Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (5)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Серьожникова Р$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Серьожникова Р. К. 
Основи психології та педагогіки : Навч.-метод. посіб.: Для студ. усіх спец. / Р. К. Серьожникова, Н. Д. Пархоменко, Л. С. Яковицька; Донец. нац. техн. ун-т. - Донецьк : ВАТ "УкрНТЭК", 2002. - 260 c. - укp. - рус.

Рассмотрены психологические закономерности профессионального мастерства, а также особенности психолого-педагогической организации трудового коллектива. Охарактеризован специалист как субъект деятельности и познания, освещена роль эмоций в мотивации и регуляции его деятельности. Освещены методические основы психологии и педагогики, а также их место в системе наук. Охарактеризована психология взаимодействия руководителя с подчиненным.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я73 + Ч314я73

Шифр НБУВ: ВА633492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Серьожникова Р. К. 
Майбутній педагог в просторі творчого розвитку : Моногр. / Р. К. Серьожникова. - Донецьк : Норд-Прес, 2006. - 471 c. - Бібліогр.: с. 407-441. - укp.

Проаналізовано проблему визначення сутності та специфіки творчого педагогічного потенціалу (ТПП) особистості майбутнього викладача, який розглядається як суттєва складова його професійного становлення у процесі психолого-педагогічної підготовки в університеті. Висвітлено технологію формування ТПП у процесі професійної підготовки студента - майбутнього педагога. Показано місце педагогічних майстерності та менталітету у структурі педагогічної творчості.

Проанализирована проблема определения сущности и специфики творческого педагогического потенциала (ТПП) личности будущего преподавателя, который рассматривается как существенная слагаемая его профессионального становления в процессе психолого-педагогической подготовки в университете. Освещена технология формирования ТПП при профессиональной подготовке студента - будущего педагога. Показано место педагогический мастерства и менталитета в структуре педагогического творчества.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА677510 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Серьожникова Р. К. 
Творчий педагогічний потенціал майбутнього викладача економіки: теорія і практика професійної підготовки в університеті непедагогічного профілю : монографія / Р. К. Серьожникова; Держ. вищ. навч. закл. "Донец. нац. техн. ун-т". - Донецьк, 2009. - 234 c. - Бібліогр.: с. 204-232. - укp.

Висвітлено науково-теоретичні засади дослідження професійно педагогічної підготовки майбутнього викладача економіки в університеті непедагогічного профілю, проаналізовано її сучасний стан і напрямки розвитку за умов соціально-економічних змін в Україні. Висвітлено зарубіжний і вітчизняний досвід організації професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача економіки та становлення системи ступеневої професійної освіти. Розглянуто методологічні засади, концептуальну модель, умови та технологію формування творчого потенціалу майбутнього викладача економіки у процесі професійної підготовки в університеті непедагогічного профілю.

Освещены научно-теоретические основы исследования профессиональной педагогической подготовки будущего преподавателя экономики в университете непедагогического профиля, проанализировано ее современное состояние и направления развития в условиях социально-экономических изменений в Украине. Освещен зарубежный и отечественный опыт организации профессионально-педагогической подготовки будущего преподавателя экономики и становления системы степеневого профессионального образования. Рассмотрены методологические основы, концептуальная модель, условия и технология формирования творческого потенциала будущего преподавателя экономики в процессе профессиональной подготовки в университете непедагогического профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715433 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Серьожникова Р. К. 
Формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача у процесі професійної підготовки в університеті : автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Р. К. Серьожникова; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2009. - 48 c. - укp.

Визначено особистісно-ціннісну концепцію, яка орієнтована на індивідуально-креативний розвиток особистості в контексті рефлексивно-гуманістичного підходу та віддзеркалює проблему професійно-педагогічної підготовки у трьох взаємопроникаючих площинах, зокрема, у площині творчого розвитку особистості студента (індивідуально-креативний аспект), у площині ставлення майбутнього фахівця до педагогічної діяльності (мотиваційно-ціннісний аспект) й у площині суб'єктної активності (рефлексно-інноваційний аспект), що обумовлюють розробку концептуально-теоретичної моделі формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача економіки через ціннісну й операційну сфери - у перетворювальній діяльності особистості (самокреативність: копіювання - творче наслідування - наслідувальна творчість) та особистості студента - майбутнього фахівця, яка перетворює сама себе (професійна самоактуалізація: типовість - технологічна творчість - майстерність) на засадах суб'єктноутворюваності та педагогічної рефлексії, що проявляється у професійно-творчій позиції студента - майбутнього викладача економіки, динамічна траекторія якої характеризується компонентами - мотиваційно-ціннісний, креативний, рефлексивний та критеріями - професійно-педагогічне самовизначення, орієнтація на творчу професійно-педагогічну самореалізацію, самооцінка прояву педагогічної творчості, векторне моделювання показників яких представлено у "Матриці професійної актуалізації студента - майбутнього викладача економіки".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + У.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Серьожникова Р. К. 
Аналіз тенденцій професійно-гуманітарної підготовки майбутнього інженера у зарубіжному досвіді / Р. К. Серьожникова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 116-123. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто особливості ставлення до гуманітарної освіти в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів у технічному університеті як України, так і зарубіжних країнах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р3

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Серьожникова Р. К. 
Бінарна професійно-педагогічна освіта як передумова формування творчого педагогічного потенціалу майбутнього викладача / Р. К. Серьожникова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 7. - С. 64-73. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглягуто напрям удосконалення системи професійно-педагогічної підготовки майбутнього викладача економіки в університеті непедагогічного профілю - бінарна професійно-педагогічна освіта як середовище життєтворчості суб'єктів, яке є передумовою формування їх творчого педагогічного потенціалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Серьожникова Р. К. 
Механізм актуалізації творчого професійного потенціалу майбутнього інженера / Р. К. Серьожникова // Ноосфера і цивілізація. - 2011. - Вип. 10/11. - С. 143-147. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто організаційний аспект механізму актуалізації творчого професійного потенціалу майбутнього інженера за умов креативного середовища, що реалізується через стадії: орієнтовано-професійна, навчально-освітня, професійно-практична та професійно-творча.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Серьожникова Р. К. 
Особистісно-ціннісний підхід до розвиваючої освіти у вищій школі / Р. К. Серьожникова // Ноосфера і цивілізація. - 2010. - Вип. 8/9. - С. 170-175. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особистісно-ціннісну концепцію, що орієнтована на творчий розвиток особистості й відображає проблему професійної підготовки у трьох взаємопроникаючих площинах: у площині творчого розвитку особистості студента (індивідуально-креативний аспект), у площині ставлення майбутнього фахівця до професійної діяльності (мотиваційно-ціннісний аспект) й у площині суб'єктної активності (рефлексивно-інноваційний аспект), що визначає можливість розглядати механізм формування творчого потенціалу майбутнього фахівця через операційну і ціннісну сфери.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бондарева Г. І. 
Психолого-педагогічні засади виховання соціальної уcталеності або стійкої поведінки старшокласників / Г. І. Бондарева, Р. К. Серьожникова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2010. - Вип. 8. - С. 197-206. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Зроблено стислий огляд досліджень з визначення та наукового обгрунтування сутності поняття, структури та ознак соціальної усталеності особистості старшокласника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.0 + Ю983.402.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Серьожникова Р. К. 
Актуалізація творчого потенціалу особистості як результат суб'єктної активності майбутнього викладача / Р. К. Серьожникова // Наука і освіта. - 2010. - № 2. - С. 119-123. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено сутність і системоутворювальну роль суб'єктності у творчому професійному потенціалу як якості особистості в контексті підготовки студентів магістратури до педагогічної діяльності через осмислення поняття "професійна самоактуалізація", якісними характеристиками якої є: усвідомлення, переосмислення, активність. Розглянуто суб'єктність як сукупність відповідних суб'єктних механізмів психічної активності: самозапитування, самооцінювання, самопокладання, самопотенціювання, самовизначення, самоактуалізації як потенціалу особистсості, від розкриття якого залежить шлях до професійної майстерності. Професійна підготовка інтерпретується як самостановлення студента, в динаміці якого виокремлено три фази: передстановлення, самостановлення, співстановлення, реалізація можливостей індивіда в професійно-педагогічній діяльності та суб'єктної активності. Вміщено схему структури професійної самоактуалізації майбутнього викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ч489.511.328

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Серьожникова Р. К. 
Семінарське заняття як інтегральна форма організації самостійної навчальної діяльності студентів / Р. К. Серьожникова // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 108-110. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості семінарського заняття та його функції в організації самостійної навчальної діяльності студентів.

Рассмотрены особенности семинарского занятия и его функции в организации самостоятельной учебной деятельности студентов.

This article analyzes the peculiarities of a seminar class and it's function in the organisation of the independent study activity of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.261

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського