1. |
Русева О. М. Управління маркетинговими дослідженнями виробництва товарів та послуг : Автореф. дис... канд. екон. наук: 08.06.02 / О. М. Русева; Київ. міжнар. ун-т цив. авіації. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.Дисертація присвячена питанням удосконалення управління маркетинговими дослідженнями виробництва товарів та послуг. У розвитку економічного механізму керування підприємством на принципах маркетингу були введені нові елементи, пов'язані з маркетинговими дослідженнями для виробництва, а саме: принцип маркетингового моніторингу супроводу виробництва товару, багаторівнева система управління маркетинговими дослідженнями виробництва товару, інформаційна система для маркетингових досліджень, методика розрахунку перспективної потреби, метод розрахунку якості маркетингового дослідження. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)300 + У9(4УКР)421.0-36
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА305139 Пошук видання у каталогах НБУВ
|