Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (12)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Сегеда Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Сегеда Н. А. 
Діагностика стану підготовки до професійної самореалізації майбутнього вчителя музики / Н. А. Сегеда // Наука і сучасність. - К., 2000. - Вип. 2, ч. 1. - С. 159-165 . - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено результати експериментального дослідження окремих діагностичних показників рівня розвитку професійної самосвідомості, суб'єктивної позиції та її направленості, самооцінки, які склали зміст професійної самореалізації учителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Щ31р(4Укр)21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сегеда Н. А. 
Підготовка майбутнього вчителя музики до професійної самореалізації : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Н. А. Сегеда; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2002. - 20 c. - укp.

Висвітлено генезис та еволюцію поняття "самореалізації особистості" як педагогічний феномен. Конкретизовано сутність професійної самореалізації вчителя музики, визначено її структуру. Розроблено організаційно-педагогічну систему, спрямовану на формування механізму професійної самореалізації у майбутніх учителів музики, а також програму діагностування сформованості структурних компонентів професійної самореалізації у студентів за умов вищої музично-педагогічної освіти (критерії, показники та рівні). Вдосконалено зміст і форми професійної підготовки майбутніх вчителів музики з позицій інтеграції, системності, цілісності розвитку загальнокультурного, професійно-педагогічного, спеціально-предметного потенціалів за умов оптимального використання навчально-виховних, розвиваючих можливостей професійно-педагогічних, спеціально-предметних навчальних дисциплін і педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31р(4Укр)31 + Ч489.518.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317785 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сегеда Н. А. 
Професійний розвиток викладача музичного мистецтва: історія, методологія, теорія : монографія / Н. А. Сегеда; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2011. - 273 c. - Бібліогр.: с. 246-271. - укp.

Наведено результати історико-методологічного та науково-теоретичного дослідження проблеми професійного розвитку викладача музичного мистецтва, які презентують авторський концептуальний підхід до її наукового осмислення. Запропоновано оригінальну концепцію професіоналізації-трансфесіоналізації викладача музичного мистецтва. Проаналізовано ретроспективу категоризації поняття розвитку у соціально-гуманітарному знанні й історію питання у музично-педагогічній традиції. Визначено й обгрунтовано методологічні орієнтири дослідження та виокремлено на основі постнекласичної наукової раціональності холістсько-емерджентний підхід як їх методологічний синтез. Відкрито нові педагогічні ракурси наукової рефлексії процесуальних і системних взаємозв'язків людини з професійною освітою, мистецтвом, педагогічною професією, суспільством, які уможливили створення теоретичної моделі професійного розвитку викладача музичного мистецтва на основі виявлення еволюційно-процесуального феномену цілісно-оновлюваної природи, що забезпечує людино-культуротворчу місію Учителя і Музиканта в педагогічній реальності вищої освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА748986 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сегеда Н. А. 
Професійний розвиток педагога-музиканта: теорія та методика : навч. посіб. / Н. А. Сегеда; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - К. : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012. - 184 c. - Бібліогр.: с. 143-156. - укp.

Розглянуто професійний розвиток педагога-музиканта як соціокультурне явище, наведено його сутнісні характеристики. Основну увагу приділено організаційно-методичній системі формування готовності майбутнього педагога-музиканта до професійного розвитку. Описано андрагогічну технологію його підготовки, методику формування культури професійної самореалізації. Розкрито фасілітаційні смисли дидактичних параметрів формування культури професійної самореалізації у процесі магістерської підготовки майбутнього педагога-музиканта до професійного розвитку, наведено критерії та рівні готовності до такого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-3 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА754144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сегеда Н. 
Міжкультурна комунікативна компетентність як сутнісна ознака професійно-педагогічної якості викладача / Н. Сегеда // Нова пед. думка. - 2011. - № 3. - С. 65-69. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Розглянуто властивості міжкультурної комунікативної компетентності у контексті культурологічного, комунікативного, компетентнісного підходів з метою гуманітарної експертизи професійно-педагогічної якості викладача вищої школи. Надано характеристики поняття міжкультурної комунікативної компетентності, проаналізовано її вияви, що є суттєвими для вивчення гуманітарних ефектів професійно-педагогічної якості викладачів вищої школи. Визначено роль та значення комунікативних якостей та компетентностей для викладача вищої школи.

Рассмотрены свойства межкультурной коммуникативной компетентности в контексте культурологического, коммуникативного, компетентностного подходов с целью гуманитарной экспертизы профессионально-педагогического качества преподавателя высшей школы. Приведены характеристики понятия межкультурной коммуникативной компетентности, проанализированы ее проявления, которые являются важными для изучения гуманитарных эффектов профессионально-педагогического качества преподавателей высшей школы. Определены роль и значение коммуникативных качеств и компетентностей для преподавателя высшей школы.

The properties of cross-cultural communicative competence in the context of cultural, communication, competence-based approach to humanitarian expert Professional Education as a teacher of high school. Provided characteristics of the concept of intercultural communicative competence. Analyzed manifestations of intercultural communicative competence, which are important for studying the human effects of Professional Education of the quality of high school teachers. The role and importance of communication skills and competencies for teachers of high school


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ш141.14-719

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Байбуз О. Г. 
Програмна підтримка формування індивідуальних навчальних планів студентів за структурно-логічною схемою напряму підготовки з дисциплінами вільного вибору / О. Г. Байбуз, Н. Є. Сегеда // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 29. - С. 288-292. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Обгрунтовано впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у ВНЗ. З'ясовано доцільність формування індивідуального навчального плану на основі варіативних кредитних модулів програми підготовки за спеціальністю. Розроблено програмний комплекс індивідуального навчального плану, що відповідає статусу кредитного модуля. Запропоновано структурно-логічну схему (СЛС), що відображає встановлення зв'язків між дисциплінами, контролює їх логічну послідовність відповідно до СЛС програми підготовки за напрямом.

Обосновано внедрение кредитно-модульной системы организации учебного процесса в ВУЗ. Установлена целесообразность формирования индивидуального учебного плана на основе вариативных кредитных модулей программы подготовки по специальности. Разработан программный комплекс индивидуального учебного плана, что соответствует статусу кредитного модуля. Предложена структурно-логическая схема (СЛС), что отражает установление связей к СЛС программы подготовки по направлению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сегеда Н. А. 
Теоретичні і методичні засади професійного розвитку викладача музичного мистецтва в системі безперервної педагогічної освіти : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.02, 13.00.04 / Н. А. Сегеда; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2012. - 44 с. - укp.

Запропоновано новий холістсько-емерджентний підхід до розв'язання порушеної проблеми, що грунтується на адекватному сучасним наукознавчим парадигматичним пріоритетам дослідженні історичних витоків і методологічних орієнтирів у визначенні музично-педагогічної сутності та змісту професійного розвитку викладача музичного мистецтва. Систематизовано відповідний категоріальний апарат, виявлено, обгрунтувано та змоделювано його зміст, представлений конститутивним модусом, механізмом та архікритерієм досліджуваного феномену. Розроблено концептуально-методичні засади педагогічної організації професійного розвитку викладача музичного мистецтва в системі безперервної педагогічної освіти. Результатами експериментального дослідження на завершальному етапі підтверджено обгрунтованість запропонованих автором теоретичних і методичних засад, ефективність розробленої на їх основі методики педагогічної організації креативно-акмеологічного супроводу формування модельних параметрів професійного розвитку викладача музичного мистецтва, яку впроваджено в систему безперервної педагогічної освіти викладачів музичного мистецтва.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)3-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА394339 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сегеда Н. 
Дидактичні параметри методики формування культури професійної самореалізації майбутнього педагога-музиканта / Н. Сегеда // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 21-24. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто методику формування культури професійної самореалізації майбутнього педагога-музиканта на етапі входження в педагогічну професійну діяльність. Виявлено системні суперечності магістерської освіти у сфері формування культури професійної самореалізації педагога. Сформульовано основні проблеми розробки методики для формування культури майбутньої професійної самореалізації у студентів. Увагу приділено визначенню специфічних функцій методики формування культури самореалізації та розкриттю їх навчально-виховного змісту. Визначено завдання викладачів у формуванні компонентів культури самореалізації: когнітивного, аксіологічного, особистісного, діяльнісно-творчого. Обґрунтовано органічну єдність навчальної системи та навчального середовища та її значення у формуванні культури самореалізації майбутніх фахівців. Відзначено особливу роль магістерських програм та магістратури в цілому для підготовки майбутнього педагога-музиканта.

Рассмотрена методика формирования культуры профессиональной самореализации будущего педагога-музыканта на этапе вхождения в педагогическую профессиональную деятельность. Выявлены системные противоречия магистерского образования в сфере формирования культуры профессиональной самореализации педагога. Сформулированы основные проблемы разработки методики для формирования культуры будущей профессиональной самореализации у студентов. Внимание уделено определению специфических функций методики формирования культуры самореализации и раскрытию их учебно-воспитательного содержания. Определены задачи преподавателей в формировании компонентов культуры самореализации: когнитивного, аксиологического, личностного, деятельностно-творческого. Обосновано органическое единство учебной системы и учебной среды и ее значение в формировании культуры самореализации будущих специалистов. Отмечена особая роль магистерских программ и магистратуры в целом для подготовки будущего педагога-музыканта.

Considered is the method of creating a culture of professional fulfillment future teacher - musician on the stage of entering the teaching professional activities. Revealed are the systemic contradictions master’s educations in creating a culture of teacher professional fulfillment. Formulated are the basic problems of development of methods for creating a culture of professional fulfillment in the future students. Attention is given to the specific functions of the methodology and building a culture of self- disclosure of their educational content. Defined is the task of teachers in shaping the culture of self-components: cognitive, axiological, personal, active and creative. Grounded is the organic unity of the educational system and the learning environment and its importance in shaping the culture of self-realization of future specialists. Noted is the special role of master programs and master's in general for the preparation of future teachers-musician.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Мистецька освіта: історія, сьогодення, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 29 - 30 жовт., 2015 р., Мелітополь / ред.: Н. А. Сегеда; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Мелітополь : Вид-во Мелітоп. держ. пед. ун-ту ім. Б. Хмельницького, 2015. - 185 c. - укp.

Охарактеризовано виконавську хорову діяльність як одну із форм реалізації творчого потенціалу майбутнього музиканта-педагога. Показано роль класичних методів навчання у підготовці майбутніх вчителів музичного мистецтва. Проаналізовано особливості піідготовки майбутніх учителів хореографії у ВНЗ Республіки Казахстан. Досліджено філософські та психологічні концепти феномену розвитку як акмеологічні підвалини артикулювання результатів навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва та хореографії. Вивчено особливості створення етнокультурного виховного середовища педагогічного ВНЗ. Розглянуто вокальний ансамбль як форму колективного музичного виконавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.355.2 я431(0) + Щ. р я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА797470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Музично-педагогічний професіоналізм вчителя мистецтва: історія, методологія, освітня практика : монографія / Н. А. Сегеда, Н. В. Гузій, Л. М. Василенко, Г. П. Панченко, Т. Є. Багрій; Мелітоп. держ. пед. ун-т ім. Богдана Хмельницького. - Мелітополь : Вид-во Мелітоп. держ. пед. ун-ту ім. Богдана Хмельницького, 2016. - 179 c. - Бібліогр.: с. 165-179 - укp.

Визначено історичні підвалини становлення проблеми музично-педагогічного професіоналізму в традиціях професіоналізації педагога-музиканта. Систематизовано методологічні підходи до вивчення проблеми формування музично-педагогічного професіоналізму майбутнього педагога-музиканта у процесі вокального та диригентського навчання. Розроблено й апробовано нові - вітально-аксіологічний, холістсько-емерджентний підходи до формування освітньої технології педагогічного супроводу формування музично-педагогічного професіоналізму майбутнього вчителя музики у процесі його диригентського і вокального навчання. Проаналізовано і впорядковано категоріально-термінологічний апарат теорії музично-педагогічного професіоналізму. Систематизовано тезаурус педагогічної теорії професіогенезу вчителя музичного мистецтва. Розкрито системний потенціал вокального та диригентського навчання майбутнього педагога-музиканта у формуванні музично-педагогічного професіоналізму. Сформульовано та впроваджено методичні засади формування музично-педагогічного професіоналізму у процесі вокальної та диригентської освіти майбутнього педагога-музиканта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА805013 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Концептуальні засади мистецької педагогіки у вищій школі : колект. монографія / В. В. Молодиченко, Н. В. Ігнатенко, Т. В. Мартинюк, В. Г. Мозгот, В. Я. Редя, Н. А. Сегеда, О. С. Аліксійчук, В. В. Федорчук, Л. Г. Кондратова, С. А. Мозгот, М. В. Білецька, В. Г. Шевчук, О. В. Стрілець, Н. М. Ачкуріна-Муфтієва, С. С. Горбенко, Н. А. Молодиченко, В. В. Троценко, І. М. Пащенко, Т. В. Борисова, Т. Б. Носаченко, М. Г. Колос, А. К. Мартинюк, З. А. Алієва, А. А. Чергєєв, Р. Йовчев, Й. Гошев, А. В. Лебедєва, Т. І. Люріна; ред.: Т. В. Мартинюк, Н. В. Ігнатенко. - Мелітополь : МДПУ Ім. Б. Хмельницького, 2014. - 263 c. - Бібліогр.: с. 238-252 - укp.

Висвітлено погляди сучасних представників наукової філософської, педагогічної та мистецтвознавчої думки з питань сучасної методології педагогіки та мистецтвознавства. Охарактеризовано практичні аспекти викладання мистецьких навчальних дисциплін, розглянуто наукові основи сучасної теорії та практики виховної роботи у вузі. Наведено національно-регіональні культурні, мистецькі та освітні практики, проаналізовано навчальну та позаурочну музично-творчу діяльність школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ.р(4УКР)3 + Ч489.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856049 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського