Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=Скок А$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Скок А. Г. 
Соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладача вищого навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / А. Г. Скок; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Проаналізовано соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу (ВНЗ). Розвинуто методичні засади та наведено результати емпіричного дослідження даної проблеми. Розкрито суть комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Установлено недостатній рівень її розвитку в даних викладачів й основні вияви комунікативної нетолерантності (інтолерантності). Виділено основні типи викладачів ВНЗ. Установлено взаємозв'язок між рівнем розвитку їх загальної та комунікативної толерантності. З'ясовано психологічні чинники, які впливають на становлення комунікативної толерантності викладачів ВНЗ. Розроблено програму соціально-психологічної їх підготовки, спрямовану на формування даної толерантності. Наведено результати її еспериментального впровадження.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.235 + Ч481.421 + Ю959.0-994

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350049 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Скок А. Г. 
Психологічна служба освіти : навч. посіб. для студ. ВНЗ / А. Г. Скок, І. М. Ющенко. - К. : Слово, 2013. - 238 c. - укp.

Висвітлено науково-методологічні засади психологічної служби освіти. Розкрито основні напрямки роботи психолога з дітьми дошкільного, молодшого шкільного, підліткового та юнацького віку. Охарактеризовано роботу практичного психолога освітнього закладу з педагогами. Розглянуто стресостійкість учителя як фактор його професійного дозвілля. Подано інформацію про вирішення соціально-психологічних проблем педагогічного колективу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.03 я73 + Ч314.0 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА776666 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Скок А. Г. 
Комунікативна толерантність викладача вищого навчального закладу / А. Г. Скок // Наука і освіта. - 2007. - № 8/9. - С. 175-178. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності у викладачів ВНЗ. Запропоновано результати емпіричного дослідження в контексті даної проблеми. Розкрито сутність комунікативної толерантності викладача ВНЗ. Доведено важливу роль даного чинника в професійній діяльності викладача.

Освещены социально-психологические условия формирования коммуникационной толерантности преподавателей ВУЗ. Предложены результаты эмпирического исследования по данной проблеме. Раскрыта сущность коммуникативной толерантности преподавателя ВУЗ. Доказана важная роль коммуникационной толерантности в профессиональной деятельности преподавателя.

The article deals with the social - psychological conditions of formation of communication tolerance of teachers of higher educational institutions. Results of empirical research on the given problem are offered. The essence of communicative toleranceof the teacher of a higher educational institution is opened. The important role of communication tolerance in professional work of the teacher is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Скок А. Г. 
Формування толерантності в майбутніх фахівців соціально-педагогічної сфери / А. Г. Скок // Наука і освіта. - 2012. - № 6. - С. 190-193. - Бібліогр.: 6 назв. - укp. - рус.

Розкрито сенс процесу професійної підготовки фахівців соціально-педагогічної сфери. Висвітлено характеристики, особливості емоційної сфери та функціональні обов’язки особистості соціального працівника. Проаналізовано феномен толерантності як системне утворення особистості, установка, активне ставлення та особистісна характеристика. Зосереджено увагу на ранній діагностиці рівня сформованості інтегральних рис особистості майбутнього фахівця соціально-педагогічної сфери. Розглянуто вікові особливості формування інтегральних рис особистості та модель навчання толерантності. Запропоновано практичний блок з формування толерантності з опорою на діяльнісно-орієнтовану технологію. Виділено компоненти структури толерантності: емоційне прийняття, розуміння й співробітництво; та технології формування толерантності: емоційно-орієнтована, когнітивно-орієнтована і діяльнісно-орієнтована. Модель формування толерантності подано у таблиці.

Раскрыт смысл процесса профессиональной подготовки специалистов социально-педагогической сферы. Освещены характеристики, особенности эмоциональной сферы и функциональные обязанности личности социального работника. Проанализирован феномен толерантности как системное образование личности, установка, активное отношение и личностная характеристика. Сосредоточено внимание на ранней диагностике уровня сформированности интегральных черт личности будущего специалиста социально-педагогической сферы. Рассмотрены возрастные особенности формирования интегральных черт личности и модель обучению толерантности. Предложен практический блок формирования толерантности с опорой на деятельностно-ориентированную технологию. Выделены компоненты структуры толерантности: эмоциональное приятие, понимание и сотрудничество; и технологии формирования толерантности: эмоционально-ориентированная, когнитивно-ориентированная и деятельностно-ориентированная. Модель формирования толерантности представлена в таблице.

Explained is the sense of the process of professional training of social and educational spheres. Highlighted are the characteristics, features of the emotional sphere and the individual responsibilities of the social worker. Analyzed is the phenomenon of tolerance as a systemic formation of personality, the installation of an active attitude and personality characteristics. Attention is focused on the early diagnosis of the level of formation of integral features of the future specialist social and educational spheres. Considered is the formation of age-specific integrated model of personality traits and learning tolerance. Proposed is the practical block of formation of tolerance, drawing on the activity-oriented technology. Identified are the components of the structure of tolerance: emotional acceptance, understanding and cooperation, and tolerance formation technology: an emotionally-oriented, cognitive-oriented and action-oriented. The tolerance forming model is presented in the table.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю702.39 + Ю940.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Скок А. Г. 
Комунікативна толерантність викладача вищого навчального закладу / А. Г. Скок // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 34. - С. 79-84. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано соціально-психологічні умови формування комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу, теоретично обгрунтовано методичні засади та результати емпіричного дослідження з цієї проблеми. Розкрито сутність комунікативної толерантності викладача вищого навчального закладу.

Проанализированы социально-психологические условия формирования коммуникативной толерантности у преподавателей высших учебных заведений. Отражены теоретическое обоснование, методические основы и результаты эмпирического исследования по данной проблеме. Раскрыта сущность коммуникативной толерантности преподавателя высшего учебного заведения.

The article is dedicated to the analysis of socio-psychological conditions of higher educational establishments teachers' communicative tolerance formation. The methodical basis and the research results on this problem are theoretically substantiated.The research reveals the essence of higher educational establishments teachers' communicative tolerance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч314 + Ч481.421 + Ю953

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стадниченко А. 
Життєві цикли ставковика озерного і витушки рогової (IBMollusca: Gastropoda: PulmonataD) / А. Стадниченко, А. Скок // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. біол.. - 2011. - Вип. 55. - С. 3-19. - Бібліогр.: 99 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е621.164 + Е621.164.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/б. Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Четверті Сіверянські соціально-психологічні читання : матеріали Всеукр. наук. конф., присвяч. 20-річчю відкриття каф. психології, 13 листоп. 2013 р., Чернігів / ред.: М. А. Скок, А. Г. Скок, В. О. Скребець; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т.Г. Шевченка. - Чернігів, 2013. - 155 c. - укp.

Досліджено вплив політичної соціалізації на сприймання політичної влади. Висвітлено проблему акультурації особистості. Розкрито психологічні особливості допомоги сім'ям, які виховують дитину з особливими потребами. Викладено культурний аспект міжособистісної інтимності. Проаналізовано сучасний стан професійного самовизначення старшокласників з особливими потребами. Розглянуто просторово-динамічний підхід у виокремленні характерологічних особливостей особистості. Визначено роль внутрішнього діалогу в становленні саногенного потенціалу особистості. Розкрито поняття спонтанності як механізм набуття особистісної свободи у розумінні Є. Гротовського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС59430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сучасна молодь у соціально-психологічному вимірі: здобутки чернігівських психологів : монографія / А. Г. Скок, І. Б. Волеваха, С. А. Ворожбит, Т. В. Данильченко, С. П. Дерев'янко; ред.: А. Г. Скок, О. Ю. Дроздов, Т. В. Данильченко; Чернігів. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка. - Чернігів : Десна Поліграф, 2017. - 375 c. - укp.

Вміщено результати теоретико-емпіричних досліджень, проведених у 2000-х рр. співробітниками кафедри загальної, вікової та соціальної психології Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка, що була заснована відомим чернігівським психологом М. А. Скоком. Наведено дані стосовно соціально-психологічних особливостей сучасної вітчизняної молоді, специфіки її політичної, правової та економічної свідомості, проблем соціального благополуччя та адаптації. Розкрито тенденції зміни ціннісних орієнтацій студентської молоді та аспекти психологічної освіти як фактор соціалізації особистості. Охарактеризовано особистість студента в дзеркалі протиріч процесу дорослішання. Розглянуто здібність прийняття рішень як реалізацію здатності людини впливати на хід подій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.101

Шифр НБУВ: ВА814274 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського