Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>A=Сейдаметова С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Сейдаметова С.  
Методика навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / С. Сейдаметова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Розроблено методику навчання інформатики учнів шкіл з кримськотатарською мовою навчання. Проаналізовано сучасні методичні підходи та показано, що вчителі інформатики, які працюють у кримськотатарських школах, не мають посібників і навчально-методичних вказівок стосовно інформатики на кримськотатарській мові та під час навчання даної дисципліни використовують загальноприйняті методики, які не дають достатньої можливості використовувати національний колорит кримськотатарського народу. Запропоновано методику, яка базується на принципах двомовності, що використовується в школах з кримськотатарською мовою навчання. Завдання підібрані таким чином, що під час їх виконання учень вивчає рідну мову, історію свого народу та краю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)21-3

Шифр НБУВ: РА363984 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сейдаметова С. М. 
Онлайнові навчальні системи як засіб формування компетентності учнів і студентів / С. М. Сейдаметова, С. В. Терещенко // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 94-98. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Охарактеризовано технології компетентнісного підходу в навчанні інформатики на прикладі застосування елементів самоосвіти та дистанційного навчання. З'ясовано, що формування компетентностей учнів обумовлено реалізацією не тільки певного змісту освіти, але й адекватних методів і технологій навчання; вивчення інформатики із застосуванням дистанційного навчання надає можливість учням ВНЗ і середніх ЗНЗ здобувати додаткові знання і навички інформаційно-комунікативної культури.

Охарактеризованы технологии компетентностного подхода в обучении информатике на примере применения элементов самообразования и дистанционного обучения. Выяснено, что формирование компетентностей учащихся обусловлено реализацией не только определенного содержания образования, но и адекватных методов и технологий обучения; изучение информатики с применением дистанционного обучения дает возможность учащимся ВУЗ и средних общеобразовательных учебных заведений получить дополнительные знания, и навыки информационно-коммуникативной культуры.

Technologies of competence approach in teaching computer science at the example of self-application of elements and distance learning are characterized. It was found that the formation of the competences of students caused by not only the specific content of education, but adequate methods and learning technologies; information technology learning with the use of distance learning allows students of higher educational establishments and secondary schools to gain additional knowledge and skills of information and communication culture.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в2:З97

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сейдаметова С. М. 
Реалізація діяльнісного підходу в умовах дистанційного навчання викладання курсу комп'ютерної графіки / С. М. Сейдаметова, А. Ф. Маламан // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2011. - Вип. 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розроблено методику, спрямовану на реалізацію діяльнісного підходу та використання інтеграції знань під час дистанційного навчання курсу комп'ютерної графіки у підготовці студентів техніків-будівельників і механіків ВНЗ другого рівня акредитації. З'ясовано суперечності, які негативно впливають на контроль знань і практичних навичок майбутніх фахівців.

Разработана методика, направленная на реализацию деятельностного подхода и использования интеграции знаний при дистанционном обучении курса компьютерной графики в подготовке студентов техников-строителей и механиков ВУЗ второго уровня аккредитации. Выяснено противоречия, которые отрицательно влияют на контроль знаний и практических навычек будущих специалистов.

The article analyses the technique how to achieve active approach and use of knowledge integration in the distance learning course of computer graphics by students of technicians, building and mechanical universities of second level of accreditation. It has been found contradictions that negatively influence on control of knowledge and practical skills of future specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + З970.631 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сейдаметова С. И. 
Личностные особенности женщин с ортопедическим дефектом травматического генеза / С. И. Сейдаметова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, Вип. 22, ч. 3. - С. 121-129. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены личностные особенности женщин с ортопедическим дефектом в виде одностороннего укорочения нижней конечности. Проведен сравнительный анализ вариантов личностных профилей у женщин с длительно существующим ортопедическим дефектом и у женщин с недавно приобретенным дефектом. Сделаны выводы относительно личностных трансформаций вследствие ортопедического дефекта травматического происхождения и их временные преобразования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.31 + Ю948.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сейдаметова С. И. 
Особенности отношения к физическому, психосоциальному функционированию и функциональному состоянию женщин с ортопедическим дефектом / С. И. Сейдаметова // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Психологія. - 2013. - 18, вип. 23. - С. 236-244. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Рассмотрены особенности отношения женщин с ортопедическим дефектом к собственному физическому, психосоциальному функционированию и функциональному состоянию. В целом качество жизни женщин с ортопедическим дефектом значительно отклоняется от показателей нормы. С течением времени пониженное самочувствие становится перманентным, все дальше отдаляющимся от показателей "хорошего" субъективного состояния, плохое самочувствие в ранний период после получения травмы под влиянием приспособительных механизмов трансформируется в хронически протекающее состояние дискомфорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.28 + Ю937.31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69659 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сейдаметова С. І. 
Особливості системи ставлень та її психокорекція у жінок з одностороннім укороченням нижньої кінцівки травматичного генезу : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.04 / С. І. Сейдаметова; Харків. мед. акад. післядиплом. освіти. - Харків, 2014. - 24 c. - укp.

Досліджено системи ставлень жінок з укороченням нижньої кінцівки внаслідок травматичного ушкодження та її психокорекції. Показано рівень якості життя за довгострокового та нещодавно існуючого ортопедедичного дефекту. Вивчено типи ставлення до дефекту на ранніх та віддалених термінах його існування. Описано особистісні особливості жінок з ортопедичною патологією. Вивчено особливості міжособистісних ставлень жінок у разі ортопедичної патології, шлюбні та дитячо-батьківські ставлення. Вивчено порушення самоставлення, образ "Я" жінок з ортопедичним дефектом. Апробовано програму психокорекції системи ставлень жінок з ортопедичною патологією. Доведено її ефективність за критеріями суб'єктивно-реєстрованих змін у бік покращання, об'єктивно фіксованих позитивних змін та довготривалим психокорекційним ефектом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407142 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сейдаметова С. М. 
Інформатика в іграх для молодшої школи / С. М. Сейдаметова, Л. М. Меджитова, Ф. В. Шкарбан // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 155-162. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання комп'ютерних розвиваючих ігор на уроках інформатики для розвитку пізнавальної активності молодших школярів. Представлено методичні підходи викладання інформатики в початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сейдаметова С. 
Результаты педагогического эксперимента по методике обучения информатике в школах с крымскотатарским языком обучения / С. Сейдаметова // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 88-92. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Отражены результаты экспериментальной проверки эффективности авторской методики изучения информатики в соответствии с положениями дидактики интегральных курсов. На основе результатов констатирующего эксперимента, который проводился с 2000 по 2005 гг. нескольких школах Крыма с крымскотатарским языком обучения, выявлено удовлетворительное качество преподавания информатики и использование только русского языка обучения. Доказано, что использование авторской методики способствует повышению уровня знаний учащихся по информатике.

Висвітлено результати експериментальної перевірки ефективності авторської методики вивчення інформатики відповідно до положень дидактики інтегральних курсів. На основі результатів констатуючого експерименту, який проводився з 2000 до 2005 рр. в кількох школах Криму з кримськотатарською мовою навчання, відзначено задовільну якість викладання інформатики та використання лише російської мови навчання. Експериментально доведено ефективність використання авторської методики, яка сприяє підвищенню рівня знань учнів з інформатики.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського