Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)
Пошуковий запит: (<.>A=Сагун І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Сагун І. Г. 
Основи герагогіки : курс лекцій / І. Г. Сагун; Черкас. держ. технол. ун-т. - Черкаси, 2011. - 119 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку геронтологічних знань. Проаналізовано витоки й особливості поняття "третій вік". Охарактеризовано сучасні зарубіжні та вітчизняні геронтологічні теорії. Розглянуто старіння як соціальну проблему. Проаналізовано діяльність інституцій третього віку в Німеччині й інших країнах Європи. Увагу приділено перспективним завданням геронтополітики України.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.124 + Ю937.44 + Ч444(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА738391 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сагун І. Г. 
Розвиток освіти людей третього віку в Німеччині (друга половина XX - початок XXI ст.) : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. Г. Сагун; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2011. - 21 c. - укp.

Досліджено систему освіти людей третього віку в Німеччині як педагогічну та соціально-економічну проблему, як самостійну галузь системи освіти дорослих. Обгрунтовано теоретичні засади та передумови розвитку освіти людей старшого дорослого віку в Німеччині. Здійснено цілісний історико-педагогічний аналіз становлення та розвитку освіти людей третього віку в Німеччині й аналіз базових понять дослідження в німецькомовній андрагогічній та герагогічній літературі. Охарактеризовано концептуальні моделі освіти старших дорослих в Німеччині, досліджено генезу Університетів третього віку в Німеччині у другій половині XX ст. Окреслено тенденції розвитку освіти старших дорослих в інституціях третього віку в Німеччині на початку XXI ст. Проаналізовано значення ролі університетів як обов'язкового завдання вищої школи в структурі забезпечення освіти людей третього віку. Вдосконалено положення про те, що дієвість та ефективність розвитку освіти людей третього віку залежить від багатьох чинників, якими є: наявність якісної нормативно-правової бази; наявність необхідної матеріально-технічної бази, високопрофесійне андрагогічне та герагогічне керівництво навчальним процесом. З'ясовано можливість упровадження позитивного німецького досвіду за умов вищої педагогічної освіти України та сформульовано теоретико-практичні рекомендації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч443(4НІМ)63/64

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА383793 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сагун І.  
Використання Інтернету в подальшій освіті людей похилого віку / І. Сагун // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 123-126. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто можливість використання Інтернету як засобу подальшої освіти людей похилого віку в університетах Німеччини, яка є однією з країн лідерів за кількістю розробок та масштабами впровадження подібних проектів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.253

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сагун І. Г. 
Поняття "активного старіння" в контексті проблеми освіти людей похилого віку в Європейській спільноті / І. Г. Сагун // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 183, ч. 3. - С. 45-49. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто переосмислення погляду на поняття "похилий вік" у контексті світових демографічних змін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сагун І. Г. 
Фактори забезпечення легітимності навчальних пропозицій для людей третього віку на базі вищої школи / І. Г. Сагун // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 3, ч. 1. - С. 66-76. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто передумови навчання людей старшого дорослого віку на базі вищої школи забезпечують легітимність навчальних пропозицій у взаємозв'язку з актуальними завданнями загальної академічної освіти.

Рассмотрены предпосылки обучения людей старшего взрослого возраста на базе высшей школы, обеспечивающие легитимность учебных предложений во взаимосвязи с актуальными задачами общего академического образования.

This article summarizes the factors providing the legitimacy of educational offers for tertiary age people on the basis of the higher school. The author also gives a brief survey of actual tasks of the general academic education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.203

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського