Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (5)
Пошуковий запит: (<.>A=Сметанський М$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2000. - 196 с. - (Педагогіка і психологія). - укp.

Досліджено проблему класифікації стилів міжособистісного спілкування. Висвітлено психолого-педагогічні умови виховання у майбутніх учителів потреби в здоровому способі життя. Проаналізовано роль міжпредметних зв'язків у гуманітаризації освіти, роль педагогічних інновацій у професійному зростанні викладача вузу. Розглянуто суперечності між природою та процесом її пізнання у шкільному навчанні. Викладено основні методичні положення формування лінгвосоціокультурної компетенції. Вивчено стан реалізації емпіричного та теоретичного рівнів пізнання у початковій школі. Запропоновано дидактичні технології емоційної взаємодії у підготовці майбутніх викладачів та виховні технології рефлексивної дії. Наведено принципи системного підходу до формування здорового способу життя молодших школярів. Розкрито психолого-педагогічні умови формування сучасного типу мислення молодшого спеціаліста. Охарактеризовано роль мистецтва у формуванні культури управлінського спілкування майбутніх менеджерів у технічному вузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сметанський М. І. 
Теорія та технологія атестації педагогічних працівників / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, О. В. Шестопалюк, В. І. Шахов, Ю. М. Фурман; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : Вінниця, 1998. - 199 c. - Бібліогр.: 157 назв. - укp.

Розглядаються теоретичні основи стимулювання праці педагогічних працівників та роль атестації у цьому процесі. Пропонується новий підхід до системи атестації навчально-виховних закладів, який базується на об'єктивних закономірностях підвищення кваліфікації, професійної майстерності вчителя та сприяє всесторонньому розвитку особистості школяра. Висвітлюються психолого-педагогічні умови організації праці вчителя, запропоновано критерії та методику оцінки ефективності роботи педагогічного колективу. Описується робота школи по формуванню в учнів потреби у здоровому способі життя. Визначено показники ефективності виховної роботи школи шляхом самооцінки школярів та її діагностики, оцінювання психологічного мікроклімату в педагогічному колективі, діагностики стилю педагогічного спілкування тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588952 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2004. - 207 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 10). - укp.

Розглянуто питання дидактики, теорії виховання, професійної педагогіки та психології. Висвітлено проблеми переходу на дванадцятибальну систему оцінювання знань студентів з педагогічних дисциплін, глобальні тенденції у розвитку освіти. Описано психолінгвістичні особливості онтогенезу мовлення у дітей Проаналізовано роль загальноосвітньої школи у процесі соціального виховання дитини, шляхи реформування педагогічної освіти за роки незалежності України.

Рассмотрены вопросы дидактики, теории воспитания, профессиональной педагогики и психологии. Освещены проблемы перехода на двенадцатибальную систему оценки знаний студентов по педагогическим дисциплинам, глобальные тенденции в развитии образования. Описаны психолингвистические особенности онтогенеза речи у детей. Проанализированы роль общеобразовательной школы в процессе социального воспитания ребенка, пути реформирования педагогического образования за годы независимости Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2004. - 206 с. - (Педагогіка і психологія; N 11). - укp.

Розглянуто питання теорії виховання, дидактики, професійної освіти та профільного навчання. Визначено показники та рівні розвитку моральної свідомості студентів. Проаналізовано формування національної самосвідомості молоді на основі патріотичного виховання. Висвітлено педагогічні ідеї визначного українського педагога В.Сухомлинського у громадянському вихованні учнівської молоді, психологічні концепції формування навчальної мотивації. Описано інформаційні технології у навчальному процесі, дидактичні особливості тестів-есе та об'єктивних тестів. Значну увагу приділено проблемі професійного становлення майбутніх учителів за умов реформування середньої освіти, питанням їх підготовки до роботи в сільській школі, профільного навчання математики та кадрового забезпечення профільної школи, навчання іншомовної лексики в системі профільної освіти, розкрито педагогічні засади профільного навчання.

Рассмотрены вопросы теории воспитания, дидактики, профессионального образования и профильного обучения. Определены показатели и уровни развития морального сознания студентов. Проанализировано формирование национального самосознания молодежи на основе патриотического воспитания. Освещены педагогические идеи известного украинского педагога В.Сухомлинского в гражданском воспитании ученической молодежи, психологические концепции формирования учебной мотивации. Описаны информационные технологии в учебном процессе, дидактические особенности тестов-эссе и объективных тестов. Значительное внимание уделено проблеме профессионального становления будущих учителей в условиях реформирования среднего образования, вопросам их подготовки к работе в сельской школе, профильного обучения математики и кадрового обеспечения профильной школы, обучения иноязычной лексики в системе профильного образования, раскрыты педагогические основы профильного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2005. - 223 с. - (Педагогіка і психологія; N 12). - укp.

Розглянуто питання професійної освіти, історії педагогіки, дидактики, теорії виховання. Висвітлено гуманістичні пріоритети педагогічної освіти, принципи засвоєння граматичного матеріалу у процесі спілкування студентів англійською мовою, формування інтелектуальної, мотиваційної та емоційної сфер індивідуальності студентів у профільному навчанні іноземних мов. Розкрито педагогічні основи формування лінгвосоціокультурної компетенції студентів технічних ВНЗ. Проаналізовано шляхи формування соціокультурної компетенції студентів-філологів, ідеї формування в учнів наукової картини світу у спадщині визначного українського педагога В.О.Сухомлинського, а також ідеї самоосвіти учнівської молоді у наукових роботах українського педагога Т.Лубенця. Розглянуто педагогічні умови формування музично-пізнавальних здібностей учнів початкових класів, моральної свідомості студентської молоді, проблеми її національного виховання у контексті модернізаційних процесів в українській освіті.

Рассмотрены вопросы профессионального образования, истории педагогики, теории воспитания. Освещены гуманистические приоритеты педагогического образования, принципы усвоения грамматического материала в процессе общения студентов на английском языке, формирование интеллектуальной, мотивационной и эмоциональной сфер индивидуальности студентов в профильном обучении иностранным языкам. Раскрыты педагогические основы формирования лингвосоциокультурной компетенции студентов технических ВУЗ. Проанализированы пути формирования социокультурной компетенции студентов-филологов, идеи формирования у учеников научной картины мира в наследии известного украинского педагога В.А.Сухомлинского, а также идеи самообразования ученической молодежи в научных работах украинского педагога Т.Лубенца. Рассмотрены педагогические условия формирования музыкально-педагогических способностей учеников начальных классов, морального сознания студенческой молодежи, проблемы её национального воспитания в контексте модернизационных процессов в украинском образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2005. - 225 с. - (Педагогіка і психологія; N 13). - укp.

Розглянуто питання професійної освіти, історії педагогіки, дидактики, теорії виховання, психології. Висвітлено проблеми професіоналізму вчителя математики в контексті модернізації педагогічних кадрів, педагогічні передумови вивчення сучасної української хорової музики студентами, основи наукових педагогічних досліджень у структурі підвищення фахової підготовки вчителя музики. Викладено інтегративний підхід до формування професійної компетентності вчителя початкових класів у процесі загальнопедагогічної підготовки, когнітивно-еволюційний підхід до морального виховання учителів. Проаналізовано вплив соціального середовища на розвиток креативності вчителя, роль комплексної системи навчання у формуванні цілісної картини світу школярів. Описано модель організації занять з інтенсивного навчання практичної граматики англійської мови у ВНЗ. Розкрито дидактичні засади педагогічної підготовки менеджерів у технічних ВНЗ.

Рассмотрены вопросы профессионального образования, истории педагогики, теории воспитания, психологии. Освещены проблемы профессионализма учителя математики в контексте модернизации педагогических кадров, педагогические предпосылки изучения современной украинской хоровой музыки студентами, основы научных педагогических исследований в структуре повышения профессиональной подготовки учителя музыки. Изложены интегративный подход к формированию профессиональной компетентности учителя начальных классов в процессе общепедагогической подготовки, когнитивно-эволюционный подход к моральному воспитанию учителей. Проанализированы влияние социальной среды на развитие креативности учителя, роль комплексной системы обучения в формировании целостной картины мира школьников. Представлена модель организации занятий по интенсивному обучению практической грамматики английского языка в ВУЗ. Раскрыты дидактические основы педагогической подготовки менеджеров в технических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2005. - 139 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 14). - укp.

Висвітлено психолого-педагогічні засади природничо-географічної та економічної освіти. Проаналізовано вплив закономірностей територіальної організації виробництва і розселення на формування регіонального ринку праці. Розглянуто питання графічного моделювання у навчанні географії. Викладено особистісно зорієнтований підхід до формування екологічної культури молодших підлітків. Розкрито психологічні аспекти інтегрованого навчання в галузі природознавства в загальноосвітній школі. Визначено чинники формування соціально-економічних інтересів школярів. Описано сучасні інноваційні технології як складову удосконалення педагогічної майстерності вчителя географії. Висвітлено проблеми впровадження сучасних педагогічних технологій у систему професійної підготовки учителів середньої школи, теоретичні засади кредитно-модульної системи навчання, психолого-педагогічні аспекти готовності шестирічної дитини до навчання в школі, формування навичок організаторської діяльності старшокласників.

Освещены психолого-педагогические основы природоведческо-географического и экономического образования. Проанализировано влияние закономерностей территориальной организации производства и расселения на формирование регионального рынка труда. Рассмотрены вопросы графического моделирования в обучении географии. Изложен личностно ориентированный подход к формированию экологической культуры младших подростков. Раскрыты психологические аспекты интегрированного обучения в области природоведения в общеобразовательной школе. Определены факторы формирования социально-экономических интересов школьников. Представлены современные инновационные технологии как составная усовершенствования педагогического мастерства учителя географии. Освещены проблемы внедрения современных педагогических технологий в систему профессиональной подготовки учителей средней школы, теоретические основы кредитно-модульной системы обучения, психолого-педагогические аспекты готовности шестилетнего ребенка к обучению в школе, формирования навыков организаторской деятельности старшеклассников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3 + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сметанський М. І. 
Атестація загальноосвітніх шкіл / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, М. І. Слободянюк, В. І. Шахов; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : РВВ ВАТ Віноблдрукарня, 2001. - 310 c. - Бібліогр.: 178 назв. - укp.

Обгрунтовано новий підхід до атестації в загальноосвітніх школах. Наведено результативні та процесуальні показники ефективності педагогічної діяльності. Запропоновано діагностичні методики для їх визначення. Розроблено нормативні документи, що регламентують діяльність атестаційних комісій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611734 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2001. - 196 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 5). - укp.

Висвітлено організаційно-педагогічні проблеми формування системи управління якістю підготовки спеціалістів за умов ринкових відносин. Проаналізовано критерії атестації в загальноосвітніх школах. Розглянуто питання дидактики та нових технологій навчання. Викладено теоретичні аспекти підготовки майбутніх учителів до екологічної освіти школярів. Описано особистісно орієнтовані технології екологічного виховання підлітків. Акцентовано увагу на питаннях професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2002. - 230 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 6, ч. 2). - укp.

Висвітлено проблеми загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів у класичних університетах. Викладено педагогічні напрямки сучасної освіти. Описано теоретичний аспект проблеми проектування освітньо-виховних систем у позашкільних закладах. Проаналізовано проблему загальнопедагогічної підготовки майбутніх учителів як об'єкт педагогічних досліджень. Охарактеризовано систему підготовки вчителів музики для навчальних закладів Галичини в 1920 - 30-х рр. Розглянуто краєзнавство як засіб формування національної свідомості молодших школярів. Висвітлено шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2002. - 194 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 6, ч. 1). - укp.

Викладено загальні основи педагогічної підготовки вчителя. Розглянуто професійно-особистісну компетентність педагога у контексті гуманістично особистісно орієнтованої освіти. Описано особливості теоретико-методологічної підготовки педагога. Проаналізовано особливості мотивації творчої діяльності майбутнього вчителя під час вивчення іноземної мови. Висвітлено шляхи активізації пізнавальної діяльності студентів у процесі вивчення педагогічних дисциплін. Розкрито технологію формування у студентів педагогічного вузу організаторських здібностей для майбутньої професійної діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського. / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2001. - 200 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 4). - укp.

Висвітлено теоретичні засади формування навчальної мотивації студентів. Проаналізовано концептуальні моделі післядипломного навчання соціальних працівників і педагогів. Описано дидактику та нові технології навчання. Досліджено проблему формування професійної відповідальності майбутніх вчителів. Розглянуто педагогічні умови набуття естетичного досвіду молодших школярів. Розкрито психологічні засади педагогічної науки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сметанський М. І. 
Атестація і самоатестація загальноосвітніх шкіл : Моногр. / М. І. Сметанський, В. М. Галузяк, В. І. Шахов, М. І. Слободянюк; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця : Книга-Вега, 2002. - 320 c. - Бібліогр.: с. 166-176. - укp.

Розглянуто особливості проведення атестації та самоатестації загальноосвітніх шкіл. Визначено результативні та процесуальні показники ефективності педагогічної діяльності, запропоновано діагностичні методики для їх вимірювання. Охарактеризовано нормативні документи, що регламентують діяльність атестаційних комісій, а також дають можливість педагогічним працівникам, керівникам освітніх установ регулярно здійснювати самоатестацію результатів навчально-виховної роботи.

Рассмотрены особенности проведения аттестации и самоаттестации общеобразовательных школ. Определены результативные и процессуальные показатели эффективности педагогической деятельности, предложены диагностические методики для их измерения. Охарактеризованы нормативные документы, регламентирующие деятельность аттестационных комиссий, а также дающие возможность педагогическим работникам, руководителям образовательных заведений регулярно осуществлять самоаттестацию результатов учебно-воспитательной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР) п2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА635238 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця : Держ. картогр. ф-ка, 2002. - 233 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 7). - укp.

Розкрито теоретико-методологічні засади оновлення змісту педагогічної підготовки. Проаналізовано вплив музичного фольклору на формування суспільних потреб в історичному аспекті. Розглянуто проблему оптимізації системи навчальних умінь молодших школярів. Висвітлено шляхи розвитку пізнавальної активності учнів старших класів на уроках трудового навчання. Описано теорію виховання, типологію базових моделей виховання. Викладено концепції морального виховання особистості у педагогіці США. Значну увагу приділено проблемам сімейного виховання у теоретичній спадщині А.Макаренка.

Раскрыты теоретико-методологические основы обновления содержания педагогической подготовки. Проанализировано влияние музыкального фольклора на формирование общественных потребностей в историческом аспекте. Рассмотрена проблема оптимизации системы учебных умений младших школьников. Освещены пути развития познавательной активности учеников старших классов на уроках трудового обучения. Описаны теория воспитания, типология базовых моделей воспитания. Изложены концепции морального воспитания личности в педагогике США. Значительное внимание уделено проблемам семейного воспитания в теоретическом наследии А.Макаренка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2003. - 176 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 8). - укp.

Розкрито психолого-педагогічні аспекти атестації загальноосвітніх шкіл. Викладено наукові основи змісту педагогіки, описано інформаційні технології в освіті. Визначено шляхи впровадження нових інформаційних технологій в освіту. Проаналізовано особливості мотивації творчого мислення майбутнього вчителя, розглянуто проблемні методи навчання для розвитку їх критичного мислення. Висвітлено формування національної самосвідомості у вихованні майбутніх учителів музики, методологічні основи формування професіналізму майбутнього музиканта-педагога, емоційну культуру учителя-вихователя як емотивну складову педагогічного професіоналізму.

Раскрыты психолого-педагогические аспекты аттестации общеобразовательных школ. Изложены научные основы содержания педагогики, описаны информационные технологии в образовании. Определены пути внедрения новых информационных технологий в образование. Проанализировано формирование мотивации творческого мышления будущего учителя, рассмотрены проблемные методы обучения в формировании их критического мышления. Освещены формирование национального самосознания в воспитании будущих учителей музыки, методологические основы формирования профессионализма будущего музыканта-педагога, эмоциональная культура учителя-воспитателя как эмотивная слагаемая педагогического профессионализма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3 + Ю9я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2003. - 191 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 9). - укp.

Розглянуто питання інноваційності освіти в антропологічному контексті. Висвітлено досвід і проблеми гуманізації вищої освіти, методологію сучасної педагогіки. Проаналізовано загальнопізнавальні уміння і навички як важливий компонент навчальної діяльності молодших школярів. Описано особливості виховної роботи зі студентами-першокурсниками ВНЗ, формування мотивації вивчення іноземної мови студентів засобами контекстного навчання. Розкрито психологічні аспекти формування комунікативних умінь студентів у період літньої педагогічної практики.

Рассмотрены вопросы инновационности образования в антропологическом контексте. Освещены опыт и проблемы гуманизации высшего образования, методология современной педагогики. Проанализированы общепознавательные умения и навыки как важный компонент учебной деятельности младших школьников. Описаны особенности воспитательной работы со студентами-первокурсниками ВУЗ, формирования мотивации изучения иностранного языка студентов средствами контекстного обучения. Раскрыты психологические аспекты формирования коммуникативных умений студентов в период летней педагогической практики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2005. - 319 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 16). - укp.

Проаналізовано самовиховання як фактор розвитку особистості, викладено системний підхід до формування компетентності учнів. Розглянуто питання формування інформаційного освітнього середовища навчальних закладів для проведення неперервної педагогічної освіти, інтеграції комп'ютерних технологій навчання англійської мови у ВНЗ. Висвітлено теоретико-педагогічний аспект проблеми формувань умінь і навичок усного мовлення на початковому етапі вивчення іноземної мови, комунікативний аспект самостійної навчально-пізнавальної діяльності економістів у процесі вивчення англійської мови. Описано сучасні методи навчання ефективного читання іншомовних текстів.

Проанализировано самовоспитание как фактор развития личности, изложен системный подход к формированию компетентности учеников. Рассмотрены вопросы формирования информационной образовательной среды учебных заведений для проведения непрерывного педагогического образования, интеграции компьютерных технологий обучения английскому языку в ВУЗ. Освещены теоретико-педагогический аспект формирования умений и навыков устной речи на начальном этапе изучения иностранного языка, коммуникативный аспект самостоятельной учебно-познавательной деятельности экономистов в процессе изучения английского языка. Представлены современные методы обучения эффективному чтению иноязычных текстов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2005. - 169 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 15). - укp.

Розглянуто питання формування готовності вчителів початкових класів до використання елементів арт-терапії для діагностично-корекційної роботи, підготовки вчителів до розвитку творчого мислення молодших школярів у процесі вивчення математики. Наведено вимоги до професійної підготовки вчителів початкових класів у контексті сучасних парадигм освіти. Проаналізовано роль педагогічної творчості в професійній підготовці вчителів початкових класів і музики. Висвітлено методичні аспекти підготовки вчителів музики до розвитку креативності учнів.

Рассмотрены вопросы формирования готовности учителей начальных классов к использованию элементов арт-терапии для диагностическо-коррекционной работы, подготовки учителей к развитию творческого мышления младших школьников в процессе изучения математики. Приведены требования к профессиональной подготовке учителей начальных классов в контексте современных парадигм образования. Проанализирована роль педагогического творчества в профессиональной подготовке учителей начальных классов и музыки. Освещены методические аспекты подготовки учителей музыки к развитию креативности учеников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2006. - 195 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 17). - укp.

Висвітлено теоретичні основи дослідження проблеми музично-пізнавальних здібностей дітей. Розглянуто питання використання синтезу мистецтв у навчанні та вихованні молодших школярів, застосування комп'ютерних дидактичних ігор та країнознавчої інформації в процесі формування соціокультурної компетенції студентів. Наведено критерії відбору текстів соціокультурного змісту для читання англомовної літератури старшокласниками. Проаналізовано основні концепції морального виховання у зарубіжній педагогіці, роль позашкільних навчальних закладів у громадянському вихованні школярів.

Освещены теоретические основы исследования проблемы музыкально-познавательных способностей детей. Рассмотрены вопросы использования синтеза искусств в обучении и воспитании младших школьников, применения компьютерных дидактических игр и страноведческой информации в процессе формирования социокультурной компетенции студентов. Приведены критерии отбора текстов социокультурного содержания для чтения англоязычной литературы старшеклассниками. Проанализированы основные концепции морального воспитания в зарубежной педагогике, роль внешкольных учебных заведений в гражданском воспитании школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Щ31р(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету ім. М.Коцюбинського / ред.: М. І. Сметанський. - Вінниця, 2006. - 241 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 18). - укp.

Висвітлено проблеми збалансованого розвитку кадрового наукового потенціалу університетів. Проаналізовано зарубіжний досвід стимулювання праці вчителів. Наведено результати досліджень навчальної діяльності студентів на базі кваліметричної моделі моніторингу навчання, висвітлено особливості проектування технологій навчання іноземної мови. Розглянуто питання інтеграції України в Європейський освітній простір у загальнопедагогічному та лінгводидактичному аспектах. Розкрито психолого-педагогічні основи активних методів навчання. Описано етнопедагогічні технології у моральному вихованні молодших школярів. Визначено роль естетико-гуманітарного потенціалу у формуванні естетичного світосприйняття підлітків, а також шляхи формування творчої особистості у процесі вивчення культурології.

Освещены проблемы сбалансированного развития кадрового научного потенциала университетов. Проанализирован зарубежный опыт стимулирования труда учителей. Изложены результаты исследований учебной деятельности студентов на основе кваллиметрической модели мониторинга обучения, особенности проектирования технологий обучения иностранному языку. Рассмотрены вопросы интеграции Украины в Европейское образовательное пространство в общепедагогическом и лингводидактическом аспектах. Раскрыты психолого-педагогические основы активных методов обучения. Описаны этнопедагогические технологии в моральном воспитании младших школьников. Определены роль эстетико-гуманитарного потенциала в формировании эстетического мировосприятия подростков, а также пути формирования творческой личности в процессе изучения культурологии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3 + Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського