Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (8)
Пошуковий запит: (<.>A=Семченко О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Семченко О.  
Структурно-функціональний аналіз у дослідженні засобів масової комунікації / О. Семченко // Наук. зап. Ін-ту політ. і етнонац. дослідж. - 2003. - Вип. 22. - С. 223-233. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + Ф018 + Ч62в66

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69635 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Семченко О. А. 
Засоби масової комунікації у виробничому процесі: вибори Президента України 1999 року : автореф. дис... канд. політ. наук / О. А. Семченко; Львів. нац. ун-т ім. І.Франка. - Л., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено роль, функції, тенденції та особливості використання засобів масової комунікації (ЗМК) у президентській виборчій кампанії 1999 р. й умови, принципи, форми діяльності основних ЗМК у виборчому процесі в Україні. Визначено концептуальні та методологічні засади дослідження діяльності ЗМК, розроблені у вітчизняній і зарубіжній комунікативістиці. Обгрунтовано пропозиції щодо вдосконалення та розвитку наявних концепцій масової комунікації, зокрема в аспекті теоретичної та емпіричної інтерпретації понять "засоби масової комунікації", "масова комунікація". Виявлено основні компоненти та типи ЗМК, задіяні у виборчій кампанії 1999 р. Визначнено головні проблемні аспекти в діяльності українських ЗМК. Сформульовано рекомендації щодо їх усунення й оптимізації діяльності ЗМК. Наведено пропозиції стосовно поліпшення можливостей участі й умов використання ЗМК у виборчому процесі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + Ф3(4УКР)64 + С5*676

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356914 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Семченко О. В. 
Ціннісний вимір функціонування груп політичних інтересів в Україні : Автореф. дис... канд. політ. наук / О. В. Семченко; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Проаналізовано ціннісний вимір діяльності груп політичних інтересів в Україні. Структуровано теорію груп інтересів як методологічну базу дослідження зазначеної проблеми. Визначено особливості становлення теорії, засади її сучасного формування, напрямки подальшого розвитку. З'ясовано основні напрямки теоретичного аналізу ціннісного підгрунтя діяльності груп політичних інтересів. Висвітлено методологічні підходи до ціннісного виміру діяльності груп даних інтересів. Розкрито теоретичний зміст понять "ефективний доступ", "ефективна діяльність" і "ефективне функціонування групи інтересів". Запропоновано визначення понять "діяльність груп політичних інтересів", "група, що зазначає впливу". Виокремлено та проаналізовано функції, типи та специфіку діяльності груп інтересів. Визначено місце та роль таких груп у політичному процесі та вплив ціннісних орієнтацій членів груп на характер їх функціонування. Показано основні форми діяльності груп інтересів та їх ефективність, розглянуто й охарактеризовано ціннісний аспект активізації цих груп. Досліджено стан, значення, тенденції розвитку груп політичних інтересів в Україні. З'ясовано можливості та перспективи їх діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350271 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Семченко О. В. 
Ціннісне підгрунтя діяльності груп політичних інтересів: напрями теоретичного осмислення / О. В. Семченко // Вісн. Держ. акад. керів. кадрів культури і мистец.. - 2006. - № 1. - С. 127-132. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розкрито сутність економіко-детерміністського бачення ціннісного підгрунтя політичної діяльності груп інтересів. Вивчено соціологічні підходи до ціннісної ідентифікації групової активності у політиці. Розглянуто особливості політико-культурної інтерпретації ціннісної реальності групового відстоювання політичних інтересів. Наведено погляди сучасних російських соціологів та аналітиків щодо ціннісної складової мотивації політичних груп інтересів. Доведено необхідність створення інтегрованої міждисциплінарної методології та методики, результатом застосування яких були б відповіді на питання: у який спосіб співвідносяться базовий ціннісний рівень суспільства та ціннісні системи окремих груп, їх загальносоціальні та політичні цінності; як впливає етноментальний компонент на ціннісну систему груп інтересів у сучасній Україні.

Раскрыта сущность экономико-детерминисткого видения ценностных основ политической деятельности групп интересов. Изучены социологические подходы к ценностной идентификации групповой активности в политике. Рассмотрены особенности политико-культурной интерпретации ценностной реальности группового отстаивания политических интересов. Приведены взгляды современных российский социологов и аналитиков на ценностную составляющую мотивации политических групп интересов. Доказана необходимость создания интегрированной междисциплинарной методологии и методики, результатом применения которых были бы ответы на следующие вопросы: каким образом соотносятся базовый ценностный уровень общества и ценностные системы отдельных групп, их общесоциальные и политические ценности; как влияет этноментальный компонент на ценностную систему групп интересов Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф052 + С5*666

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22799 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Семченко О. А. 
Імідж держави як чинник інформаційно-комунікаційного забезпечення політичної модернізації : автореф. дис. ... д-ра політ. наук : 23.00.02 / О. А. Семченко; Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара. - Дніпропетровськ, 2014. - 33 c. - укp.

Розвинуто понятійний апарат дослідження іміджу держави. Здійснено системний аналіз основних складових поняття "імідж держави" та порівняно його з поняттями "імідж країни", "міжнародний імідж", "політичний імідж державної влади". Виявлено сутність, структуру, умови формування та функції іміджу держави. Зроблено аналітичний огляд наукових праць зарубіжних і вітчизняних вчених, присвячених стану досліджень зазначеної проблематики в сучасній політичній науці. Визначено та проаналізовано найбільш поширені теоретико-методологічні підходи до дослідження іміджу держави. Виявлено та досліджено основні питання інформаційно-комунікаційного забезпечення політичної модернізації України, що вимагають рішення: недостатній рівень інформування суспільства про проведені реформи та негативний, як внутрішній, так і зовнішній імідж Української держави. У результаті дослідження національного брендинга обгрунтовано концептуальні пропозиції та рекомендації організаційного характеру щодо подальших напрямів наукового дослідження та практичного впровадження національного брендингу. Виявлено фактори формування зовнішнього іміджу України, досліджено певні розбіжності та взаємозв'язки між "внутрішнім" і "зовнішнім" сприйняттям іміджу України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф024 + Ф055.1 + Ф3(4УКР)1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА451365 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського