Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Соверда І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Соверда І. Ю. 
Застосування елементів йоги на заняттях з навчальної дисципліни "Фізичне виховання" зі студентською молоддю / І. Ю. Соверда // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 5. - С. 248-251. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Мета дослідження - виявлення ефективних шляхів для покращання готовності студентів, які навчаються у вищому навчальному закладі з педагогічною спрямованістю, до занять "Спортом для всіх" під час процесу їх фізичного виховання. Застосування елементів йоги на заняттях з навчальної дисципліни "Фізичне виховання" надає змогу підвищити ефективність навчального процесу та задовольнити інтереси студентів з паралельним виконанням поставлених завдань щодо їх фізичного розвитку. Новизна дослідження полягає в тому, що вперше з метою розв'язання основних завдань занять із навчальної дисципліни "Фізичне виховання" для початківців використовувались елементи йоги, які спрямовані на забезпечення правильного дихання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч516.914.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Соверда І. Ю. 
Програмування занять спортом для всіх у вищих навчальних закладах : автореф. дис. ... канд. наук з фіз. виховання та спорту : 24.00.02 / І. Ю. Соверда; Прикарпат. нац. ун-т ім. В. Стефаника. - Івано-Франківськ, 2015. - 20 c. - укp.

Вперше обгрунтовано структуру готовності студентської молоді до занять спортом для всіх у процесі фізичного виховання та розроблено методику оцінювання рівня готовності студентів до занять спортом для всіх у процесі фізичного виховання, що включає складові компоненти, які дозволяють визначити: мотиваційний - рівень наявної зацікавленості та мотивації до занять фізичними вправами; когнітивний - рівень залишкових знань студентів з основ фізичної культури та спорту; рефлексивний - рівень рефлексивних здібностей до занять фізичними вправами (загальної та особистісної рефлексії); фізичний - рівень успішності студентів з навчальної дисципліни "фізичне виховання". Розроблено й експериментально обгрунтовано структурно-логічну модель залучення студентів до занять спортом для всіх у процесі фізичного виховання (із застосуванням елементів йоги), яка включає в себе програму вдосконалення фізичного виховання в контексті залучення студентів до занять спортом для всіх. Зміст програми спрямовано на вивчення сучасних засад формування здоров’я, ознайомлення з основними принципами побудови занять оздоровчого характеру, а також на формування у студентів рефлексивних здібностей щодо занять фізичними вправами та здобуття ними власних навиків, умінь для впровадження ідей занять спортом для всіх у повсякденне життя. Вдосконалено уявлення про підходи до формування у студентів усвідомленого ставлення до збереження та зміцнення власного здоров'я у процесі фізичного виховання, що включали застосування інтерактивних методів навчання (міні-лекція, інформаційні буклети, "мозковий штурм", обговорення, тренінги). Набули подальшого розвитку наукові дані щодо доцільності, можливості та напрямів використання елементів йоги як варіанту занять спортом для всіх у процесі фізичного виховання студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.143

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА418977 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського