Віртуальна довідка Тематичний інтернет-навігатор Наукова електронна бібліотека Автореферати дисертацій Реферативна база даних Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Формат представлення знайдених документів: | повний | стислий |
Пошуковий запит: (<.>A=Симаков В$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2
|
| | | | |
1. |
Губарев В. Ф. Использование систем технического зрения для определения параметров относительного движения космических аппаратов / В. Ф. Губарев, В. П. Боюн, С. В. Мельничук, Н. Н. Сальников, В. А. Симаков, Л. А. Годунок, В. И. Комисаренко, В. Ю. Добровольский, С. В. Деркач, С. А. Матвиенко // Проблемы упр. и информатики. - 2016. - № 6. - С. 103-119. - Библиогр.: 10 назв. - рус.Рассмотрена задача определения параметров относительных положения и ориентации пассивного некооперируемого космического аппарата (КА) относительно активного КА с использованием трехмерной графической модели и данных видеосъемки для целей сближения и стыковки. Предложен метод определения взаимного положения и ориентации на основании сравнения фактического изображения, полученного видеокамерой, с изображениями КА, для которых известны параметры взаимного положения и ориентации. Предложены и рассмотрены три подхода к сравнению изображений. Приведены результаты имитационного моделирования работы метода по определению параметров взаимного положения и ориентации для всех трех подходов сравнения изображений, проанализированы их преимущества и недостатки. Індекс рубрикатора НБУВ: О62-082.51
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
| | | | |
2. |
Симаков В. С. Зміст управління підприємствами електронної комерції як суб'єктами інноваційного підприємництва / В. С. Симаков // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - 3 (ч. 2). - С. 6-14. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.Проаналізовано специфіку управління підприємствами електронної комерції як суб'єктами інноваційного підприємництва. Визначено типи електронної комерції, з'ясовано специфіку управління кожним із них. Існує 6 основних таких типів: бізнес-бізнес (B2B); бізнес-споживач (B2C); споживач-споживач (C2C); споживач-бізнес (C2B); бізнес-адміністрація (B2A); споживач-адміністрація (C2A). До сучасних бізнес-моделей електронної комерції відносять електронний обмін інформацією (Electronis Data Interchange, EDI); електронний рух капіталу (Electronic Funds Transfer, EFS); електронну торгівлю (E-Trade); електронні гроші (E-Cash); електронний маркетинг (E-Marketing); електронний банкінг (E-Banking); електронні страхові послуги (E-Insurance) тощо. Розкрито зміст кожного з видів управління. Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11ф
Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ
|
|
|