Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=Сергеєва О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Сергеєва О. Ю. 
Порівняльний аналіз номенклатур монокомпонентних гомеопатичних лікарських засобів різних країн світу / О. Ю. Сергеєва, С. О. Тихонова, О. І. Тихонов // Вісн. фармації. - 2007. - № 3. - С. 43-46. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Вперше проведено порівняльний аналіз номенклатур гомеопатичних монокомпонентних препаратів, що застосовуються у США та країнах Європи. Визначено їх особливості та східні риси. На підставі вивчених теоретичних засад та емпіричних даних розроблено та науково обгрунтовано напрямки створення єдиної Української номенклатури гомеопатичних лікарських засобів як одного з важливих організаційних аспектів удосконалення та впорядкування їх вітчизняного ринку.

Впервые проведен сравнительный анализ номенклатур гомеопатических монокомпонентных препаратов, которые применяются в США и странах Европы. Определены их особенности и сходные черты. На основании изученных теоретических основ и эмпирических данных разработаны и научно обоснованы направления создания Украинской номенклатуры гомеопатических лекарственных средств как одного из важнейших организационных аспектов усовершенствования и упорядочивания отечественного рынка этих препаратов.

The comparative analysis of nomenclatures of mono-component homeopathic remedies, which are used in the countries of Europe and the USA, has been conducted for the first time. Their peculiarities and similar features have been determined. On the basisof the theoretical principles and empiric data the directions for developing the Ukrainian nomenclature of homoeopathic medications as one of the most important organizational aspects for improving and arranging the domestic market of these medications have been developed and scientifically grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р359.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14678 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сергеєва О. Ю. 
Розробка методики стандартизації комплексного гомеопатичного препарату протиалергійної дії та дослідження його стабільності в процесі зберігання / О. Ю. Сергеєва, С. О. Тихонова // Запорож. мед. журн. - 2009. - 11, № 1. - С. 99-101. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Разработаны методики стандартизации оригинального комплексного гомеопатического препарата гранул "Аллергин". Изучены данные о стабильности препарата "Аллергин" в течение 5 лет и установлен срок годности препарата в течение 5 лет. Полученные данные приняты за основу при разработке аналитической нормативной документации на комплексный гомеопатический препарат "Аллергин".


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.72 + Р282.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16789 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сергеєва О. Ю. 
Створення та дослідження гомеопатичного комплексного засобу протиалергійної дії у формі гранул : автореф. дис... канд. фармац. наук : 15.00.01 / О. Ю. Сергеєва; Нац. фармац. ун-т. - Х., 2009. - 22 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р281.7/9"Алергін" + Р281.72 + Л663.350.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА365065 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сергеєва О. 
Науковий тезаурус проблеми освіти дорослих: теоретичний аналіз / О. Сергеєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2011. - № 2. - С. 16-24. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Проаналізовано базові теоретичні поняття дослідження проблеми освіти дорослих. Висвітлено різноманітні погляди на явище освіти дорослих в цілому, а також проаналізовано поняття, які є основою дослідження: "дорослий учень", "освіта дорослих", "освіта впродовж життя". Визначено передумови та цілі освіти дорослих. Встановлено, що період зрілості не можливо розбити чітко на певні вікові періоди з причини індивідуального розвитку кожної конкретної особистості, змін її мислення, поведінки, фізичних параметрів.

Проанализированы основные теоретические понятия исследования проблемы взрослых. Определены различные взгляды на явление образования взрослых в целом, а также проанализированы понятия, которые являются основой исследования: "взрослый ученик", "образование взрослых", "образование в течение жизни". Определены предпосылки и цели образования взрослых. Установлено, что период зрелости невозможно разбить четко на определенные возрастные периоды по причине индивидуального развития каждой конкретной личности,изменений его мышления, поведения, физических параметров.

The basic theoretical concepts of research problems of adults. Identified a variety of perspectives on the phenomenon of adult education in general, as well as analysis concepts that are the basis of the research: "adult student", "adult education", "education for life." The preconditions and purposes of adult education. It is established that the period of maturity can not be clearly divided into certain age periods because the individual development of each specific individual, change his thinking,behavior and physical parameters.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.21 в4

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сергеєва О. С. 
Основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 3/4. - С. 36-38. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено основні тенденції освіти дорослих в освітній політиці ЄС. Виокремлено проблему мовного режиму ЄС, яка на сьогодні є окремим пріоритетним напрямом його діяльності. Зазначено, що андрагоги країн ЄС приділяють велику увагу полікультурності освіти дорослих і розвиткові освіти впродовж життя відповідно до національного менталітету та культурних особливостей країн - членів європейської спільноти. Окреслено роль прийнятих офіційних документів як основи та аргументу європейської інтеграції. Зосереджено увагу на трьох основних етапах історичного розвитку пріоритетних тенденцій освіти дорослих в освітній політиці ЄС, що напряму пов’язані з ними. А саме: наслідки Римського договору (1957 р.) стосовно розвитку освіти дорослих; програма дій 1976 р. щодо розвитку освіти дорослих і прогресивні тенденції в освітній політиці ЄС відповідно до Єдиного Європейського Акту (1986 р.); Лісабонська стратегія 2000 р. щодо розвитку освіти дорослих, яка зазначила важливість посилення географічної мобільності європейців і покращання вивчення іноземних мов. Констатовано, що глобальними тенденціями розвитку європейського освітнього простору стають прагнення до демократичної системи освіти, тобто доступність освіти для всього населення; зростання ринку освітніх послуг; розширення мережі освіти дорослих і зміна соціального статусу людей, які здобувають освіту; пріоритетність фінансування освітніх програм для дорослих; підвищений інтерес до особливостей розкриття здібностей дорослих учнів.

Определены основные тенденции образования взрослых в образовательной политике ЕС. Выделена проблема языкового режима ЕС, которая на сегодня является отдельным приоритетным направлением его деятельности. Указано, что андрагоги стран ЕС уделяют большое внимание поликультурности образования взрослых и развитию образования на протяжении жизни согласно национального менталитета и культурных особенностей стран - членов европейского сообщества. Определена роль принятых официальных документов как основы и аргумента европейской интеграции. Сосредоточено внимание на трех основных этапах исторического развития приоритетных тенденций образования взрослых в образовательной политике ЕС, напрямую связанные с ними. А именно: последствия Римского договора (1957 г.) по развитию образования взрослых; программа действий 1976 г. о развитии образования взрослых и прогрессивные тенденции в образовательной политике ЕС в соответствии с Единым Европейским Актом (1986 г.); Лиссабонская стратегия 2000 г. относительно развития образования взрослых, которая отметила важность усиления географической мобильности европейцев и улучшения изучения иностранных языков. Констатировано, что глобальными тенденциями развития европейского образовательного пространства становятся стремление к демократической системе образования, то есть доступность образования для всего населения; рост рынка образовательных услуг; расширение сети образования взрослых и изменение социального статуса людей, получающих образование; приоритетность финансирования образовательных программ для взрослых; повышенный интерес к особенностям раскрытия способностей взрослых учеников.

The article is devoted to the definition of the main trends of adult education in the educational policy of the European Union. It outlines the role of official documents adopted as the basis of argument and European integration and the development ofadult education as a phenomenon of the educational policy of the European Union; the periods of educational policy of the European Union in general and adult education in particular are listed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сергеєва О. 
Історичний аспект розвитку Конституції України: її значення і надбання / О. Сергеєва // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 34. - С. 663-667. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х809(4УКР)1-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Сергеєва О. С. 
Законодавче забезпечення освіти дорослих в Україні: використання досвіду освітньої політики ЄС / О. С. Сергеєва // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2013. - № 1/2. - С. 116-118. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Виділено три основні етапи розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейсько Союзу, простежено позитивну динаміку у цій галузі, яка є основним орієнтиром для проведення освітньої політики в галузі освіти дорослих в Україні. На прикладі поетапного прийняття ряду державних документів в освітній політиці Європейського Союзу у галузі освіти дорослих та освіти впродовж усього життя висвітлено шляхи подолання недоліків у нормативно-законодавчій сфері забезпечення освіти дорослих в Україні. Відзначено суттєві лакуни в законодавчій базі, що стосується неформальної освіти та самоосвіти дорослих (інформальна освіта).

Выделены основные этапы развития образования взрослых в образовательной политике Европейского союза, отмечена положительная динамика в этой области, являющаяся основным ориентиром для проведения образовательной политики в области образования взрослых в Украине. На примере поэтапного принятия ряда государственных документов в образовательной политике Европейского Союза в области образования взрослых и образования на протяжении всей жизни освещены пути преодоления недостатков в нормативно-законодательной сфере обеспечения образования взрослых в Украине. Отмечены существенные пробелы в законодательной базе, касающейся неформального образования и самообразования взрослых (информальное образование).

The article highlights the ways of overcoming shortcomings in the law provided adult education in Ukraine through showing the gradual adoption of a number of public documents in the field of adult education and lifelong education. The article demonstrates problems caused by certain gaps in contemporary educational policy according to adult education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4Укр) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сергеєва О. С. 
Пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. С. Сергеєва; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ, 2014. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему розвитку освіти дорослих в освітній політиці ЄС. Розкрито сутність і зміст базових понять дослідження. Проаналізовано умови та напрями розвитку освіти дорослих в освітній політиці ЄС. Здійснено періодизацію та обгрунтовано періоди розвитку освіти дорослих в освітній політиці ЄС. Окреслено форми спільних загальноєвропейських підходів до вибору шляхів розвитку освіти дорослих як феномену освітньої політики ЄС (1957 - 1975). Проаналізовано наслідки розроблення програми дій ЄС в галузі освіти дорослих (1976 - 1997). Відстежено зміни в політиці ЄС як реакцію на нові виклики глобалізаційних процесів (1997 - 2014). Узагальнено пріоритетні тенденції розвитку сучасної освіти дорослих у ЄС. Проаналізовано основні напрями розвитку освіти дорослих та її нормативно-правового забезпечення. Окреслено перспективні напрями використання досвіду освітньої політики ЄС в галузі освіти дорослих в Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сергеєва О. С. 
Освітня політика Європейського Союзу в галузі освіти дорослих: чинники впливу / О. С. Сергеєва // Пед. процес: теорія і практика : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 2. - С. 159-167. - Бібліогр.: 11 назв - укp.

Висвітлено проблеми освіти дорослих в освітній політиці ЄС та можливі шляхи їх вирішення. Розглянуто важливі чинники та передумови перетворень і реформ у галузі освіти дорослих в освітній політиці ЄС, а також вказано деякі з основних урядових документів, що безпосередньо вплинули на розвиток освіти дорослих у країнах Євросоюзу. Зафіксовано, що на сьогодні у рамках Європейського Союзу розробляються стандартизовані вимірювачі національних статистик освіти, уніфікується педагогічна термінологія, розробляються програми співробітництва з підготовки спеціалістів в галузі новітніх технологій та освіти. Надано оцінку й іншим тенденціям сучасної системи освіти: зближення різних освітніх ланок, управління освітою та його фінансування. З’ясовано, що контури трансформації освітньої та навчальної систем Європейського Союзу окреслені та вимагають просування в напрямку суспільства на основі знань у контексті глобального економічного змагання.

Освещены проблемы образования взрослых в образовательной политике ЕС и возможные пути их решения. Рассмотрены важные факторы и предпосылки преобразований и реформ в области образования взрослых в образовательной политике ЕС, а также указаны некоторые из правительственных документов, которые непосредственно повлияли на развитие образования взрослых в странах Евросоюза. Зафиксировано, что в настоящее время в рамках ЕС разрабатываются стандартизованые измерители национальной статистики образования, унифицируется педагогическая терминология, разрабатываются программы сотрудничества по подготовке специалистов в сфере новейших технологий и образования. Дана оценка и другим тенденциям современной системы образования: сближение разного образовательного звена, управление образованием и его финансирование. Выснено, что черты трансформации образовательной и учебной систем ЕС очерчены и нуждаются в продвижении в развитии общества на основе знаний в контексте глобального экономического соревнования.

Lit problems of adult education in the educational policy of the European Union and their possible solutions. Considered important factors and prerequisites for change and reform in the field of adult education in the educational policy of the European Union, as well as some of the stated government documents that directly influenced the development of adult education in the European Union. Recorded that are currently within the Highest European Union developed standartizovanye meters national education statistics, unified pedagogical terminology, developed the program's co-operation with training in the field of new technologies and education. Posted assessment and other trends svoremennoy education system: the convergence of different educational level, education management and financing. Vysnilos that features the transformation of the educational and training system of the European Union and the need outlined in promoting the development of knowledge-based society in the context of global economic competition.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Сергеєва О. С. 
Толерантність у європейській освіті дорослих / О. С. Сергеєва // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 5. - С. 183-187. - Бібліогр.: 4 назви - укp. - англ.

Визначено роль виховання в освіті дорослих як заключній і важливій етап освіти впродовж життя. Підкреслено важливість толерантної схеми побудови відносин між суб’єктом та об’єктом освітнього процесу, зазначено умови розвитку сучасної освіти дорослих та її місце в освітній політиці європейських держав. Акцентовано увагу на понятті "глобальний ринок освітніх послуг" як якісно новому процесі, що проявляється в розвитку міжнародних зв’язків у сфері підготовки кадрів XXI ст. Висунуто пропозиції запозичення кращих форм європейської освіти, які сприятимуть формуванню єдиного європейського простору, європейської ментальності та європейської громадянськості поряд із громадянськістю національною. Оцінено універсалізацію та стандартизацію європейських знань, які надають молоді різних націй та народів усвідомлення її належності до єдиної європейської культури.

Определена роль воспитания в образовании взрослых как заключительном и важном етапе образования в течение жизни. Подчеркнуто важность толерантной схемы построения отношений между субъектом и объектом образовательного процесса, указанны условия развития современного образования взрослых и его место в образовательной политике европейских государств. Акцентировано внимание на понятии "глобальный рынок образовательных услуг" как качественно новый процесс, который реализируется в развитии международных связей в области подготовки кадров. Выдвинуты предложения заимствования лучших форм европейского образования, которые будут способствовать формированию единого европейского пространства, европейской ментальности и европейской гражданственности рядом с гражданственностью национальной.

The article is devoted to outlining the role of education in adult education as a final and important unit of life-long education; the article highlights the importance of tolerant organisation of relations between the subject and the object of an educational process; conditions of modern adult education and its place in the educational policy of the European countries are mentioned.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сергеєва О. С. 
Аналіз пріоритетних тенденцій розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу / О. С. Сергеєва // Пед. процес: теорія і практика. - 2013. - Вип. 4. - С. 179-185. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - укp. - англ.

Висвітлено пріоритетні тенденції розвитку освіти дорослих в освітній політиці Європейського Союзу: демократизація, інтеграція, гуманізація, гармонізація освіти дорослих; забезпечення безперервності освіти (освіта впродовж життя); гарантування доступності освіти дорослих для різних верств населення у дорослому віці; уніфікація різних освітніх ланок системи освіти дорослих; модернізація змісту освіти дорослих; комп’ютеризація та інформатизація освіти дорослих; пристосування системи освіти дорослих до сучасних вимог глобалізаційного європейського суспільства забезпечення мобільності та обміну фахівцями, їх конкурентоспроможності та відповідності до вимог ринку праці; посилення зв’язків між виробництвом, системою освіти дорослих, науковими дослідженнями та суспільства в цілому; розвиток духу підприємництва як мотивації до здобуття освіти у дорослому віці; інтенсифікація вивчення іноземних мов; посилення європейського співробітництва як між студентами, так і між спеціалістами-андрагогами; процес орієнтації суспільства на розвиток громадянськості, покращення якості життя, інтерактивне проектування та широкий обмін інформацією, що також виступає чинником впливу на розвиток освіти дорослих; глобальна орієнтація всього суспільства на освіту дорослих як повноправну та визначальну частину освіти впродовж життя.

Освещены приоритетные тенденции развития образования взрослых в образовательной политике ЕС. Рассмотрены основные европейские тенденции развития образования взрослых второй половины XX – начале XXI в. и периоды преобразований в этой отрасли в течение исследуемого этапа: демократизация, интеграция, гуманизация, гармонизация образования взрослых; обеспечение непрерывности образования (образование в течение жизни); обеспечение доступности образования взрослых для разных слоев населения во взрослом возрасте; унификация различных образовательных звеньев системы образования взрослых; модернизация содержания образования взрослых; компьютеризация и информатизация образования взрослых; приспособление системы образования взрослых с современными требованиями глобализационного европейского общества обеспечения мобильности и обмена специалистами, их конкурентоспособности и соответствия требованиям рынка труда; усиление связей между производством, системой образования взрослых, научными исследованиями и общества в целом; развитие духа предпринимательства как мотивации к получению образования во взрослом возрасте; интенсификация изучения иностранных языков; усиление европейского сотрудничества как между студентами, так и между специалистами-андрагогамы; процесс ориентации общества на развитие гражданственности, улучшение качества жизни, интерактивное проектирование и широкий обмен информацией, также выступает фактором влияния на развитие образования взрослых; глобальная ориентация всего общества на образование взрослых как полноправную и определяющую часть образования в течение жизни.

Article highlights the priority tendencies of adult education in the educational policy of the European Union. This article discusses the major European tendencies in the development of adult education in the late twentieth – the beginning of the twenty-first century and periods of transformation in this field for the selected period.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4/8)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72083 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Вишневська Л. І. 
Гомеопатична фармація і медицина. Глосарій термінів та визначень = Гомеопатическая фармация и медицина. Глоссарий терминов и определений : навч. посіб. для студентів ВНЗ / Л. І. Вишневська, О. Ю. Сергеєва, С. В. Олійник; ред.: Л. І. Вишневська; Нац. фармацевт. ун-т. - Харків : Оригінал, 2017. - 337, [2] c. - Бібліогр.: с. 334-[338] - укp. - рус.

Узагальнено та систематизовано інформацію про терміни та поняття, термінологічні словосполучення та визначення, що використовуються в гомеопатичній фармації та медицині, з метою формування єдиних підходів до цієї сфери фармацевтичної діяльності та забезпечення сумісності наукової інформації на різних рівнях управління фармацією. Наведені терміни та поняття зібрано з різних джерел: словників, енциклопедій, підручників, інтернет-порталів, законодавчих актів та інших нормативних документів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р359.181 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА830245 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського