarities of German youth jargon and defines, its main lexical characteristics. It analyses the ways of its formation as an integral element of socio-functional structure of the contemporary German language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-677.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Соколовська С. Ф. 
Структура й семантика аналітичних субстантивних груп у німецькій мові / С. Ф. Соколовська, Н. М. Коваль, Г. О. Чехмакіна // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2004. - Вип. 17. - С. 242-244. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості аналітичних субстантивних груп у німецькій мові. Проаналізовано ці словосполучення з урахуванням їх семантики, граматичного оформлення, характеру синтаксичних відношень між компонентами.

Статья посвящена рассмотрению особенностей аналитических субстантивных групп в немецком языке. Авторы анализируют эти словосочетания с позиции их семантики, грамматического оформления, характера синтаксических отношений между компонентами.

The article deals with the peculiarities of analytical substantive groups in the German language. The authors analyze the semantics, grammar form, syntactical relations of the components of these word combinations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Соколовська С. Ф. 
Драматургія Б. Брехта і "монтажне мислення" ХХ сторіччя / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 30. - С. 163-166. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано специфічну змістовність активної монтажної композиції драми, яка в ХХ ст. стала витісняти замкнені вузли подій. Основну увагу приділено драматургії Б. Брехта, драматургічні твори якого демонструють модель нового "універсального зв'язку світу", що здійснюється за законами монтажу. Така драматургія диктує новий спосіб прочитання, передбачає нового читача та глядача - носія "монтажного мислення".

Проанализирована специфическая содержательность активной монтажной композиции драмы, которая в ХХ ст. вытеснила замкнутые событийные узлы. Основное внимание акцентовано на драматургии Б. Брехта, драматургические произведения которого демонстрируют модель новой "универсальной связи мира", осуществляющейся по законам монтажа. Такая драматургия диктует новый способ прочтения, предполагает наличие нового читателя и зрителя - носителя "монтажного мышления".

The article deals with the specific content of the active montage drama composition, which in the 20th century began to displace closed concentration of events. The attention is focused on B. Brecht's drama, as Brecht's plays contain the model of new universal world connection", which is realized according to montage rules. Such drama demands a new way of perception as well as another kind of the audience - the bearer of "montage thinking".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш401.46 + Ш5(4НІМ)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Соколовська С. Ф. 
Запозичення у фінансово-економічній терміносистемі німецької мови / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 27. - С. 118-120. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено англомовні запозичення у фінансово-економічній терміносистемі німецької мови з точки зору семантико-функціональних особливостей тематичних груп, які номінують певні відрізки професійної комунікації.

Исследованы англоязычные заимствования в финансово-экономической терминосистеме немецкого языка с точки зрения семантико-функциональных особенностей тематических групп, номинирующих определенные участки профессиональной коммуникации.

The article deals with the English borrowings in the financial and economic term system of the German language from the viewpoint of semantic and functional peculiarities of topic groups, naming specific areas of professional communication.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-34:У + У.в3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Соколовська С. Ф. 
Функціонально-комунікативний аспект науково-популярного дискурсу / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2006. - Вип. 26. - С. 204-208. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено особливості науково-популярного дискурсу, зумовлені основним принципом створення дискурсу - принципом його внутрішньої діалогічності.

Исследованы особенности научно-популярного дискурса, которые обусловлены основным принципом создания дискурса - принципом его внутренней диалогичности.

The article deals with the peculiarities of popular science texts, which are based on the main principle of their creation - the inner dialogue form principle.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.712 + Ю225.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Соколовська С. Ф. 
Функціонально-стилістична домінанта перекладу публіцистичних текстів / С. Ф. Соколовська, Л. Б. Гречина // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 205-209. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено функціонально-стильові особливості перекладу німецькомовних публіцистичних текстів українською мовою. Запропоновано методику та можливості перекладу, максимально наближеного до оригіналу.

Исследованы функционально-стилистические особенности перевода немецкоязычных публицистических текстов на украинский язык. Предложены методика и возможности перевода, который бы максимально приближенно отображал стиль оригинала.

The research is done to show functional-stylistic peculiarities of translation of publicistic texts from German into Ukrainian. The article offers the methodology and ways of translation which would reflect as close as possible the style of the original text.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-77

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Соколовська С. Ф. 
Лексичні зміни в аспекті нормалізаційних процесів / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40. - С. 198-201. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Явище норми та її варіативності в німецькій мові розглянуто на матеріалі нової лексики. Інноваціями лексичної системи німецької мови є неологізми, які в більшості випадків створюються молодим поколінням і виступають "розпізнавальними знаками", своєрідними соціальними маркерами. Досліджено особливу лексичну підсистему неологізмів - перейменування, диференційними ознаками якої є референтна співвіднесеність з відомою річчю або явищем та витіснення попереднього імені.

Явление нормы и ее вариативности в немецком языке рассмотрены на материале новой лексики. Инновациями лексической системы немецкого языка являются неологизмы, которые в большинстве случаев создаются молодым поколением и выступают "опознавательными знаками", своеобразными социальными маркерами. Исследована особенная лексическая подсистема неологизмов - переименования, дифференциальными признаками которой являются референтная соотнесенность с известным предметом или явлением и вытеснение прежнего имени.

The article deals with the normalization and its variations in the new lexis of the German language. Innovations of the lexical system of the German languag -neologisms, which, in majority of cases, are created by younger generation and seen as distinguishing social markers. The author researches the special lexical subsystem of neologisms Ц renamed words (Neubezeichnungen) that are characterized by referential correlations with well-known things or events, the names of which may be displaced with time.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.24-321

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Соколовська С. Ф. 
Формування інтеркультурної комунікативної компетенції майбутніх учителів іноземних мов / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 82-85. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність оновлення змісту та методів навчання іноземних мов в умовах сучасного інформаційного суспільства. З урахуванням досвіду вчених педагогів, лінгвістів і психологів, розглянуто поняття "інтеркультурна комунікація", уточнено сутність, виділено параметри та показники готовності до даного виду діяльності.

Обоснована необходимость обновления содержания и методов обучения иностранных языков в условиях современного информационного общества. С учётом опыта ученых педагогов, лингвистов и психологов, рассмотрено понятие "интеркультурная коммуникация", уточнена сущность, выделены параметры и показатели готовности к данному виду деятельности.

The article highlights the importance of innovative techniques and teaching methods in the information society. The author investigates the concept of the intercultural communication, analysing the research data of modern pedagogues, linguists and psychologists. Also the author defines the essence, parameters and studentsТ perception level of the mentioned activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Соколовська С. Ф. 
Час і простір в епічній драмі Б. Брехта / С. Ф. Соколовська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 44. - С. 218-221. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Вивчено художній потенціал часу й простору як основи образної системи епічної драми Б. Брехта, виявлено особливу природу "очуженого" образу. Природа конфлікту у п'єсах Б. Брехта передбачає орієнтацію автора на сюжетно-композиційну структуру епічного твору, що відображено у формах просторово-часової організації п'єс.

Изучено художественный потенциал времени и пространства как основы образной системы эпической драмы Б. Брехта, выявлению особой природы "очуженого" образа. Прирора конфликта в пьесах Б. Брехта предусматривает ориентацию автора на сюжетно-композиционную структуру эпического произведения, что отображается в формах пространственно-временной организации пьес.

The article deals with the analysis of artistic potential of time and place as the basis of B. BrechtТs figurative system of epic drama, finding out specific nature of "verfremdung Gestalt". The origin of the conflict in B. BrechtТs plays is the authorТs orientation on the structure of the plot and composition of the epic work, which is reflected in the forms of place-and-time organization of plays.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш5(4НІМ)-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського