Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сергеєва В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Представлено документи з 1 до 2

      
Категорія:    
1.

Сергеєва В. 
Проблеми професійної підготовки фахівців до роботи з дітьми із порушеннями психофізичного розвитку / В. Сергеєва, І. Кузава // Пед. пошук. - 2007. - № 2. - С. 63-66. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Визначено фактори, які потребують підготовки спеціалістів-дефектологів в Україні. Проаналізовано результати дослідження існуючої практики формування художньо-естетичних інтересів в учнів початкових класів спеціальної школи інтенсивної педагогічної корекції. Розкрито напрями та методи проведеного дослідження. Акцентовано увагу на ступені готовності роботи вчителів з дітьми з затримкою психічного розвитку. Обгрунтовано висновок щодо якості корекційного навчання на сучасному етапі. Запропоновано шляхи покращання підготовки фахівців для роботи з дітьми, які мають психофізичні вади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.7 + Ч435.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сергеєва В. Ф. 
До питання формування іміджу сучасного дошкільного навчального закладу / В. Ф. Сергеєва // Пед. пошук. - 2011. - № 4. - С. 17-21. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Порушено актуальну проблему створення іміджу сучасного дошкільного навчального закладу (ДНЗ). Розглянуто поняття “імідж”, “паблік рілейшнз”, “імідж дошкільного навчального закладу”. Виокремлено фактори, які сприяють створенню позитивного іміджу ДНЗ. З використанням управлінського підходу виокремлено та охарактеризовано ланки формування іміджу ДНЗ: особистість, репутація, сутність. Визначено фактори та умови, що сприяють формуванню позитивного іміджу ДНЗ. Зроблено висновок, що імідж ДНЗ має бути соціально спрямованим, демократичним, що репрезентує дитячий садок як заклад, головне завдання якого полягає у вихованні всебічно розвиненої, соціально компетентної особистості.

Затронута актуальная проблема создания имиджа современного дошкольного учебного заведения (ДУЗ). Рассмотрено понятие “имидж”, “паблик рилейшнз”, “имидж дошкольного учебного заведения”. Выделены факторы, которые способствуют созданию позитивного имиджа ДУЗ. С использованием управленческого подхода отмечены и охарактеризованы звенья формирования имиджа ДУЗ: личность, репутация, сущность. Определены факторы и условия, которые способствуют формированию позитивного имиджа ДУЗ. Сделан вывод, что имидж ДУЗ должен быть социально направленным, демократическим, что характеризует детский сад как заведение, главное задание которого заключается в воспитании всесторонне развитой, социально компетентной личности.

The issue of the day of producing an image of modern preschool educational establishment is affected. A concept “image” is considered, “Public relations”, “image of preschool educational establishment”. Factors which are instrumental in producing a positive image of modern preschool educational establishment are selected. With the use of administrative approach marked and described links of forming of image of modern preschool educational establishment: personality, reputation, essence. Factors and terms which are instrumental in forming of positive image of modern preschool educational establishment are certain. A conclusion is done, that an image of modern preschool educational establishment must be socially directed, democratic, that characterizes child’s garden as establishment the main task of which consists in education of the comprehensively developed, socially competent personality.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського