Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Книжкові видання та компакт-диски (27)
Пошуковий запит: (<.>A=Скрипченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Скрипченко О. В. 
Довідник з педагогіки та психології : Навч. посіб. для викл., аспірантів та студ. пед. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Т. М. Лисянська, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 216 c. - укp.

Розкрито основні поняття психологічної та педагогічної науки. Особливу увагу приділено розгляду психологічних і педагогічних термінів, які зустрічаються в підручниках з психології та педагогіки, у сучасних роботах з педагогіки, психології, філософії та соціології. Наведено стислі відомості про науковий доробок психологів та педагогів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я2 + Ч311.215 я2 + Ю9 я2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606185 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. Зелінська, Т. Лисянська, Н. Співак, Н. Зубалій, І. Булах, О. Артемчук, Л. Зінченко. - К. : А.П.Н., 1999. - 461 c. - укp.

Зроблено спробу представити загальну психологію на основі генетично-модульного підходу з урахуванням сучасних досягнень української та зарубіжної психології. Розглянуто місце психології в системі наук, зв'язок з іншими науками, історію психологічної думки в Україні, починаючи з дохристиянських часів до повоєнних років. Викладено методи психології, питання розвитку психіки та свідомості, індивідуальні внутрішні процеси (відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уява, увага, почуття), вольова активність особистості, психологія міжособистісних взаємин тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592402 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічний аналіз уроку : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки та студ. пед. вузів і пед. уч-щ / О. В. Скрипченко, Т. М. Лисянська, Л. О. Скрипченко. - К., 1999. - 102 c. - укp.

Розглядаються психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність уроку; вимоги до сучасного уроку; психолого-педагогічні вимоги до змісту уроку; виявлення основних психічних функцій в учнів та емоційно-вольові процеси у "важких" учнів під час уроку; співвідношення різних методів навчання на уроці тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.260.1 + Ю984.030.3-353

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591600 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Просвіта, 2004. - 413 c. - укp.

На основі досягнень психологічної науки систематизовано та наведено відомості з вікової та педагогічної психології. Висвітлено проблеми психічного розвитку дитини. Розкрито суть понять про психологію виховання, учіння, навчання. Розглянуто питання психології дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка, старшокласників. Визначено стилі педагогічної діяльності.

На основании достижений психологической науки систематизированы и приведены сведения, касающиеся возрастной и педагогической психологии. Освещены проблемы психического развития ребенка. Раскрыта сущность понятий психологии воспитания, учения, обучения. Рассмотрены вопросы психологии дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка, старшеклассников. Определены стили педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.3 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА657038 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. для викл. психології і педагогіки, асп. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 2-е вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2005. - 712 c. - укp.

Досліджено психолого-педагогічні засади навчання, розглянуто умови ефективності та якості навчально-виховного процесу. Проведено системно-структурний і функціональний аналіз сучасних форм і методів навчання. Розкрито зміст понять "научіння, навчання, учіння", розглянуто їх види та наведено класифікацію. Встановлено основі принципи побудови освітньої системи, розглянуто Закон України "Про освіту". Проаналізовано педагогічні концепції відомих вітчизняних учених-педагогів щодо структурування навчальної діяльності. Розглянуто питання професійного становлення та діяльності учителя. Охарактеризовано змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Обгрунтовано необхідність урахування особистих, психічних і вікових особливостей учнів у навчально-виховному процесі. Розглянуто основні дидактичні принципи навчання та сучасні наукові методи проведення психологічних і педагогічних досліджень.

Исследованы психолого-педагогические основы учебного процесса, рассмотрены факторы и условия повышения его эффективности и качества. Проведен системно-структурный и функциональный анализ современных форм и методов обучения. Раскрыто содержания понятий обучения, образования, учения, рассмотрены их виды и приведена классификация. Установлены основые принципы построения образовательной системы, приведен Закон Украины "Об образовании". Проанализированы педагогические концепции известных отечественных ученых-педагогов о структурировании учебной деятельности. Рассмотрены вопросы профессионального становления и деятельности учителя. Охарактеризованы содержательно-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, контрольно-оценочные составляющие учебной деятельности. Обоснована необходимость учета личностных, психических и возрастных особенностей учащихся в учебно-воспитательном процессе. Рассмотрены основные дидактические принципы обучения и современные научные методы проведения психологических и педагогических исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 я73 + Ю940.3 я73 + Ю984.03 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663545 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська, Н. В. Співак, Т. М. Лисянська, Н. П. Зубалій, Л. М. Зінченко, Н. Д. Абрамян; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : "Просвіта", 2001. - 415 c. - укp.

Проаналізовано проблеми педагогічної психології на підставі особистісно-діяльнісного та вчинкового підходів у загальному контексті основних тенденцій розвитку сучасної освіти в Україні. Висвітлено проблему психічного розвитку дитини. Акцентовано увагу на питаннях психології дошкільного дитинства, молодшого шкільного віку, психології особистості підлітка, ранньої юності, дорослого віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4я73 + Ю984.0я73

Шифр НБУВ: ВА615480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Скрипченко О. В. 
Основи психології і педагогіки: Теоретико-методологічні питання : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / О. В. Скрипченко, І. М. Бушай, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - Чернігів : РВК "Деснян. правда", 2001. - 120 c. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні питання психології та педагогіки. Розкрито зміст психолого-педагогічних понять, явищ. Проаналізовано загальні принципи та підходи до психолого-педагогічних досліджень. Висвітлено проблеми розвитку і виховання свідомості, моральної самосвідомості гуманізму як основних пріоритетів національної освіти в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9р30 + Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: В344987 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Скрипченко О. В. 
Довідник з педагогіки та психології : Навч. посіб. для викл., асп. та студ. пед. навч. закл. Ч. 1 / О. В. Скрипченко, Т. М. Лисянська, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 216 c. - укp.

Розкрито суть основних понять психологічної та педагогічної науки, а також значення психологічних і педагогічних термінів, які зустрічаються у підручниках і сучасних роботах з педагогіки, психології, філософії та соціології. Наведено стислі відомості про науковий внесок психологів і педагогів.

Раскрыты содержание основных понятий психологической и педагогической наук, а также значение психологических и педагогических терминов, встречающихся в учебниках и современных работах по педагогике, психологии, философии и социологии. Приведены краткие сведения о научном вкладе психологов и педагогов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31я73я2 + Ю0я73я2

Шифр НБУВ: В346070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. Зелінська, Т. Лисянська, Н. Співак, Н. Зубалій, І. Булах, О. Артемчук, Л. Зінченко. - К. : А.П.Н., 2002. - 461 c. - укp.

Висвітлено історію психологічної думки в Україні. Описано методи психології, проаналізовано відмінність психіки людини від психіки тварин. Розглянуто поняття відчуття, сприймання, пам'яті, мислення, уяви, уваги, почуттів. Наведено класифікацію вольових якостей особистості, основні характеристики особистості. Розкрито структуру активності та діяльності. Особливу увагу приділено психології міжособистісних взаємин, спілкуванню, темпераменту, характеру, здібностям.

Освещена история психологической мысли в Украине. Описаны методы психологии, проанализированы отличия психики человека от психики животных. Рассмотрены понятия ощущения, восприятия, памяти, мышления, воображения, внимания, чувств. Приведена классификация волевых качеств личности, основные характеристики личности. Раскрыта структура активности и деятельности. Особое внимание уделено психологии межличностных взаимоотношений, общению, темпераменту, характеру, способностям.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73

Шифр НБУВ: ВА629503 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Скрипченко О. В. 
Основи психології і педагогіки. Психічні процеси : Навч.-метод. посіб. / О. В. Скрипченко, І. М. Бушай, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 146 c. - укp.

З використанням модульного підходу висвітлено проблеми відчуттів, сприймання, пам'яті, мислення та уяви. Розглянуто взаємодію відчуттів, розкрито суть понять предметності та константності сприймання, спогадів, згадування, пригадування, впізнавання, відтворення, запам'ятання та забування. Запропоновано класифікацію видів пам'яті, визначено умови, від яких залежить запам'ятання. Наведено моделі внутрішньої проблемної ситуації. Вміщено список літературних джерел з даного питання.

С использованием модульного подхода освещены проблемы чувств, восприятия, памяти, мышления и представления. Рассмотрено взаимодействие чувств, раскрыто содержание понятий предметности и константности восприятия, воспоминаний, вспоминания, припоминания, опознания, узнавания и забывания. Предложена классификация видов памяти, определены условия, от которых зависит запоминание. Приведены модели внутренней проблемной ситуации. Предложен список литературных источников по данному вопросу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73 + Ч489.511.220 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25412 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Укр. Центр духовн. культури, 2003. - 328 c. - укp.

Описано складні інтегровані процеси активності, діяльності, навчання, їх методи та принципи на системно-структурному та функціональному рівнях. Висвітлено змістово-інформаційні, цільові, мотиваційні, операційні, емоційно-вольові, комунікативні, результативні та контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності. Розглянуто увагу як компонент, що обслуговує всі складові.

Описаны сложные интегрированные процессы активности, деятельности, обучения, их методы и принципы на системно-структурном и функциональном уровнях. Освещены смыслово-информационные, целевые, мотивационные, операционные, эмоционально-волевые, коммуникативные, результативные и контрольно-оценочные составные учебной деятельности, а также способности. Рассмотрено внимание как компонент, обслуживающий все составные.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314я73 + Ю984.03я73

Шифр НБУВ: ВА645825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, С. О. Ставицька, О. Г. Артемчук, Н. Д. Абрамян. - К. : Каравела, 2006. - 344 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено відомості з вікової та педагогічної психології (ВПП). Розглянуто історію ВПП, емпіричні та інтерпретаційні методи. Розкрито суть понять про психічний розвиток, навчання, психологію виховання, педагогічну діяльність. Висвітлено основні теорії психологічного розвитку дитини, зокрема, характерні особливості психології періоду немовлят, дошкільного та молодшого шкільного віку, особистості підлітка. Охарактеризовано пізнавальну сферу та розвиток вищих психічних функцій в юнацькому віці.

На основе достижений психологической науки приведены сведения по возрастной и педагогической психологии (ВПП). Рассмотрена история ВПП, ее эмпирические и интерпретационные методы. Раскрыта сущность понятий о психическом развитии, обучении, психологии воспитания, педагогической деятельности. Освещены основные теории психологического развития ребенка, в частности, характерные особенности психологии грудничкового периода, дошкольного и младшего школьного возраста, личности подростка. Охарактеризованы познавательная сфера и развитие высших психических функций в юношеском возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.4 я73 + Ю984.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677907 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська, С. О. Ставицька. - Вид. 2-ге, доповн. - К. : Каравела, 2008. - 399 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

Рассмотрены проблемы педагогической психологии на основе личностно-деятельностного и поступочного подходов в общем контексте основных тенденций развития современного образования в Украине. Охарактеризованы основные теории психического развития ребенка, особенности формирования у младших школьников умения учиться, проблемы смысла жизни в раннем юношеском возрасте. Уделено внимание психологии учителя, структуре педагогических способностей и стилям педагогической деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4я73 + Ю984.0я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: ВА702323 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Скрипченко О. В. 
Вікова та педагогічна психологія : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, І. С. Булах, Т. М. Зелінська. - 2-е вид., доповн. - К. : Каравела, 2007. - 400 c. - (Вища освіта в Україні). - укp.

На підставі досягнень психологічної науки наведено найновіші відомості з вікової та педагогічної психології. Викладено питання її розвитку в Україні, проаналізовано внесок у дану галузь викладачів кафедри психології Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова, яка створювалась і розвивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Ніколенком, О.В.Скрипченком та іншими корифеями вітчизняної психології. Проаналізовано особливості психології дорослих. Наведено загальну характеристику педагогічної діяльності, розкрито зміст поняття про навчання й описано його психологічні механізми.

На основе достижений психологической науки приведены новейшие сведения о возрастной и педагогической психологии. Изложены вопросы ее развития в Украине, проанализирован вклад в данную отрасль преподавателей кафедры психологии Национального педагогического университета им. М.П.Драгоманова, которая создавалась и развивалась Г.С.Костюком, Д.Ф.Николаенком, О.В.Скприпченком и другими корифеями отечественной психологии. Проанализированы особенности психологии взрослых. Приведена общая характеристика педагогической деятельности, раскрыто содержание понятия об обучении и описаны его психологические механизмы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.4 я73 + Ю984.0 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА684425 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія : Навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. Зелінська, Т. Лисянська. - К. : Просвіта, 2005. - 464 c. - Бібліогр.: с. 457. - укp.

Висвітлено питання загальної психології на підставі генетично-модельованого підходу з урахуванням сучасних досягнень української та зарубіжної психології. Розкрито суть понять про відчуття, сприймання, пам'ять, мислення, уяву, увагу, почуття та емоції, волю, характер, темперамент, спілкування, здібності. Розглянуто діяльність як суттєвий вид активності людини, запропоновано класифікацію вольових якостей особистості.

Освещены вопросы общей психологии на основе генетически-моделированного подхода с учетом современных достижений украинской и зарубежной психологии. Раскрыта сущность понятий о чувствах, восприятии, памяти, мышлении, представлении, внимании, чувствах и эмоциях, воле, характере, темпераменте, общении, способностях. Рассмотрена деятельность как существенный вид активности человека, предложена классификация волевых качеств личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА669014 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Скрипченко О. В. 
Загальна психологія : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук, Т. М. Лисянська, Т. М. Зелінська, Н. В. Співак, Н. П. Зубалій, О. Г. Артемчук, Л. М. Зінченко. - К. : Либідь, 2005. - 463 c. - укp.

Розглянуто питання психології як науки та закономірності формування і розвитку психіки як особливої форми життєдіяльності особистості. Описано методи психологічного дослідження та особливості статистичного методу в психології. Проаналізовано вагомі здобутки українських психологів у напрямах, які визначають світовий рівень наукових досліджень, зокрема, щодо психічних процесів особистості, її психології, темпераменту, характеру, здібностей, вольової активності, а також психології міжособистісних стосунків.

Рассмотрены вопросы психологии как науки, закономерности формирования и развития психики как особенной формы жизнедеятельности личности. Представлены методы психологического исследования и освещены особенности статистического метода в психологии. Проанализированы видные достижения украинских психологов в направлениях, определяющих мировой уровень научных исследований, в частности, относительно психических процессов личности, её психологии, темперамента, характера, способностей, волевой активности, а также психологии межличностных отношений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93я73-1

Шифр НБУВ: ВА667816 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : навч. посіб. Т. 1 / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - 3-тє вид., доповн. та переробл. - К. : Укр. Центр духов. культури, 2008. - 419 c. - укp.

Розглянуто психолого-педагогічні засади навчання як важливу передумову ефективності навчально-виховного процесу, освіту як суть поняття, пов'язаного з навчальною діяльністю, навички й уміння як складові операційних компонентів навчання, проблемний виклад як метод навчання, потреби як складові мотивів, підручник, навчальні та методичні посібники як компоненти змістово-інформаційних складових навчання. Проаналізовано форми та методи навчального процесу на системно-структурному та системно-функціональному рівнях. Розкрито зміст понять "зміст", "образ світу", "структура", "система", "принцип", "операція", "інформація", "ціль", ""методи навчання", "інсайт", "мислення", "мотивація", "мотивування". Запропоновано класифікацію навичок, потреб, операцій, видів навчання й учіння.

Рассмотрены психолого-педагогические основы обучения как важная предпосылка эффективности учебно-воспитательного процесса, образование как сущность понятия, связанного с учебной деятельностью, навыки и умения как слагаемые операционных компонентов обучения, проблемное изложение как метод обучения, потребности как составные части мотивов, учебники, учебные и методические пособия как компоненты содержательно-информационных слагаемых обучения. Проанализированы формы и методы учебного процесса на системно-структурном и системно-функциональном уровнях. Раскрыто содержание понятий "содержание", "образ мира", "структура", "система", "принцип", "операция", "информация", "цель", ""методы обучения", "инсайт", "мышление", "мотивация", "мотивирование". Предложена классификация навыков, потребностей, операций, видов обучения и учений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03 я73 + Ч314 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350516/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Скрипченко О. В. 
Психолого-педагогічні основи навчання : навч. посіб. Т. 2 / О. В. Скрипченко, О. С. Падалка, Л. О. Скрипченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Укр. Центр духовн. культури, 2008. - 436 c. - укp.

Розкрито психолого-педагогічні основи навчання як важливу передумову ефективності та якості навчально-виховного процесу (НВП). Описано форми та методи навчання на системно-структурному та системно-функціональному рівнях. Визначено емоційно-вольові, комунікативні, результативні, контрольно-оцінювальні складові навчальної діяльності (НД), увагу як компонент всіх складових НД. Проаналізовано вікові особливості учнів у НВП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: В350516/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Скрипченко О. П. 
Математична модель бою протитанкового артилерійського комплексу / О. П. Скрипченко, С. А. Серпенінов, В. В. Варава // Системи озброєння і військ. техніка. - 2009. - Вип. 2. - С. 40-42. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто математичну модель бойових дій дуельного типу, яка дозволяє, виходячи з конкретних умов обстановки, визначити результати бою протитанкових засобів з танками та іншими броньованими засобами противника, а також можливість її використання для оцінки ефективності озброєння, що входить до складу протитанкового артилерійського комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц54(4УКР)21-5 + Ц541.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Скрипченко О. П. 
Методичний підхід до врахування впливу рельєфу місцевості в моделі бою протитанкового артилерійського комплексу / О. П. Скрипченко, В. В. Варава // Системи озброєння і військ. техніка. - 2010. - Вип. 1. - С. 79-81. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто методичний підхід до статистичного моделювання місцевості з урахуванням узагальнених характеристик рельєфу. Приведено математичний апарат, що дозволяє враховувати рельєф місцевості в моделі бою протитанкового артилерійського комплексу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц54(4УКР)21-59

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25328 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського