Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Салов В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10

      
Категорія:    
1.

Салов В. О. 
Основи педагогіки вищої школи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. О. Салов; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2003. - 183 c. - Бібліогр.: с. 183. - укp.

На підставі узагальнення праць визнаних фахівців з проблем вищої школи: В.Петренка (Україна), В.Безпалька (Росія), А.Мелецинека (Австрія), а також з урахуванням положень Закону України "Про вищу освіту" та інших нормативних актів розглянуто питання управління навчально-методичною діяльністю вищого навчального закладу, проектування педагогічної системи, організації навчального процесу, технології підготовки фахівців з вищою освітою. Висвітлено досвід Національного гірничого університету у сфері планування й організації навчального процесу.

На основе обобщения трудов признаных специалистов по проблемам высшей школы: В.Петренка (Украина), В.Безпалька (Россия), А.Мелецинека (Австрия), а также с учетом положений Закона Украины "О высшем образовании" и других нормативных актов рассмотрены вопросы управления учебно-методической деятельностью высшего учебного заведения, проектирования педагогической системы, организации учебного процесса, технологии подготовки специалистов с высшим образованием. Освещен опыт Национального горного университета в сфере планирования и организации учебного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч31я73

Шифр НБУВ: ВА639861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Салов В. О. 
Нормативно-методичне забезпечення кредитно-модульної системи організації навчального процесу : Навч. посіб. / В. О. Салов, О. І. Додатко, Т. В. Журавльова, О. М. Кузьменко, В. О. Назаренко; Нац. гірн. ун-т. - Д., 2006. - 134 c. - Бібліогр.: с. 114. - укp.

Наведено рекомендації з розробки методичних вказівок для проведення лабораторних робіт. Розглянуто форми державної атестації, види кваліфікаційних робіт, порядок створення й особливості роботи державної екзаменаційної комісії. Викладено вимоги до організації виконання кваліфікаційних робіт, правила оформлення інформаційного та нормативно-методичних матеріалів. Надано зразки титульних аркушів збірників нормативно-методичних матеріалів, проаналізовано типову структуру методичних рекомендацій з підготовки до семінарів, написання реферату, виконання практичних занять, курсового проекту.

Приведены рекомендации по разработке методических указаний для проведения лабораторных работ. Рассмотрены формы государственной аттестации, виды квалификационных работ, порядок создания и особенности работы государственной экзаменационной комиссии. Изложены требования к организации выполнения квалификационных работ, правила оформления информационного и нормативно-методических материалов. Предложены образцы титульных листов сборников нормативно-методических материалов, проанализирована типовая структура методических рекомендаций по подготовке к семинарам, выполнению реферата, задач практических занятий, курсового проекта.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679796 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кадрове забезпечення гірничо-металургійного комплексу України : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 12 - 13 трав. 2011 р., Дніпропетровськ / ред.: П. І. Пілов, Т. О. Письменков, В. О. Салов; МОНМС України, НАПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т", Нац. металург. акад. України. - Д., 2011. - 202 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання кадрового забезпечення гірничо-металургійного комплексу України, зокрема, проблеми формування переліків напрямів і спеціальностей в галузі гірництва, їх ліцензування й акредитації, а також працевлаштування випускників ВНЗ, післядипломної освіти та підвищення кваліфікації спеціалістів, конкурентоспроможності галузевих ВНЗ на ринках освітніх послуг. Обгрунтовано концепцію підготовки фахівців з управління проектами гірничо-металургійного та паливно-енергетичного комплексів. Охарактеризовано інноваційні методи в освіті. Показано можливості використання сучасних геодезичних технологій і приладів у процесі підготовки інженерів-землевпорядників. Запропоновано алгоритм дослідження структури праці кадрів з вищою освітою. Проаналізовано перспективи створення навчальних і навчально-науково-виробничих комплексів екологічного профілю. Розглянуто види юридичної відповідальності за порушення чинного вітчизняного законодавства про надра. Увагу приділено удосконаленню організації навчального процесу за екстернатною формою навчання, аналізу рейтингування ВНЗ, підвищенню педагогічної майстерності молодих викладачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: И. р(4УКР)3 я431

Шифр НБУВ: ВА743741 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Проблеми розробки галузевих стандартів вищої освіти нового покоління : зб. тез доп. наук.-метод. конф., 12 - 13 трав. 2011 р., Дніпропетровськ / ред.: П. І. Пілов, Т. О. Письменникова, В. О. Салов; НАПН України, Ін-т інновац. технологій і змісту освіти, ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т", Нац. металург. акад. України. - Д., 2011. - 191 c. - укp.

Висвітлено актуальні питання розробки стандартів вищої освіти та їх складових, зокрема, освітньо-кваліфікаційних характеристик, освітньо-професійних програм підготовки, засобів діагностики, програм навчальних дисциплін і навчальних планів. Розкрито проблеми якості вищої освіти, науково-методичного забезпечення навчального процесу та формування єдиного простору вищої освіти в Україні. Запропоновано концептуальну модель підготовки фахівців з гірництва за спеціалізацією "Технології акумулювання та транспортування газу". Обгрунтовано кваліфікаційні вимоги до фахівців з управління в сфері транспорту. Увагу приділено контролю якості засвоєння навчальної дисципліни, використанню інформаційного супроводу у викладанні загальнотехнічних дисциплін, формуванню навчальних планів підготовки фахівців за кредитно-модульною системою. Розкрито проблеми впровадження принципів Болонського процесу у вітчизняних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) я86 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743717 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Будішевський В. О. 
Транспортно-складська логістика гірничих підприємств : навч. посіб. / В. О. Будішевський, В. О. Гутаревич, Л. Н. Ширін, В. О. Салов, А. Л. Ширін, А. В. Мухін, Ф. Краузе, П. Хорн; Нац. гірн. ун-т, Донец. нац. техн. ун-т, Магдебурз. ун-т ім. О.Ф. Геріке. - Д., 2010. - 430 c. - Бібліогр.: 85 назв. - укp.

Викладено логістичні основи управління потоковими процесами, основні характеристики матеріальних потоків та логістичних операцій. Висвітлено завдання та елементи транспортної логістики в контексті її державного регулювання. Описано системи зберігання і переробки в логістиці, визначено показники використання складського устаткування, техніко-економічні показники в даних системах, напрями розвитку складського господарства. Проаналізовано особливості логістики внутрішньошахтних вантажних потоків. Увагу приділено питанням функціональної логістики гірничих підприємств (ЛГП), методам вирішення виробничих завдань у логістиці шахтних вантажопотоків, транспортно-складським й переробним комплексам у ЛГП, інтегрованим вантажопотокам у логістичній системі шахтного транспорту.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.41-813-596 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА742473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Салов В. О. 
Принципи формування освітніх стандартів нового покоління / В. О. Салов, Т. О. Письменкова // Наук. вісн. Нац. гірн. ун-ту. - 2012. - № 6. - С. 130-136. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Мета роботи - розроблення методики формування освітніх стандартів із використанням компетентнісного підходу на основі Національної рамки кваліфікацій (НРК), удосконалення НРК. У процесі розроблення стандартів вищої освіти рівні професійної діяльності використано як складові інтегральних дескрипторів НРК. Компетенції фахівця використано як інформаційну базу для формування змісту навчання та створення засобів діагностики якості підготовки випускника до професійної діяльності. Системоутворюючим елементом компетентнісного підходу до планування навчального процесу є цілі підготовки, діагностично сформульовані у вигляді професійних компетенцій (функції, задачі та відповідні уміння). Кожне конкретне уміння є одним із цілей професійної підготовки. Оцінювання рівня сформованості компетенцій здійснюється за допомогою середньозваженого бала (СЗБ). Облік трудовитрат студента у разі визначення СЗБ здійснюється за допомогою рівня обгрунтованої та запланованої компетенції, що об'єктивізує процес діагностики - більш високий рівень контрольованої компетенції є пріоритетним під час оцінювання. Запропоновано алгоритм трансформації професійних стандартів в освітні з використанням компетентнісного підходу на базі НРК. Уточнено інтегровані дескриптори НРК, що дозволяє ідентифікувати освітньо-кваліфікаційні рівні за Законом України "Про вищу освіту". Запропоновано надати освітньому рівню "бакалавр" технологічного виду професійної діяльності за певною спеціальністю, що дозволить набути узгодженості вимог систем праці та освіти до визначення освітньо-кваліфікаційних рівнів. Для об'єктивізації

контролю запропоновано використовувати систему оцінювання, що включає інтегральну оцінку результатів усіх видів навчальної діяльності студента за допомогою СЗБ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)ц + Ч484(4УКР) к20

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бондаренко В. 
Еволюція структури вищої гірничої освіти / В. Бондаренко, В. Бузило, В. Салов // Вища шк.. - 2009. - № 2. - С. 65-71. - укp.

Розглянуто еволюцію вищої гірничої освіти в Україні та досліджено розвиток її структури в періоди 1913 - 1921 рр., 1967 - 1995 рр. Охарактеризовано особливості структури ступеневої двоциклової вищої гірничої освіти (з 1996 р.). Акцентовано на доцільності розширення структури сучасної вищої освіти (національної рамки кваліфікацій), що має визначатись Законом України "Про вищу освіту". Запропоновано заходи, запровадження яких має забезпечити реалізацію переваг двоциклової підготовки фахівців і підвищити якість професійної підготовки магістрів.

Рассмотрена эволюция высшего горного образования в Украине и исследовано развитие ее структуры в периоды 1913 - 1921 гг., 1967 - 1995 гг. Охарактеризованы особенности структуры ступенчатого двухциклового высшего горного образования (с 1996 р.). Акцентировано внимание на целесообразности расширения структуры современного высшего образования (национальной рамки квалификаций), которая должна определяться Законом Украины "О высшем образовании". Предложены мероприятия, внедрение которых должно обеспечить реализацию преимуществ двухцикловой подготовки специалистов и повысить качество профессиональной подготовки магистров.

The evolution of the structure of higher mine education in Ukraine is being briefly characterized; the authors stress the necessity of expanding the structure of the present-day higher education (national frames of qualifications).


Індекс рубрикатора НБУВ: И. р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Салов В. 
Уніфікація інформаційної бази і методології оцінювання потенціалу та результативності вищих навчальних закладів / В. Салов // Вища шк.. - 2009. - № 2. - С. 51-64. - укp.

Запропоновано уніфіковані інформаційна база поєднаної системи ліцензування, акредитації та рейтингування (ЛАР) вищих навчальних закладів і методологія оцінювання їх потенціалу й результативності. Розглянуто результати інтеграції інформаційної бази ЛАР з урахуванням протиріч практики реалізації цих процедур. Описано особливості формування абсолютних показників освітньої діяльності ВНЗ, розрахунок і номенклатуру індикаторів потенціалу і результативності ВНЗ, а також форму їх подання. Наведено організаційні заходи, щодо впровадження системи ЛАР, та перелік очікуваних результатів централізованого використання даної системи для контролю рівня сформованості основних компетенцій фахівця.

Предложены унифицированные информационная база объединенной системы лицензирования, аккредитации и рейтинга (ЛАР) высших учебных заведений и методология оценивания их потенциала и результативности. Рассмотрены результаты интеграции информационной базы ЛАР с учетом противоречий практики реализации этих процедур. Описаны особенности формирования абсолютных показателей образовательной деятельности вузов, расчет и номенклатура индикаторов потенциала и результативности вуза, а также форма их представления. Изложены организационные мероприятия, направленные на внедрение системы ЛАР, и перечень ожидаемых результатов централизованного использования данной системы для контроля уровня сформированности основных компетенций специалиста.

The author proposes that the effectiveness of the integration of information base, unified system of licensing, accreditation and rating allowing for the contradictions of realizing these procedures should be examined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Дудля М. А. 
Процеси підземного зберігання газу : підруч. для студентів ВНЗ / М. А. Дудля, Л. Н. Ширін, В. О. Салов; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". - 2-ге вид., доповн. - Дніпропетровськ : НГУ, 2014. - 422, [24] c. - Бібліогр.: с. 401-402 - укp.

Надано загальні відомості про підземне зберігання газу. Охарактеризовано геологічні умови та фізико-хімічні властивості природних газів. Подано інформацію про підготовку газу до транспортації. Приділено увагу підземному зберіганню газів. Розглянуто технологічні особливості й техногенні впливи підземного зберігання газу. Описано розрахунок параметрів зберігання та відпуску газу. Викладено правила безпеки у процесі експлуатації підземних сховищ газу, облаштованих у пористих пластах.


Індекс рубрикатора НБУВ: И362.089 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА787199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Салов В. О. 
Створення навчальної літератури для вищої школи : навч. посіб. / В. О. Салов, Ю. О. Шабанова, О. Н. Ільченко; ДВНЗ "Нац. гірн. ун-т". - Дніпропетровськ : НГУ, 2014. - 186 c. - Бібліогр.: с. 162 - укp.

Подано загальні вимоги до навчальної літератури. Розглянуто методичне забезпечення лекцій, семінарів, практичних і лабораторних занять, а також індивідуальних завдань. Охарактеризовано структуру підручників і навчальних посібників. Наведено відомості про попередній розгляд рукописів навчальної літератури та порядок надання грифів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА792247 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського