Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>A=Симаков В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Губарев В. Ф. 
Использование систем технического зрения для определения параметров относительного движения космических аппаратов / В. Ф. Губарев, В. П. Боюн, С. В. Мельничук, Н. Н. Сальников, В. А. Симаков, Л. А. Годунок, В. И. Комисаренко, В. Ю. Добровольский, С. В. Деркач, С. А. Матвиенко // Проблемы упр. и информатики. - 2016. - № 6. - С. 103-119. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Рассмотрена задача определения параметров относительных положения и ориентации пассивного некооперируемого космического аппарата (КА) относительно активного КА с использованием трехмерной графической модели и данных видеосъемки для целей сближения и стыковки. Предложен метод определения взаимного положения и ориентации на основании сравнения фактического изображения, полученного видеокамерой, с изображениями КА, для которых известны параметры взаимного положения и ориентации. Предложены и рассмотрены три подхода к сравнению изображений. Приведены результаты имитационного моделирования работы метода по определению параметров взаимного положения и ориентации для всех трех подходов сравнения изображений, проанализированы их преимущества и недостатки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О62-082.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26990 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Симаков В. С. 
Зміст управління підприємствами електронної комерції як суб'єктами інноваційного підприємництва / В. С. Симаков // Держава та регіони. Сер. Економіка та підприємництво. - 2020. - 3 (ч. 2). - С. 6-14. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Проаналізовано специфіку управління підприємствами електронної комерції як суб'єктами інноваційного підприємництва. Визначено типи електронної комерції, з'ясовано специфіку управління кожним із них. Існує 6 основних таких типів: бізнес-бізнес (B2B); бізнес-споживач (B2C); споживач-споживач (C2C); споживач-бізнес (C2B); бізнес-адміністрація (B2A); споживач-адміністрація (C2A). До сучасних бізнес-моделей електронної комерції відносять електронний обмін інформацією (Electronis Data Interchange, EDI); електронний рух капіталу (Electronic Funds Transfer, EFS); електронну торгівлю (E-Trade); електронні гроші (E-Cash); електронний маркетинг (E-Marketing); електронний банкінг (E-Banking); електронні страхові послуги (E-Insurance) тощо. Розкрито зміст кожного з видів управління.


Індекс рубрикатора НБУВ: У542.11ф

Шифр НБУВ: Ж23244/екон. та підпр. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського